Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ha allemaal

Jet gefeliciteerd!!!!:musicnote:
Eindelijk een eigen huis, een plek onder de zon...................... etc. :moon::moon::moon::moon::moon::moon:

En Bol ook gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Heel erg oud betekent toch eigenlijk heeeeeeeeeeeeel erg wijs Bol ;)
Dat gaat helemaal goedkomen volgens mij.
Misschien dit weekend oefenen met "op je handen gaan zitten".??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank lieve mensen voor de felicitaties.:) Ja dit word echt een uitdaging voor mij, en nee vluchten kan niet meer ook niet in de alcohol. Nu ga ik kijken waar ik allemaal tegenaan loop en kijken of ik toch een stukje gezag kan uitstralen. Klinkt heel opschepperig maar zo bedoel ik het absoluut niet. Ik bedoel dat ik ga leren om zo over te komen dat mensen graag gaan werken zonder dat ik veel druk ga uit oefenen.
Ik wil dus zoveel mogelijk zelf mee helpen en dan maar hopen dat ik het jonge grut mee kan trekken. Zonder echt dwang uit te gaan oefenen.

Druppie in je tuin geweest met de klusjesman? Wil je je tuin gaan veranderen? Verharden zodat je niet met je ferrari in de blubber weg zakt, zoals in het vorige huis?
Is je hoofd nu helemaal genezen? Heb je trouwens een aanklacht in kunnen dienen? Want ik was toen wel erg geschrokken van je bericht. Ben echt een paar dagen toen flink boos geweest.

Lin hoe is ie?

Jannigje lieverd, ga ik proberen, op m'n handen zitten DAHHAHAHAHA:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke dat gaas was voor Banjo die telkens wegloopt en na 3 keer gaas flikt ze het nog dus die man was de mijne vandaag hahaha. Scoot heeft nu een koeienstal als je dat gevolgd hebt.

Koppie heeft korte haren en ben er blij mee. Beetje een ratachtig kapsel maar daar hou ik van. Let wel Caro had het netjes geknipt maar mijn krullen laten zich niet dwingen. Die kale plek zie je nog steeds maar interesseert me niet meer zo want voel me best goed en vind mijn geknaagde koppie nog steeds leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve allemaal!:present:

Heej Bol en Jet,

gefeliciteerd dames!
Jet met het huis en Bol met werk zoals ik hier lees; super!!
Dat is fijn nieuws zo voor het weekend, toch?

Ik kom snel weer even langsgepiept, ik ga samen met manlief The voice of Holland kijken...
Zit lekker aan de koffie met ontbijtkoek met boter, mmm.
ja iets moet toch nog mogen, he..

Heb vandaag mijn laatste lange stopperiode geëvenaard, 40 dagen droog! Dat wil ik nu minstens gaan verdubbelen en nog een keer en nog een keer... Het gaat nog steeds goed!

Ik wens jullie allemaal een fijn 'droog' weekend, qua weer en qua alcohol.

Samen staan we sterk!

doei, lieve mensen!
Liefs, ToPPertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk, ik kijk het boeltje nog even aan, aardige communitie hoor als ik het zo allemaal een beetje lees :)


Toch wil ik ook even de felicitaties doen:

Een nieuwe job voor Bol, dat moet een hoop energie gegeven en een nieuw stekkie voor Jet, heerlijk nieuw plekkie met verse energie.

40 dagen droog is wat mij betreft echt een hele mooie prestatie Tobbertje, keep up the good work.


Ik ben nog bezig met welke stap ik ga nemen, minderen of helemaal stoppen, maf hoor, gek om mee bezig te zijn, even wennen nog ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Jannigje

Ha Smiegel, welkom hier




Ik heb je net gelezen bij "wie is wie", dus ik snap je onderschrift wel.


Maarre, daar gaat dus aan gewerkt worden?


Op welke manier dan ook?



En ik vond em nog wel zo vindingrijk ;) Begrijp ik een beetje dat je hem te negatief vindt?

laten we het erop houden dat ik voor het eerst een stap heb gemaakt om iets niet "alleen" te willen oplossen en daarmee erg in de verkennende fase zit. Vandaar ook dat ik in mijn onderschrift gekozen heb voor een eerlijke toon, vooral naar mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Smiegel,
fijn dat je met ons mee wilt doen aan een alcoholvrij of arm bestaan. Misschien niet zo belangrijk of je nu wilt stoppen of minderen. Ik wist het ook niet toen ik hier kwam. Dat ik het al 10 mnd. volgehouden heb is voor mij ook een raadsel. De kracht van het forum en eindelijk gevonden hebben waar ik heel m'n leven naar opzoek geweest ben. Warmte, liefde, en begrip.
Drie hele krachtige dingen waar ik heel veel aan heb.
Lees, praat, huil en lach met ons mee. Je antwoord op je vraag stoppen of minderen komt vanzelf. Je hebt alle tijd om het hier te ontdekken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh... ik ga ervan blozen zowaar...

Dank je Smiegel, Bolletje, jannigje, Lin84... lief hoor:present:
Tja dit is voor mij wel een mijlpaal... en ja, ik wil die 80 dagen ook halen en ik heb uitgeteld dat ik op oudjaarsavond op 124 dagen zit als ik het volhoud... dan ga ik eens flink aan de kinderchampagne!!!:D

Dankzij jullie steun op dit forum van zoveel lieve kanjers/strijders/lotgenoten ben ik zover gekomen!
Dus DANK JULLIE WEL!!! :present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote:

Liefs, ToPPertje:D bloos bloos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet, van harte gefeliciteerd!!! Een huis met zes slaapkamers, hahaha! Geweldig toch! Zei je gisteren nog dat je niet hoefde op te ruimen, omdat je toch maar in een kraakpand zat... Nou... dat krijg je er nou van! (Je hebt 't zeker niet afgeklopt op ongeverfd hout he...) Ik vind 't echt heel tof voor je! :D

ToPPertje, gefeliciteerd met je 40 dagen, superknap van je! Wie weet kom ik ooit nog eens zo ver. Heb je jezelf getrakteerd? Bloemen, of chinees eten of wat dan ook?

Bolletje, wat geweldig dat ze zo'n vertrouwen in je hebben! Als jij dat vertrouwen nou zelf ook hebt kun je gelijk aan de gang! Ik kan me zo voorstellen dat je je hierdoor toch wel even helemaal top voelt! Maarreh, wat moet je nou toch met 6 honden??? Ga je die allemaal houden?

Smiegel, welkom hier, ben ook nog maar een nieuwe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Smiegel


En ik vond em nog wel zo vindingrijk
;)
Begrijp ik een beetje dat je hem te negatief vindt?




laten we het erop houden dat ik voor het eerst een stap heb gemaakt om iets niet "alleen" te willen oplossen en daarmee erg in de verkennende fase zit. Vandaar ook dat ik in mijn onderschrift gekozen heb voor een eerlijke toon, vooral naar mezelf.



Nee hoor, zo bedoelde ik het helemaal niet.
Ik vind het ook heel vindingrijk en tegelijk triest en oprecht.
Wat ik bedoel is dat je hier bent gekomen omdat je wilt veranderen, dus aan jezelf wilt werken/met jezelf aan de slag wilt.
Ik bedoelde het dus positief in de zin van good for you :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet, je bent echt een schat!:heart:

Dat je dat voor mij hebt geprobeerd, zeg... echt lief!!
Maar ik heb vrede met de naam Tobbertje, ik heb mezelf zo genoemd omdat ik gewoon altijd van nature tob over of ik de dingen in het leven wel goed aanpak, en tja, soms doe ik ook heel veel dingen niet goed waar ik dan over tob... zo is het dus gekomen... Maar nogmaals Jet; super van je!!:musicnote:

Enne; Aliblabla... ik heb mezelf vandaag getrakteerd op nieuwe kleren!:D
Jaja ik denk wel aan mezelf hoor.
En met oud en nieuw dus echt een grote fles kinderchampagne!!

Maar het grootste compliment is dat mijn man zo trots op me is... hij gelooft nu echt in mijn oprechtheid, ik lieg niet meer en drink dus echt niet meer stiekem, dat deed ik tot 2 maanden geleden dus nog wel, en niet zo zuinig ook!!

Dank jullie wel lieve mensen! Dit voelt nu nog meer als een overwinning op mezelf dankzij jullie complimenten! THANKS!!!:heart:

Liefs; ToPPertje:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een positief nieuws allemaal vandaag

Bol gefelicteerd!!! Dit vind ik echt leuk voor je. Nu maar alles in real overbrengen wat je hier op t frum geleerd heb. Super tof vind ik het voor je.Zet m op!

Jetset gaaaaaaaaf 6 kamers nog wel. Heerlijk voor je!!
Is dat nou ook nog anti-kraak of vd woningbouw?

Toppertje van harte
:DB):musicnote::heart::moon::present::):rose:;)

Hoop dat Will ook nog ff inlogd vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lief witje.
Natuurlijk gaan we er voor, en zeker heb ik hier zoveel geleerd dat ik me sterk genoeg voel om het aan te kunnen. Een jaar geleden had ik het zeker afgewezen, omdat mijn zelfbeeld echt minimaal was.


Lieve kanjers ik ga afsluiten en ben morgen weer op de monitor te lezen, samen met alle kanjers van het forum
Trusten mensen:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...