bolletje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dees ik zou willen dat je hier was. Ff niets aan je hoofd, alleen maar rust lieverd. of het nooit ophoud.Is P. nu thuis of ben je helemaal alleen?
zoermuis Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 t is nog echt niet te geloven. Snap het niet meer. Waarom toch.?????
zoermuis Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Ben samen met mijn dochter thuis.
bolletje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dees je hebt mijn tel. nr.? Als je wilt bel me maar.
bolletje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dees, ik heb het voor je opgezocht.Het heet Novadic Kentron en ligt in St. Oederode.Daar is dagopname, maar ook interne opname. Daar kun je 3-6 maanden opgenomen worden en daarna is er nog nazorg. Ook is er een Detox. Je kunt daar je h.a. achteraan zetten om dat zo vlug mogelijk te laten gebeuren. Verder heb je de Jellinek. en dat is een beetje vergelijkbaar. Ikzelf ben er toen erg goed behandeld alleen ik had het toen zelf verknalt dus ben op straat geschopt maar ik heb er nog steeds erg veel vertrouwen in.Zoek het maar op op internet. Mocht je er niet uit komen , laat het maar weten dan doen we het samen.Want samen staan we sterk.
will Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Desi meisje, het lijkt idd of het nooit meer ophoud, maar dit is jammer genoeg het leven, en het is bijlange na niet eerlijk verdeeld allemaal. Hou je aub sterk, denk aan je dochter en P en schep moed gegeven uit ons, de frummers. Ik weet anders niet goed meer wat zeggen, alleen.......Bollie, het is ongelooflijk hoe jij je steeds weer inspant voor anderen. Jouw plaatsje in de hemel is verzekerd, daar twijfel ik geen seconde aan, maar laat de hemel nog maar wat wachten hé Den niwi sé, hoe ist rekeltje ?Hier nog steeds goed, krijg voor het eerst in weken hoop. Dat wil al wat zeggen hé
niwi Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 warempel....maariersie....den Will se....ier es tem
dymph Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Pfff. Beth, wees daar maar niet zo zeker van. Motivatie nul komma nul,Arme Desi, het houdt bij jou ook nooit op. Wat een leed toch allemaal.
bolletje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Gaan we zeker doen Rekel, in de hemel kunnen ze me nog niet gebruiken. Bovendien kan ik jullie niet missen. Ik heb jullie zo hard nodig, zonder jullie zou ik het niet vol houden.
niwi Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 laat de woestijn dan maar hemels zijn...
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Nog even ter herinnering voor wie het wil zien 28 days oprtl8 en voor wie het niet wil zien ben ik hier niet geweest.
bolletje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Joehoe Niwi sé, dan ik kom er aan hoor. Schijnt daar bij jullie het Hier in ned. is het naatje pet.Hoe kan ik het beste reizen?
niwi Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 met ons meelopen, bolletje...stap voor stap...dag per dag
will Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Ja wadde, alive and kickin zenne, wou dat ik een beetje kon overhevelen naar desi of dymph.Die hebben het nu harder nodig dan ik vermoed ik !!!
Teveel Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Bethanie ???Ik wil het graag zien maar het is me te cryptisch.Is er uitleg of is het bedoeld voor de incrowd?
lady jane Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 een keigoeie film over een alcoholiste Harry(Sandra Bullock) op RTL8
Teveel Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Gossie, dank je Jane.Ik zat iets moeilijks te zoeken in "oprtl8" Zo zie je maar hoe simpel het vaak is terwijl je er allerlei moeilijks in ziet.Harry
zoermuis Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dank je voor jullie lieve woorden allemaal.En Bol ik ga erachter aan.Ga nu afsluiten. Wil ff samen met L. afleiding zoeken.Voor straks truste:lips:
bolletje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Ik zat net te denken hé? Ja dat doe ik ook wel eens.Lichaam en geest moeten in harmonie zijn, maar wij hebben jarenlang zoveel gedronken dat we helemaal vervreemd zijn van ons zelf en onze gevoelens. Wie zijn wij.Dan is het toch niet gek dat we er zolang over moeten doen om onszelf terug te vinden. Dat dat gepaard gaat met depressies, en onverwerkte gevoelens is dan toch ook logisch. We zijn zo lang ontrouw geweest aan onszelf. Als een man of vrouw vreemd gaat in een huwelijk dan zijn we verontwaardigd en verdrietig maar we hebben niet in de gate (denk ik) wat ontrouw aan onszelf teweeg kan brengen.We hebben zolang onze gevoelens weg gedronken. Dan is het toch niet raar dat het eng is als we opnieuw moeten herontdekken waar welke gevoelens bij horen en hoe we die interpreteren?Dat gaat gepaard met heel veel angsten en onzekerheden maar het enigste wat je van je angst af kan brengen is geloof hebben in jezelf.Dat kan jaren duren omdat we zo gewend zijn om te leven in een soort duisternis, waarin gevoelens niet gevoeld zijn.Zo daar is wel ff over na gedacht hoor.
will Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Pffff bolliewollie, bestaat er een soort pullitzerprijs voor forumberichtjes ??? Jij wint Prachtig gezegd en helemaal waar !!!
Mupke Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelGossie, dank je Jane. Ik zat iets moeilijks te zoeken in "oprtl8" Zo zie je maar hoe simpel het vaak is terwijl je er allerlei moeilijks in ziet. Harry Toch maar eens wat minderen met crypto's Harry.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden