Spring naar bijdragen

goodmorning again zaterdag 16 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

Jaaaaaaaaaaaaa, igor, ik bedoelde de komende week eigenlijk. Drukt heel veel op me. Maar volgend weekend is dat dan ook voorbij hé ;)

Hoi drup, ik schoot in een lach met je berichtje, want ik las het totaal fout, denk ik. Ik vloog erover heen en kwam poesjes tegen en jeuken :$ :D

Tja, ik ben maar een man hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joehoe lieve mensen Bol is weer thuis. Rijden goed gegaan. Op de heenweg wat gespannen, op de terugweg een fluitje van een cent.
Broer is thuis komen te zitten en wat moeilijker geworden. Was toch altijd wat autoritair en dominant maar nu komt het meer naar boven. Schoonzusje wat altijd een echte scheet is geweest, en altijd iedereen goed praat, ging er nu toch tegenin. Toen ik zei dat ik dit nog niet eerder mee gemaakt had werd ik er gelijk bij betrokken. Was toch wel moeilijk maar verder is het wel leuk geweest, en ga m'n schoonzus wat meer mailen. Ik denk dat het niet zo gemakkelijk is nu voor haar.
Maar ik ben gelukkig weer thuis en heb de verwarming eens ff flink op z'n duvel gegeven dus het begint hier behagelijk te worden.
O ja en ik ga wel langs de kant zitten kijken hoe jullie sporten hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Will toen ik over Bollekes poesje schreef moest ik ook lachen maar nu jij over jeuk komt lag ik echt in een stuip want idd een behoorlijk dubbelzinnige posting terwijl ik het niet zo bedoelde. Naja die spontane zijn meestal het grappigst.
Trek je het nog een beetje? Bedoel red je het nog allemaal?
Hahaha ik kom een beetje raar door de bocht vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Den druppel se de boeken zijn klaar!!!!!
Als het morgen goed weer is dan nog wat verf in de tuin en dan denk ik dat de flat klaar is.
Mooi niet hoor want voor ik het weet moeten de kerstspullen weer uit de berging ppppfffffff.
Durf er niet aan te denken maar voor ik het weet is het.............jajaja pasen hahaha
Naja flat is erg mooi geworden. Fijn want dan kan ik me wat orienteren in het dorp en de omgeving gaan verekennen maar eerst moest dit klaar.
Erg grappig is dat struikrover (de hond van Caro) al precies de weg weet want daar is lekkers. Caro heeft hetzelfde maar van mij is dat beter net als buurmans gras.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en de dag begon best mooi..,

Nachtdienst gehad, met W. naar de meubelzaak want dresoirtje blijkt niet leverbaar.
Samen naar Piazza, boodschappen bij Appie.

Thuis blijkt dochter met man en kindjes er te zijn.
Zeg tegen schoonzoon: biertje? Nee hoor dank je, is het antwoord.
Ik zeg: neem een Kriek neem ik een Quint (zwaar bier), ok..
Hij 1 kriek, ik een Quint, hij niks meer, ik nog een Quint...
Zijn ze weg wil W. nog even naar de kermis, oliebollen halen.
Ok, dus daar dan ook op overdekt, verwarmt terrras gaan zitten en en 3 :wine: op.
Thuis, tegen mijn eigen afspraak in nog een :wine: gedronken (fles open gemaakt).
W. een amandelding gedronken, om mij plezier te doen...

Ben nu net wakker :huh::wacko: :$:devil::angry:
W. is niet boos, koffie en koekje zijn net bij me neer gezet maar voel me zo een l..., zo stom, loser, hier
mooie praatjes ophangen naar Beth en Dymph en Bor enz. en intussen zelf...

Wou het effe kwijt, dacht vanmiddag dus dat ik best wel minderaar kan zijn,
En nu type ik dit, niet (meer) dronken maar met een wiebelig en een beetje zeer hoofd, met schaamte, en spijt en of ik het dan gvd nooit zal leren, nooit zal aanvaarden...

Sorry mensen, heb mijn eigen avond verpest en verpest nu die van jullie met mijn gezeur.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry
Je verpest mijn avond hier niet mee hoor maar ik kan me voorstellen dat je zelf de pest in hebt.
Gewoon denken morgen begin ik overnieuw met stoppen.

Ik heb het misschien makkelijker omdat ik refusal slik en dus al vantevoren beslis dat ik niet drink.
Op momenten als ik erg trek heb kan ik niet drinken omdat dat niet goed gaat vallen.

Overigens in de zon op een terras is met een kopje thee ook heerlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een lastige dag gehad.
Mijn schoonvader is gisteren verhuisd naar een verpleegtehuis omdat hij steeds vaker in de war is.
Vandaag zijn kamer in het verzorgingstehuis uitgeruimd en nog even bij hem geweest.
Hij is erg boos en heel verward. Ook mijn schoonmoeder woont in hetzelfde verpleegtehuis i.v.m. Alzheimer.

Bovendien is mijn vader op het moment wat in de moeilijk i.v.m. een depressie. Mijn moeder heeft daar erg onder te lijden. Dus ook daar gaat het niet lekker.

Gelukkig hou ik het nog lekker droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry, ik lees je net,
en snap nu dat je voor je gasten
steeds iets in huis wilde hebben,
ooit nog voor gewaarschuwd na
ook zo'n verhaal. Jammer dat W. niet boos is,
want ze zou je ermee kunnen helpen.
Weet niets positiefs te zeggen nu,
behalve misschien tijd voor grote weggeefaktie
en aan de Refusal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh Jane,

Aan de Refusal... jeetje, dat heb IK toch niet nodig :angry:

Oeps, verkeerde knop, preview was de bedoelng.

Ga er over denken Jane.
Dat zijn niet van die kleine stappen voor mij.
Aan de Refusal, zou trouwens niet weten waar ik het moet halen.
Net als toegeven dat ik machteloos ben tegen alcohol, bij de AA, ik kan dat (nog) niet.
Weet niet waarom, te trots?
Kan me niet voorstellen dat ik zelfs over mijn eigen handelen en daden niet de baas ben.

Wat zou Hadock hier nu onderzetten? de slappeling? de eigenwijze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...