Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie middag kanjers,

Jet wat geweldig zeg. Vanavond een feesje bouwen? Wat zal er een hoop rust bij je komen nu je een nieuwe woning hebt.

Fijn dat Will ook iets heeft laten horen. Ik hoop dat hij aankomende week ook wat bewijsmateriaal kan leveren.

Ik ben weer thuis en heb 5 hele lieve honden uit Breda gehaald. Wat een scheten zeg.
Verder is er vanochtend bij ons een langharig iniminicoopertje gebracht met voorwielaandrijving. Een kruising maltezer-york van ongeveer 1 kg. Echt heeel klein maar onder de klitten en zwaar verwaarloosd. Dus als de eigenaar hem niet komt halen is ie van mij. Hij heeft al een tijdje bij mij op schoot gezeten en vond zichzelf erug zielig dus heeft hij een plak ham gehad, nou dat lustte meneer wel.
Goed us ff kijken wat ik vanavond ga eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Die moleculen daar pruts ik mee PP, en dat doe ik graag.


Die bejaarde prostituees, dat is eindeloos en oeverloos kletsen, aan prutsen moet ik in dit geval niet denken.



Ik heb die oude dames wel eens zien paaldansen. Ze namen het wat al te letterlijk:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal nog iets vergeten te melden. Ik word H.HH.D.D.A of te wel. Hoofd huishoudelijke dienst D.A.
Goed hé? Voor mij een leersituatie omdat ik nog al de grote fout vaak maak om alles zelf te willen doen.
Ik heb moeite om het aan anderen te vragen. Het betekent ook dat, als ik iets zie wat me niet aanstaat, ik het gelijk moet zeggen. :huh:
Ook moet ik leren om me niet druk te maken als het erg hectisch is en als er mensen gaan praten over anderen. Het gebeurd nog al eens dat mensen dan naar mij komen en ik gauw geneigd ben om het dan over te gaan nemen. Daarom wil ik alle regels op papier hebben staan zodat ik weet waar ik me aan moet houden en daar ook niet van af wijk.
Een hele goeie leersituatie voor mij, en ik vind het best wel een beetje eng maar het zijn allemaal stagiaires dus jong spul en ik ben al heel erg oud:$ dus dat zou al wat overwicht moeten hebben.
Ik heb twee mnd. proefdraaien gevraagd om te weten te komen of ik het aan kan. Eng maar ik wil er wel voor gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vanmiddag heel de tuin nagegaan met klusjesman. Hij werd zo gek van me met dat gaas dat hij in staat was het ook voor mijn mond te spannen. Had ik wel begrip voor. :)
Borretje en Igor ik krijg jullie nog wel met dat geplaag.

Jetset wat geweldig voor je. Kom wel keukenkastjes soppen als je wil. Serieus, ben erg blij voor je en eindelijk he.

Nou Teveel ook op zijn best hahaha.

Najaarsperikelen lijkt het wel. Het blijft mooi weer dus we gaan een lekker weekend tegemoet hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...