Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

MMM oke, snapte er niks van toen ik alles terug las. Ben me trouwens rotgeschrokken net. Kwam ergens op internet een bericht tegen dat je gemiddeld van risperdal 30 jaar eerder doodgaat. Ben er net vandaag mee gestart en iemand die ik ken gebruikt het al langer met nare bijwerkingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zeg dat is minder. Maar is er een oficieel onderzoek gedaan of hebben ze dat via via gehoord. Natuurlijk zijn medicijnen niet goed maar je moet op een gegeven moment ook kiezen voor een prettig leven. Ja en ik denk ook dat het heel sterk afhankelijk is van de persoon die ze slikt. als je van nature een sterk lichaam hebt dan zal het misschien allemaal mee vallen.
En uiteraard gezond eten en lichaamsbeweging hebben.
och van de andere kant denk ik ze zeggen zoveel, als je daar naar moet luisteren dan durf je op het laatst niets meer te slikken.;)
Maar ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angst om iemand kwijt te raken is altijd heel vervelend. Je kunt wel tegen jezelf zeggen, dit is geen reele angst maar het blijft steeds maar terug komen.
Toch is het de enigste manier denk ik om dit steeds tegen jezelf te zeggen dat het niet reeel is.
Vlak voor mijn psychose was ik ook vreselijk bang voor alles, na dat ik psychotisch geweest was, heeft het nog een hele tijd geduurd voor ik van die angsten af was.
Ik denk toch dat het komt omdat ik wat zekerder van mezelf ben geworden. Maar ook het zeggen tegen mezelf wat is reeel en wat niet, ben ik er gelukkig bovenop gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorrie ff aan de tel. geweest. Ja waarom zijn die berichtjes verwijderd.
Omdat er dingen in stonden die misschien toch wat kwetsend waren geweest voor anderen. Met nadruk op misschien. Soms kun je dingen verkeerd interpreteren waardoor er soms anders op gereageerd wordt dan dat eigenlijk de bedoeling was. Beter kan ik het niet uitleggen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou GROOT nieuws.
Mijn schoonzus belde net op (zij woont samen met een broer van Jos) en we hebben afgesproken dat zij 8 dec. hier komt, dan gaan we naar Jos, sávonds blijft ze hier slapen en dan ga ik een dagje mee naar hun en blijf daar een nacht slapen.Yes Jippie helemaal gelukkig. Heerlijk. Dan zie ik m'n zwager weer.
Hij heeft ook wel een beetje een flinke oplawaai van de molen gehad maar ik houd toch veel van hem.
Mensen wat heerlijk zeg. Ze vroeg wel of ik weer een lekker franse stoofpot wilde maken, nou dat doen we dan hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth lieverd dat is niet reeel. Men kan nooit iemand zijn dood voorspellen. De mens is niet zo wijs hoor, maar als je al labiel bent dan is het niet goed dat je deze dingen leest.
Soms wil het wel eens helpen als je nu ff op je ademhaling let. Als die erg snel is moet je proberen ff op de bank te gaan liggen en kijken of je wat rustiger wordt. Ikzelf prentte me altijd in dat, wat ik op dat moment voelde, die angst, dat die bij mij voor hyperventilatie zorgde en dat ik moest proberen om m'n adem weer wat rustiger te maken. Die angst die je hebt is NIET reeel. echt niet lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het wel klopt wat je zegt. Dank je wel. Moet nu even erg huilen. Lucht wel op wat je schrijft en ademhaling is inderdaad ook te snel. Heb net een pilletje genomen om wat rustiger te worden. Ga nu even naar Anubis kijken voor afleiding en hoop dat ik me weer wat beter voel straks. Zie de dingen nu niet zoals ze zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Ali maar dat is zo leuk dat priegelwerk. Ik vergeet echt de hele wereld om me heen. Maar je schildert prachtig zeg, een echte Helmantel. Zal morgenavond op het hobbydraadje nog reageren, ben nu een beetje moe.

Goed lieve kanjers, ik ga afsuiten. Heb morgen dienst dus komen ze me al vroeg halen.
Ik wens iedereen weer een hele rustige nacht toe en tot morgen allemaal.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...