Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Neen, niet echt.
Heb gisteravond van het liefhebbend vrouwtje totaal onverwachts een dagvaarding gekregen, dat ik voor de rechtbank moet verschijnen en ze me het huis uitwil. En ik maar denken dat we hier stilletje en in vrede naast elkaar woonden zpnder echt last te hebben, van elkaar. Hoe kon ze ????? Eind nov was ik hier uit mijn eigen weg en nu flikt ze me dit. Ben er kapot van !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooit of te nooit heb ik ooit maar 1 kwaad iets willen doen tegenover haar of haar kinderen. Zelfs nu wou ik gewoon mijn ding doen, en in stilte vertrekken. Ik wou met haar een comprommis sluiten, indien ze me niet zou kunnen uitkopen.
Waarom dit ?? Omdat ik dan 1 !!! maand vroeger weg zou kunnen zijn ???
Ik begrijp het niet, alles liep vlotjes, geen oorlog, geen vechtscheiding, en dan dit ????????

Zo anders en voor al DOM van haar !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Yvon en Will!

Hè Will wat is dat nou weer %^$#&*^zeg!
Probeer maar niet het te begrijpen, man, het IS niet te begrijpen.
Je erbij neerleggen is ook al moeilijk, emotioneel dan maar echt; verlies er alsjeblieft geen energie in want het levert je niets op, helaas........:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je nog op je werk, Will?
Vandaag ga je naar de advocaat dacht ik, hè?
Tja, je zou kunnen overwegen om het haar nu ook moeilijk te gaan maken......maar dan wordt het geheid oorlog en waarschijnlijk een slepende kwestie.
Probeer er maar zo snel mogelijk met zo min mogelijk kleerscheuren uit te komen joh.
Kun je tijdelijk ergens wonen?

Haha Von, ja lekker hè dit weer om buiten een peukie te doen?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen, ik was gisteren bij advokaat. IK wou het nog steeds onderling regelen en ging alleen maar info halen bij advo. Zo was onze afspraak, geen bloedgevecht, geen stress. Alleen maar info en bijstand via advokaten. Vandaag normaal gezien een regeling treffen voor het financieel gedeelte van de zaak bij notaris. Ik was bereid tot compromis omdat k weet dat ze waarschijnlijk niet alles zal kunnen betalen. Die compromis kan ze nu steken waar het licht niet schijnt wat mijn betreft.
Domme domme domme vrouw toch. Alle geld nu naar advokaten and nobody wins. Hoe dom kun je nu nog zijn ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Will, dat is heel erg wrang.....
Ga je nu geen compromis meer sluiten? Kan ik me wel voorstellen.
Veronderstel dat je wèl een compromis zou sluiten; bestaat er dan kans dat ze alimentatie van jou wil?
Dan zou ik zéker geen compromis sluiten zeg.
Door wie wordt zij bijgestaan? Misschien geven anderen haar wel zulke domme ideeën in de kop?
Weet een beetje wat je doormaakt al had ik het niet met mijn man maar met zijn kinderen na zn overlijden. Ook ineens dreigbrieven op de deurmat.........
Niet proberen te begrijpen, Will, ga je eigen weg nu en denk alleen aan jezelf en je eigen belang!!!!
Héél veel sterkte ermee:sun:

Zo nu moet ik opschieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alimentatie is nu van geen tel, zolang ze de zaak houd, is daar gen sprake van. En ik die alles zo soepel mogelijk wou laten verlopen. Waarom nu deze hel creëren ??
Ik ga nu naar mijn vader want die staat op springen. tot strakjes iedereen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeimorgen Ekster Bor en Saar.
Wijze woorden zo vroeg op de ochtend.
Wil.... poot stijf houden nu dus.
Ga goed komen met jou hoor.
Dames, heer ook uiteraard, ik ga afsluiten...
Hoop voor jullie allemaal op een dag met een zonnetje.
Liefs en tot laterrrrr
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen iedereen! Pijnlijk als ik je verhaal lees Will. Ik wens je alle moed en sterkte die ik kan!
Voor mij is 't 3de dag droog. Gisteren eerste medicatie (antabuse) genomen. Voorlopig geen nevenverschijnselen ervan, maar die zullen wel komen vrees ik (slaperigheid).
Eén dag meer is een dag meer overwinning!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...