Spring naar bijdragen

dinsdag 19 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeieavond iedereen,

Mup, wat vervelend nieuws zeg, ik kan e best voorstellen hoe genomen jij je voelt nu. s er echt niets aan te doen ??

Bolliewollie, heb je berichtje van gisteren nog gelezen, over Jos. Hoe erg kan het nu nog meer worden eigenlijk ? Knap van je hoe je alles van je kan afzetten. Je blijft op en top optimist, chapeau meis !!!

Vanmorgen op de rechtbank is mijn vrouw woedend moeten doorgaan ! Wat had ze nu verwacht eigenlijk ?? De rechters zeiden dat het niet zo werkt en ze zich moest neerleggen bij die beslissing. Pas op, dit heeft niets te maken met mijn vertrekdatum hier !! Dat is nog iets anders en verwacht pas nieuws eind deze week of volgende week !

Ondertussen modderen we maar wat aan hé ;)

Voor de rest iedereen okay hier ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Den niwi sé, vosje. Ben er nog steeds hoor, sterker en sterker.

Tja, mupke, alles went zeker ?? Ook zittingen. Het loopt in elk geval helemaal niet zoals T het zich had voorgesteld. Wou dat het anders was, we hadden al rond kunnen zijn, maar neeeee.

Wachten nu op de volgende ronde hé, iedereen hier was aanwezig en de rechters vonden k&b keischattig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Susana

Mupke: ik weet heel goed hoe je voelt...niet zo lang geleden ook iets heel raar gebeurde op mijn werk..immiddels ontslag genomen en begin na 2 weken op andere werk...veel succes met wat je beslist.



Tsja, het laatste woord is hier nog niet over gesproken hoor. En ik weet zeker dat mijn leidinggevende zich hier ook niet zomaar bij neelegd. Ik heb besloten dat ik morgen zelf maar eerst eens ga praten met degene die met me in gesprek gegaan is over mijn promotie. Laat hem maar uitleggen waarom nu anders besloten is. Morgen ben ik in de gelegenheid dit onder vier ogen met hem te doen. Dat is beter dan aan de telefoon. Ik ben benieuwd waar hij mee komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dew Willbillie en het hoofd woestijnrekel Niwi sé:heart:

Willbillie hoe gaat het nu met eten? Lukt dat nog wel? Ja dat zij door het lint is gegaan komt misschien toch omdat ze zich erg machteloos voelt. Vervelend dat daar iedereen van kan mee (genieten). Maar je blijft het goed doen joh. voor jou een paar dikke :sun: :sun: :sun: :sun:
Gewoon omdat ik daar nu zin in heb.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jerre, gefeliciteerd nieuwbakken papa in spe :musicnote:
Reden te meer om niet meer te gaan drinken...

Mupke ; Wat ongelooflijk schijnheilig zeg !!!
Kan me voorstellen dat je boos werd, maar goed dat je het ook gelijk eruit gegooid hebt die boosheid...
Laat ze maar effe lekker door het stof kruipen voor je...
;)

Sailor ; Ik ken je niet, maar heel veel sterkte en beterschap met je nek... :present:
Drank maakt meer kapot dan je lief is...

Mensen, ik ga nu echt eten, misschien tot vanavond

BTW
Ala, ten eerste welkom en gooi het er maar lekker uit, Delen doet helen !!!
Als je trouwens bovenaan de pagina naast de paginanummering op de dubbele pijltjes klikt kom je direct weer op de laatste pagina...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Susan. We gaan gewoon stug door. Ik zelf merk ook dat er meer afstand is. Doordat ik een paar maanden geleden besloten heb om echt voor mezelf te kiezen, kan ik ook veel beter afstand nemen en dat geeft een hoop rust.

Mupke er is niets hoor met Jos. Nog steeds hetzelfde alleen doordat ik mezelf nu veel belangrijker vind dan hem, ben ik ook sterker geworden.:)
Mijn contact met Jos is nog steeds hetzelfde aleen merk ik dat ik de keuze maak, als het weer eens niet gezellig is, om dan mezelf af te sluiten. Als Jos weer begint te schelden of te mopperen, laat ik die gal, niet meer bij mijn gevoel komen. Op dat moment blijf ik bij mezelf en vraag mezelf af, is dit belangrijk om dit door te laten of moet ik er een muur voor zetten. Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pietjeparel

Mupke.


Zo'n kop zou ik ook hebben.


Geweldig wat een feest van herkenning.
:D
;)



Hmm, ik heb de big boss vanmiddag al gezegd dat ik dit maar een rare manier van omgaan met je personeel vind. Hij maakte zich snel uit de voeten met de opmerking dat ie een bespreking had. Jaja.
Ze kennen Mupke zo langzamerhand wel een beetje. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje


Mijn contact met Jos is nog steeds hetzelfde aleen merk ik dat ik de keuze maak, als het weer eens niet gezellig is, om dan mezelf af te sluiten. Als Jos weer begint te schelden of te mopperen, laat ik die gal, niet meer bij mijn gevoel komen. Op dat moment blijf ik bij mezelf en vraag mezelf af, is dit belangrijk om dit door te laten of moet ik er een muur voor zetten. Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.



He gelukkig maar. Je wordt nog eens verstandig, vrouw. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Ala er staat een woordje in jouw berichtje van 17.56. Ik zou dat weg halen als ik jou was, omdat je anders van Tactive een waarschuwing krijgt;)


Deze woorden mogen niet gebruikt worden op het forum:)



Sorry bolletje maar ik zie het woord niet, heb wel een afkorting weggehaald. Mag je hier helemaal niet vloeken? Heeft dit forum een christelijke insteek? Jullie gaan trouwens voor een beginneling te snel en te onbegrijpelijk. Is er ook een dagdraad voor dummies of nieuwelingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolliewollie, met liefde ontvangen hoor, het eten lukt wel, doch is niet zoals voorheen. Zeker niet de afwisseling van spijzen, maar dat komt wel goed, geen probleem ;)

Sailor, goed recupereren hé ;)

Mup, heel veel sterkte met je gesprek voor morgen, laat je niet doen zenne !! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup wat een rotstreek. ben je lid van een vakbond?

Jerre wat leuk, van harte gefeliciteerd.

Ala, succes morgen en als hij een opmerking maakt gewoon zeggen dat je iets teveel hebt gehad. heb je nu gekke dingen gedaan dan kun je het misschien nog een beetje rechtbreien :D maar pas wel op dat het niet nog een keer gebeurd want dan werkt het niet meer. (en haal het vleeswaren even uit je berichtje, anders krijg je een tik over de vingers.)

Wil er liggen er hier 2 knuffeldiertjes helemaal uitgeteld en tevreden languit op de bank ;)

Drup sterkte meid, op een gegeven moment moet je loslaten als de ander een keus heeft gemaakt :sun:.

Jet alles goed verkocht?

Harry ik ben geen arts hoor :D lijkt er niet op.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Ala

Bedankt maar excuses wil ik niet maken, hij vroeg of we ok waren en ik zei dat we dat waren, dus ik wil echt zand erover. Ik hoop dat ik het stoppen volhou ditmaal, maar doordat ik me nu zo *** voel krij ik alleen maar zin in een borrel. Gelukkig heb ik niets in huis (in mijn voorstelronde zei ik dat ik eenvoudig zonder drank kon een paar dagen...als alles normaal gaat ja) fijn deze herkenning en fijn dat jullie niet oordelen, kan ik nu echt niet gebruiken.



Dit is de aangepaste versie Ala.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...