Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ja dat zou fijn zijn Jet,Die wil ik ook graag zien.Kan daar nu nog niet bij, iemand vinden waar je van houd, die ook van jouw houdt en op de ingeslagen noodlottige weg doorgaan.Misschien als ik de film gezien heb, dat ik het begrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 kom ook maar weer eens kijken,letterlijk en figuurlijk een uitglijder gemaakt met mijn zatte kop.nek op drie plaatsen gebroken en nog wat tralala,en nu kan ik bijna niks meer,voel mij heel zielig,en is de drank weer akelig dichtbij.allemachtig wat een hoop nieuwe mensen na zo'n paar maanden! zal de eerste tijd alleen maar ff meelezen,beetje inwerken zal ik maar zeggen.kan ook nog niet zolang achter/voor de pc zitten met al dat ijzerwerk in mijn nek,dus de eerste tijdgewoon ff een paar bladzijden lezen,and that's it.TNT sure we can! twee weken zitten wachten op een pakje in briefformaat!zeker met de fiets gebracht in het kader van de bezuinigingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Sailor man, je nek gebroken op 3 plekken dat is g..omme niet niks.Ben blij dat we je nog spreken of schiet ik nu door.Sterkte in elk geval, hoop dat je een beetje kunt slapen met die hoop ijzer om je nek.En denk er aan, uit de buurt van hele sterke magneten blijven.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Sailor goeie middag.Ik ben erg geschrokken van jouw berichtje. Jij was toch een van m'n grote voorbeelden toen ik hier net kwam. Waardoor ben je weer zo afgegleden? Wat lijkt me dat vreselijk zeg. En je nek breken op drie plaatsen? Kun je je nog wel goed bewegen? Wat heb jij een geluk gehad zeg.Ja, ik voel dat ik best ondersteboven ben van jouw berichtje. Geeft toch wel aan dat ik altijd allert moet blijven en nooit moet denken Zo ik kan er wel weer ééntje..........Maar fijn dat je weer terug bent en weer verder wil gaan met, de dag voor dat je de eerste keer weer dronk.Een heel warm welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Zo, je hebt me zwaar aan het denken gezet Hannah, snapte er geen lor van.Maarrrr, dat is zeker die film waar Jet het over had?Yes? ga ik door voor de wasmachine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Sailor welkom terug. Wat heb jij een geluk gehad zeg. Had heel anders kunnen aflopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Koelkasten had ik vroeger nooit genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Opname is gepland in januari. Moet nog 2 maanden overbruggen. Ik doe echt wel mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Het grote gevaar bij een opname is, dat je misschien gaat denken "Nou als ik opgenomen word, dan ga ik echt m'n best doen", maar voor die tijd kan er nog zoveel gebeuren door het drinken. Een ongeluk zit dan in zo'n klein hoekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ik wil echt niet meer drinken voor mijn opname. Het moet gewoon lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 blij dat ik,hoewel slecht voorbeeld zijnde weer welkom ben.ach ja het was die beruchte eerste op een strandterras,en voor ik het wist was ik weer op kroegentocht!wordt wel lachen als ik ooit weer eens door een detectiepoortje moet met al die onderhuidse piercings!desi,ik snap het niet helemaal,antabus en aanverwante spullen blijven toch nog dagenlang doorwerken?bij mij tenminste wel,of stond je wat dat betreft al weken droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Nee had de nieuwe portie nog niet ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 PP ik heb gelijk een afspraak gemaakt met GGZ hoe we deze 2 maanden kunnen gaan overbruggen. Er wordt aan gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Geweldig Dees. Actief bezig zijn met het stoppen van het alcoholgebruik, daar groei je van. Het gaat je ook lukken daar ben ik zeker van maar we willen denk ik allemaal zo graag zien dat het jou nu lukt. Dat betekent ook dat we veel om je geven anders maken we ons ook niet zo druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Sailor je bent geen slecht voorbeeld hoor, tenminste voor mij niet. Hierdoor blijk ik scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 PP Ik wil het voor mezelf en voor anderen. Zij hebben dit niet verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Desi, meid dat is schrikken,het maakt volgens mij niet uit of je het voor jezelfof voor iemand anders doet, als je het maar goed doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 wow sailor! das niet niks wat je daar verteld! zo zie je idd maar wat drank niet allemaal kan veroorzaken :sBlij dat ik de juiste keuze redelijk op tijd nog hebben kunnen maken. Wend je veel moed en sterkte man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goeie middag Jane en Wijfie.Blij dat jullier er weer zijn.Piet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 drinkt hier even een bakje koffie mee en gaat dan even shoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ga je iets moois komen voor jezelf Bloem? Heb je wel verdiend hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 hahahaha bolletje dank je nee ik moet gewoon boodschappen doen hoor ,maar als ik onderweg wat leuks tegen kom neem ik het zeker mee en klopt heb ik zeker verdiend in ieder geval een voor bloempje hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 ga je de kliniek in dees? over twee maanden?lees zo wel even mee moet shoppen nu anders vanavond zo laat he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ga er even tussen uit,Met kleinzoon Q naar de Wok, niet echt mijn ding maar hij wil dat graag.Heb zijn moeder ook uitgenodigd met haar gezinnetje, neemt ze Q daarna weer mee naar huis.Eet smakelijk, tot straks...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Veel plezier hé Har. En lekker genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden