bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Misschien komt Jan dadelijk nog ff. Misschien kan ze nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 En Drup dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 W.b. dDrup, ja dat weet ik ook niet. Ik voel me dan gelijk wel aangesproken. Denk dan gelijk heb ik zitten pamperen of zo of wat heb ik verkeerd gedaan waardoor Drup dit zegt maar ik zou het niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Bollll, heb jij dat gemaakt. Dat meen je niet! Neej echt zonder gekheid, die tijger en die buldog? had ze al eerder gezien maar snapte hun functie niet zo goed. Jeetje meid wat ontzettend knap. Je bent een kunstenaar. helaas schilder ik niet, kan ik niet, maar het lijkt me echt heerlijk om het wel te kunnen.Mijn god Bol, wat een talent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Jij hebt niks verkeerd gedaan, hoor. Hoop dat ze het nog even uit wil leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Neej Bol jij doet echt niks fout. En Beth, ik ga naar bed nu, ben moe, heel veel sterkte meid. Morgen weer een dag. Een dooddoener, I know, maar zo moet ik zelf ook denken om het droog te houden.Trusten Bol, Beth, Drup en Jannigje en alle anderen. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Hey Dymph wat fijn dat je er bent meis want ik moet zo gaan afsluiten. Morgen dienst. Maar ik vond het moeilijk omdat er bijna niemand reageert, om Beth alleen te laten.Hoe is verder met jou gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Wat lief van jullie. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ja ik ga ook afsluiten. Hoop dat er nog iemand voor je komt Beth, dat is altijd prettig.Trusten allemaal en morgen zonder kater weer op hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Heeee Woman, kzie je ingelogd. Hoe gaat het met je? Long time no see.Weltrusten allemaal, drukke week gehad, nu tijd voor mn bedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Trusten Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 En BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Gaf gewoon aan dat ik een gremlin had en daardoor vreselijke trek ik drank. Zeg ik nu iets raars ofzo? Ben ook maar een mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Nee we begrepen je alleen even niet. Weet trouwens niet wat een gremlin is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Heb het er nu net zo moeilijk mee als jij. Wat zullen we er aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 AAAAHHHHHHHH!!!!!!! Die heb ik ook heel vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Jet ging jij niet bankhangen of naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik neem er zo maar een denk ik. Poetsen, viool spelen, chatten... Krijg het niet uit mijn hoofd. Wil niet voelen wat ik nu voel. En erover praten kan ik niet en iedereen gaat ook slapen nu. Maakt niet uit. Log zo ook maar uit. Moet het vanavond maar even met mezelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Hallo en welterustenniet bijgelezenwel uitgerustdagje Elysium, heerlijklees later wel bij:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Hallo allemaal,Ik kom weer eens even binnenvallen, maar zie dat het al behoorlijk stilletjes is hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ja iedereen gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Ik zou ook uitloggen maar kan beter nog even blijven. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Vandaag nog iets bijzonders gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Hoi Bethanie,Aardig van je! Nee, was moe... heb een beetje gehangen en gedaan. BEzig geweest met schilderen (oefenen) maar verder redelijk rustig.Alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Schilder jij ook? Leuk. Ik ook en bol. Met mij gaat niet goed. Zit op het punt om NU! een borrel te nemen. Was gister avond ook afschuwelijk moeilijk en nu is het weer net zo moeilijk. Ben bang dat ik er nooit meer vanaf kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden