Spring naar bijdragen

dinsdag 19 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb nog niet teruggelezen. Straks maar.


Ik ben boos!!!! Mn werkgever heeft me een kleutestreek geleverd. Ze hebben me maanden aan het lijntje gehouden door me een gouden bergje te beloven. En vandaag vertelden ze even tussen neus en lippen door dat het bergje aan iemand anders gegeven wordt. :huh::wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben helemaal vers hier, maar las dat iedereen welkom is en zich niet moet schromen te schrijven (en trouwens, na de dingen die ik gedaan heb met drank op, me hier gaan schromen?)
Ik moet dus even mijn verhaal kwijt, ik ben afgelopen vrijdag na een feestje van het werk de stad ingegaan met...mijn baas, hoe dom kan je zijn? Je voelt hem al aankomen; het was een slemppartij à la Ala met als gevolg ik dronken, heel dronken. Van de kruk afgelazerd en al. Maar dat weet ik tenminste nog. Zaterdag werd ik dus wakker en dacht dat de avond op een bepaalde manier was gelopen. Niet dus, maar ik weet het echt niet meer. Mijn baas vroeg of we ok waren, omdat de rit in de taxi nogal raar was verlopen. Mag ik vloeken hier? Zo ja, dat dus. Normaliter zou ik hem wel een week kunnen ontlopen, maar nu heb ik morgen een gepland overleg met hem alleen en wat, wat is er gebeurd? Ik ken mezelf dus mss heb ik hem wel gemept of op de bek proberen te vliegen. Ik wil het niet eens weten eigenlijk. Om een lang verhaal kort te maken, sorry daarvoor, ik zie zoooo op tegen morgen. Ik meld me het liefst ziek en blijf een maand in bed liggen of ga emigreren. Ben het in elk geval even kwijt. Dank voor het lezen en sorry voor het lange verhaal, maar moet het ergens zonder oordeel kwijt: ik weet zelf ook wel dat niemand anders de drank erin heeft gegoten etc. Etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pietjeparel


Wel binnen de Tactive regels van het forum natuurlijk.
;)




*streek, is een keurig woord toch?

Ik heb me op het werk al wat afgereageerd hoor. O.a. tegen onze P&O-medewerker. Hij gaat kijken wat ie voor me kan doen.


En ik ga maar weer eens solliciteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Ala, ik herken het gevoel, ik weet hoe je het voel. Ik kan je aanraden gewoon de confrontatie aangaan, ik weet het je wordt misselijk van de gedachten om morgen bij jouw baas te zijn, maar het is beter gaan dan vluchten, het maakt het alleen maar erger want het gevoel kan je het niet kwijt. Ik zei tegen mezelf: als je zoveel "lef"hebt om je zat te drinken moet je ook de lef hebben om dit te handelen. Ik wens je in iedere geval veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ala we kennen dat gevoel, en die black out hoor. en schrijf maar zoveel je wilt zodat je dingen kwijt raakt.
Het is heel goed dat je je bewust bent wat alcohol allemaal teweeg kan brengen. Je kunt het niet meer terug draaien, wel proberen om het in de toekomst ander te doen. Goed dat je hier bent meid.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou bolletje ik was aan het afrekenen in de winkel en keek op zaten 4 mannen mij aan te staren en een had zelfs het lef mij aan te spreken een onguur type in mijn ogen ,dus ik raakte in paniek toen ik thuis was stond ik gewoon te trillen op de benen zeg aandacht is leuk maar niet op deze manier meer vind ik en kan daar moeilijk mee om gaan ,kunnen ze een vrouw dan niet gewoon met rust laten? vraag ik me af?

trekt morgen maar een burka aan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt maar excuses wil ik niet maken, hij vroeg of we ok waren en ik zei dat we dat waren, dus ik wil echt zand erover. Ik hoop dat ik het stoppen volhou ditmaal, maar doordat ik me nu zo &€&!& voel krij ik alleen maar zin in een borrel. Gelukkig heb ik niets in huis (in mijn voorstelronde zei ik dat ik eenvoudig zonder drank kon een paar dagen...als alles normaal gaat ja) fijn deze herkenning en fijn dat jullie niet oordelen, kan ik nu echt niet gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...