lady jane Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Goeie zonnige morgen ook hiervandaan!lekker uitgeslapen, en straks maar eens op de fiets gaan genieten van deze (voolopigenige deze week) mooie droge zonnige dag:rose:en ff bijlezen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Allemaal opgewekte geluiden hier gelukkig, alleen Igor die nog wat moe is.Bloemetje voor Igor Best wel goed geslapen maar voel het nog in mijn hoofd dat ik gister een stommiteit heb uitgehaald.Verbaast me wel want in vergelijking met wat ik dronk was het maar kinderspel.Heb weer eens ervaren dat het plezier van het drinken (???) echt niet opweegt tegen het lichamelijk en geestelijk kl... gevoel daarna.Dalijk naar Zuid-Limburg, water afsluiten, koffie drinken, lunchen Nu eerst thee en een hapje.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Moghu Jane en Jettie.Moet eigenlijk de planten binnen halen hé, of wanneer is dat? Heb zulke mooie vetplanten. Een soort cactus. Daar komen in de zomer zulke mooie grote rode en witte kelkbloemen in, maar die dingen bevriezen heel gauw. Dus straks maar eens gaan doen. Zit nu weer heeeerlijk te schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Mogge allemaal,Hier koud maar wel zonnig. Buiten dan want van binnen plof ik. Zat al vroeg de post na te lezen want kon gisteren mijn ogen niet geloven. In Amsterdam moest ik de hypotheek betalen als erven van en daar ergerde ik me groen en geel aan. Nu dacht ik dat het met deze flat beter zal gaan en idd erven van staat er niet meer op maar nu wel op mijn mans naam die al meer als 5 jaar overleden is. Wat ik er toen uitkraamde past echt niet in dit gereformeerde dorp en helemaal niet op zondag. Sjonge wat ben ik woest en kan niet eens bellen (al tig keer gedaan) want de banken zijn dicht natuurlijk. Telkens als ik belde zouden ze het veranderen want ze hebben een akte van overlijden. Ja me hoela alsof ik een grapje maak om weduwe te zijn. Toen ik een keer zei dat mijn man dan maar de hypotheek moest betalen kon dat niet want hij was overleden ik de erfgenaam maar met deze nieuwe hypotheek zou dat veranderen. Ja op mijn mans naam dus wat zeer pijnlijk is maar dat snappen ze niet. Ben echt woedend want als ik mijn meisjesnaam weer had aangenomen dan was er niets aan de hand maar ik wil mijn mans naam aan blijven houden waar ik als weduwe recht op heb maar dan hoeven ze toch niet meteen een rekening te sturen aan de heer en met zijn initialen? Ben nog altijd mevrouw en heb mijn eigen initialen en achter mijn getrouwde naam staat toch ook mijn meisjesnaam. Lang geleden dat ik zo nijdig ben geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Jetset gaat het wel goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ai Jet, heb je nog een ander toetsenbord???Ik was niet vroeg hoor, stond denk ik nog ingelogd, sorry.Komt omdat ik op verschillende computers bezig ben (pc, laptop, ipad).Zal er beter op letten. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Aha begrijp het. Meteen de schoefjes er onderuit halen, onderkant drogen en het toetsengedeelte onder de warme kraan. Zo snel mogenlijk want anders gaan ze klemmen of haperen. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Nou ben niet de enigste die een K dag heeft en zoiets gebeurd altijd op zondag als je niets kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 je hebt eigenlijk nooit niet fatsoenlijk kunnen drinken, Jet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ga was ophangen (jippie!)en in de aktie,dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Bol!!! Heb vannacht geheel onverwachts weeer een poesje moeten inslapen. Banjer, een kater van nog maa r 11. Hij begon ineens zo te schreeuwen en liet alles lopen. Halsoverkop naar da. Daar spuitje om rustig te worden. En toe zag ik dat ie niet meer ademde. Da wist niet wat het is geweest. Hartje, Trombose.Ik geloof dat ik nu helemaal gek van verdriet word. Mijn apegatje, was 1 van mijn lievelingen. En nog zo jong. Ik bevat het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ik heb gister een dier in doodsstrijd gxzien. Dat is echt verschrikkelijk! Hij wist niet waar ie het zoeken moest. En ik ook niet. Ben nu eindelijk aan het huilen. Oh, en ik was al zo vrrselijk gek met hem. Mijn knappe kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dymph:heart:probeer rustig te blijven meis,en dit niet aan te grijpen om te drinken.Het antwoord op waarom zul je waarschijnlijk nooit krijgenmaar hoe jij hier mee omgaat bepaal je wel zelf.Ik wens je veel sterkte en hoop dat je kunt rouwen om banjer:present:hij helpt je wel om bij je gevoel te blijven en dat te accepterenen ook het gevoel van liefde wat in je zit, houdt hij levend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Niwi dat is een rake hahaha. Glas alco blijft recht staan en de koffie gooi je om. Humor vind ik.Of komt het dan je alco-glas altijd leeg was en de beker koffie vol bleef? :$Vond het een heel leuke opmerking maar laten we maar niet plagen want is vervelend genoeg als zoiets gebeurd want een mens kan niet zonder internet meer.In elk geval heb ik ook weer even kunnen lachen na mijn woede. Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 O Dymph wat ontzettend erg voor je lieverd wat heb ik te doen met je meis. Ja die dingen komen nooit alleen hé? Ik weet ff niet zo goed hoe ik moet reageren meis maar beloof me dat je vandaag hier op het forum blijft, wat er ook gebeurd. Probeer zoveel mogelijk op te schrijven wat je voelt en denkt. Er zijn altijd mensen op het forum dus je bent niet alleen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dymp,Geen woorden voor zoveel verdriet, sterkte Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 We zijn weg, heading for deep south...Fijne droge (durf het bijna niet te zeggen) dag en tot straks.Dymh nogmaals sterkte.Drup, zus van W. in Enschede heeft hetzelfde, komt ook niet van dat "erven" af, lijkt structureel.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Dympf wat vreselijk !!!Jane heeft gelijk, probeer niet te drinken maar dit verdiet is wel erg groot en dat snap ik.Niets bied troost in je verdriet maar ik hoop kan je kan leren te aanvaarden dat hij naar zijn vriendje ging bij de regenboogbrug. Miss konden ze elkaar niet missen, ik weet het niet.Heb het zelf meegemaakt dat ik een zieke kat moest laten inslapen van 9 jaar en haar beste vriendje die kerngezond was (ook pas 12) ging er binnen een paar weken plotseling achteraan.Dit is heel erg wreed voor jou nu en mijn woorden helpen niets als dat ik aan je denk en je vreselijk veel sterkte wens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Wat een nare dag toch. Overslaan gaat ook niet dus maar uitzingen en in onze nieuwe agenda voor volgend jaar maar doorkrassen.Wie zet er een nieuwe pot koffie met lachroom? Doe voor Jetset maar een beker thee hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Vandaag lekker genieten van het mooie weer op Bussloo:DLees net terug...Teveel ; Jammer van je terugval, maar kop op, opstaan en weer doorgaan !!! Leer ervan !!! Drup ; Bah, wat vervelend toch iedere keer weer om met je neus weer op de pijnlijke feiten gedrukt te worden... Morgen maar effe bellen dan he !!! Jet ; Hihihi, wel leuk om eens op deze manier kennis met je te maken... Kan er geen touw aan vast knopen aan je postings, is weer eens wat anders En Dymph ; Wat krijg jij het voor je kiezen zeg !!! En zo knap hoe je ermee omgaat...Sterkte bij het verwerken van je verlies, Banjer leeft voort in jouw gedachten, mocht dit enige troost bieden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Goedenmorgen allen.Dymph heel veel sterkte meid. Wat verschrikkelijk dat dit nu weer is gebeurd.. Yet inderdaad toestsenbord uit elkaar halen en spoelen daarna drogen.Teveel. In Zuid-Limburg is er helaas geen zon. Bij jullie schijnbaar wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Goedemorgen allemaalPracht dag, lekker zonnetje hier.Ik kan door drukte met werk en ouders niet alles terug lezen, dus excuus als ik iets vraag wat al uitgebreid is geweest.Desi, hoe gaat het?Blijf je op het moment droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 goeiemiddag allemaal ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Jeetje Dymph wat erg voor je.Alsof je nog niet genoeg hebt gehad de afgelopen tijd.Ik wens je er heel veel sterkte mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Jetset staat de fohn al aan??Drup rustig blijven, vandaag kan je toch niks doenen morgenochtend gelijk de telefoon pakken, tuurlijk kan dat verandert worden.Zijn ze nou helemaal betoetertHe, gelukkig was Harry vandaag weer op t frum.Ik hoop dat hij vanavond ook nog ff komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden