Spring naar bijdragen

dinsdag 19 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kom ook maar weer eens kijken,letterlijk en figuurlijk een uitglijder gemaakt met mijn zatte kop.
nek op drie plaatsen gebroken en nog wat tralala,en nu kan ik bijna niks meer,voel mij heel zielig,en is de drank weer akelig dichtbij.
allemachtig wat een hoop nieuwe mensen na zo'n paar maanden! zal de eerste tijd alleen maar ff meelezen,beetje inwerken zal ik maar zeggen.
kan ook nog niet zolang achter/voor de pc zitten met al dat ijzerwerk in mijn nek,dus de eerste tijd
gewoon ff een paar bladzijden lezen,and that's it.

TNT sure we can! twee weken zitten wachten op een pakje in briefformaat!
zeker met de fiets gebracht in het kader van de bezuinigingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor man, je nek gebroken op 3 plekken dat is g..omme niet niks.
Ben blij dat we je nog spreken of schiet ik nu door.
Sterkte in elk geval, hoop dat je een beetje kunt slapen met die hoop ijzer om je nek.
En denk er aan, uit de buurt van hele sterke magneten blijven.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor goeie middag.
Ik ben erg geschrokken van jouw berichtje. Jij was toch een van m'n grote voorbeelden toen ik hier net kwam. Waardoor ben je weer zo afgegleden? Wat lijkt me dat vreselijk zeg. En je nek breken op drie plaatsen? Kun je je nog wel goed bewegen? Wat heb jij een geluk gehad zeg.
Ja, ik voel dat ik best ondersteboven ben van jouw berichtje. Geeft toch wel aan dat ik altijd allert moet blijven en nooit moet denken Zo ik kan er wel weer ééntje..........
Maar fijn dat je weer terug bent en weer verder wil gaan met, de dag voor dat je de eerste keer weer dronk.
Een heel warm welkom terug.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blij dat ik,hoewel slecht voorbeeld zijnde weer welkom ben.
ach ja het was die beruchte eerste op een strandterras,en voor ik het wist was ik weer op kroegentocht!

wordt wel lachen als ik ooit weer eens door een detectiepoortje moet met al die onderhuidse piercings!

desi,ik snap het niet helemaal,antabus en aanverwante spullen blijven toch nog dagenlang doorwerken?
bij mij tenminste wel,of stond je wat dat betreft al weken droog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Dees. Actief bezig zijn met het stoppen van het alcoholgebruik, daar groei je van. Het gaat je ook lukken daar ben ik zeker van maar we willen denk ik allemaal zo graag zien dat het jou nu lukt. Dat betekent ook dat we veel om je geven anders maken we ons ook niet zo druk.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...