Spring naar bijdragen

dinsdag 19 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Jet dat gaat er bij mij ook niet in hoor. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen die zoveel van elkaar gehouden hebben, dan ineens zo om kunnen slaan.
Dat is bij vriendschappen ook zo. Bij mij is een vriendschap meestal voor het leven. Je hebt lief en leed samen gedeeld, je zo kwetsbaar opgesteld, en daarna gaat men er misbruik van maken. Ik vind vriendschap die eindigd in ruzie op een of andere manier altijd heel vreemd.
Heb een vriendin die ik al zo'n 54 jaar ken en al mijn andere vrienden ken ik al zo'n 25 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet. die kan ik wel gebruiken meis. Kun je die niet mee nemen als je me komt halen? Of moet je hem dan meeslepen naar je nieuwe huis. Nou moeten we maar kijken hoe we het doen. Het is mij altijd goed hoor ook als je hem wilt opsturen. En uiteraard zijn de verzendkosten voor mij.;)
Zo mensen, op daar de tandarts.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik niet Jet, waarom wilde je dat leren en ben je nu blij dat je boos kan zijn, wat heb je uberhaupt aan boos zijn?
Als je boos bent doe je dingen, zeg je dingen, waar je later spijt van hebt, wat schiet je daar mee op.
We wensen Will alle soorten van kalmte, dat is toch om te voorkomen dat hij boos wordt?
Boos zijn is toch een vorm van frustatie?
Ik ben liever verbaasd dan boos... geloof ik.

Aanpassing: was niet uitgel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP,

Er zijn verschillende soorten boosheid realiseer ik me nu.
Wat jij beschrijft over je vermeende vriendin dat is triestige boosheid, je bent teleur gesteld, in de steek gelaten, iemand is niet de persoon die jij dacht.
Ik dacht daar straks aan razende boosheid, overkomt me niet vaak, wil het ook niet, maar heel af en toe gebeurt het en dan heb ik later altijd zo vreselijk spijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...