igor Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 goede morgen tas en lin. al wakker of nog steeds?de koffie staat klaar. suiker en lachroom staan er naast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 morge igor!nog steeds wakker, heb geloof ik iets teveel geslapen de laatste tijd.maar ik heb me niet verveeld hoor, genoeg interressants te lezen hier.lekker koffie!alles goed bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goeie morgen Igor.Ik ruik koffie met lachroom. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 OOOhh Tas. moet je vandaag nog wat doen? (iets waar je je hoofd bij nodig hebt? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goede morgen Igor, Lin, Tasseke en al wie er straks nog komt.Tasseke, de hele nacht opgebleven?Je zet de zaak op zijn kop meisje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 dag meneer teveel!!ik ben helemaal verdwaald in een ander draadje sorry!hihi,de zaak staat al op zijn kop, nu rustig weer keren en opnieuw doorgaan op het normale ritmeach, heb ik af en toe last van, maakt niet uitmaar hoe is het nu met jou?lastige tijd achter de rug, zit ik net te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Tja igor,heel erg maar ik begin straks voor het eerst met mijn nieuwe training.ga voor drie maanden een training volgen om straks weer te kunnen gaan werken.gelukkig is de eerste dag alleen kennismaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Tass heel veel succes. heb je d'r zin in?Ik zie bekkie ook goede morgen hoeistie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 morge BorBedankt igor,of ik er zin in heb?nou eigenlijk heb ik de eerste twee weken al gemistandere dingen waren belangrijker maar hierdoor is mijn stemming een beetje neergehaaldik hoop dus dat het vandaag meevalt en dat ik weer enthousiast ervan wordtmaar tja, dat weet ik vanmiddag pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goedemorgen luitjes,Heb slechte zin, kan wel wat koffie gebruiken...Gisterenavond de hele avond onrustig geweest: trek. Niks gedronken, wel de hele kast leegegeten....Voel me nu een dikke trol:$Tasseke:Succes vandaag! Wie weet kom je nog leuke mensen tegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goedemorgen allemaal, wat een drukte al zeg. Zonder temesta gaan slapen, heel dikwijls wakker geweest en wat een dromen zeg, man man. Ik geloof dat alles de revue is gepasseerd, sex, auto's, T de kids, vriendinnen tot en met aan de toog staan met Brad Pitt !!! Waar haal ik het vandaan ???Eks, laat het maar een gevoel zijn, vandaag een andere en betere dag hoop ik voor je Tas, laat je vanmiddag nog iets weten hoe het is uitgedraaid ? Jij hebt er voor gezorgd dat ik de avond prettig heb afgesloten. Hoop je dat plezier ooit weer te kunne doen Borretje, je weet wel hé Igor, k&b, graag de koffie en de lachroom pleasssse, hoe ga je de laatste tijd ? Gesprek vandaag ?Harry, Lin, mag ik er even bij komen zitten ?Ik ga me ondertussen klaarmaken, want ik verwacht boekhouder om 9u thuis, en ik ben nog niet thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ook goedemorgen Will:) Succes nog met de boekhouder straks...Ik ga hier weer wat doen, kom later op de ochtend nog even terug. Merk dat ik daar behoefte aan heb, zit niet goed in mijn vel...Maar nu eerst de kinderen naar school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Morge Wil,Kom er bij zitten jongen, neem net een lekkere espresso, ook één?Tasseke, heel veel succes. weet eigenlijk niet of je dat kunt zeggen in dit geval maar je begrijpt wel wat ik bedoel.Ekstertje, beter de hele kast leeg gegeten dan leeg gez... en er zijn ook heel lieve, leuke trolletjes hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Zie ik Borretje over het hoofd!Goede morgen Bor, gaat ie goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Thnadx Harry, net wat ik nodig had Nu weg als een speer, tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goedemorgen lieve mensen....leuk om jullie alweer te zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Zo, ik ga eindelijk eens afsluiten.ik heb mooie dingen gelezen en dingen waarover ik wil nadenkenin ieder geval vond ik het weer waardevol en dat is winst, nietwaar?Will,ik zal het laten weten, hoe alles is verlopenmaar nu moet ik eerst nog met zenuwen op mijn fietsje stappenHarry,ik ben blij dat je er nog steeds bentfouten, blunders, uitglijders en al het overige zeerdie hebben we allemaal wel gemaaktnu is het zaak om jezelf weer bij kop en kont te nemenmaar dat zal wel goed komenin ieder geval fijn om iedereen weer gelezen te hebbenmaak er een mooie dag vandaagwees niet bang voor jezelf en de omgevingmaar geniet met volle teugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goedemorgen allemaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 and a good morning to you too:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Jane Een fijne dag gehad gisteren ? Nog een stukkie chocotaart over voor mij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Jane:Even een vraagje: jij bent al langere tijd gestopt...heb jij nog heftige trekmomenten? Ik had gisteren een zware avond in die zin en vroeg me af of dat mijn hele leven lang gaat blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Morning Jettie,Ik zou niet weten hoe ik naar de meeting moet komen. Durf zelf dat hele eind niet te rijden lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Jet lieverd meen je dat???? OOOO wat zou dat ontzettend toffie zijn. Ja dan wil ik zeker komen hoor. Vet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden