Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Will ; :D
Reciteer het maar in je koppie aanstaande dinsdag als je daar zit...

Sara ;
Castratie is voorlopig nog niet aan de orde.
Gaan het eerst trachten met een gedragstherapeut voor Boots met name, aangezien hij ook naar honden buitenshuis wat angstig en aanvallend gedrag vertoond.
Wordt vervolgd dus !!!
Ik wens jou ook veel KMW toe met je collega.

En hier nu in de startblokken, buschauffeur van speciaal vervoer is ziek dus ik moet zelf mijn zoon naar school brengen...
Laters...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers.
Den Niwi en Willbillie se.

Borrie :heart::sun:
Vonnie Mupke Saar En blondie ook goeie morgen allemaal.

Hier eentje ontzettend goed geslapen zeg. Wel wat laat omdat ik tot de ontdekking kwam dat ik het wel eens wat koud zou kunnen hebben maar ben na een extra deken ontzettend diep in slaap gevallen. Heerlijk.
Zag gisteren dat Beth het uit heeft kunnen stellen tot laat. Jammer dat ze het niet volgehouden heeft maar knap dat ze het heeft weten uit te stellen. Dat is toch het begin van het stoppen.:)
Verder dadelijk werken. Moet voor iemand invallen dus doen we dat. Het er geen moeite mee hoor alleen het schilderen komt zo op de achtergrond. Hoe langer ik niet meer schilder, des te moeilijker is het voor mij om de draad weer op te pakken. Maar goed. Morgen een dagje naar broerlief en zondag echt een dagje aan de kwast.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer....
En boos !!!

Woorden met mn zoon gehad in de auto (puber) :( Hondsbrutaal en alleen maar geinteresseerd in zijn Nintendo, pilletjes weer vergeten in te nemen, brood thuis laten staan, etc...
ARCHH...

Daarbovenop bij thuiskomst een huis aangetroffen om te huilen.
Jimi (puberende pup) had alle dvd's waar hij bijkon uit de kast getrokken en kapot gebeten en onder gezeken... Grrr...
Zit nu buiten in de tuin en gaat straks in de gang tot wij weer thuis zijn...

zo, en nu weer effe diep in een uitademen.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemineetje Blondie......

zit zo heel rustig aan de koffie alle verhaaltjes te lezen en dan komt jouw verhaal, zag het helemaal voor me en sorry, moest er ook een beetje om lachen....het leeft in elk geval.....hier dooie boel hoor :( nou ja, rustig in elk geval.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Niwi,

ja, 4e dag, voel me wel lekker. Ik vind mijn heldere hoofd zo heerlijk. En ik slaap aardig rustig en vredig, al had ik gisteravond veel angst. Ik was een beetje onrustig, toen maar een pakje sigaretten gekocht en ik rook eigenlijk bijna nooit. Dus ik zat gister lekker achter de computer te roken en lekker mee te kletsen kreeg ik een flintertje as?, ik weet het niet precies in mijn oog, nou, dat deed natuurlijk pijn en toen raakte ik een beetje in paniek, heel veel angst. Ben toen maar uitgelogd en op de bank gaan liggen en rustig worden en dat ging eigenlijk toch wel aardig. Voel nu veel meer zonder drank, dus dat is wel heftig en wennen.

Uiteindelijk toch wel lekker geslapen en vanmorgen weer rustig wakker. en hoe gaat het met jou? jullie?

ik ben wel benieuwd naar Beth, ze had het moeilijk voordat ik uitlogde en ik heb wel steeds aan haar gedacht. Heb het nog even terug gelezen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...