Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

goeie morgen Dees. Ja hoor lieverd, hier heeeeerlijk gepit, en aan een stuk door. gisterenavond niet zo veel water meer gedronken zodat ik er vannacht niet hoefde.
En jij heb jij goed geslapen?

Moghu Igorrrrrrretje. Hoe is het met K&B? Hoe is het met de tandjes? Zag dat je gisteren een eind gelopen hebt met hun en dat ze nog wilde spelen. Ja die kleintjes hebben zoveel energie soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Bor.
Ik las net over je slapenloze nachten. Ontzettend vervelend is dat als je niet goed slaapt.
Heb je wel eens een glas hete melk of boillon geprobeeerd?
Ikzelf slik al jaren, af en toe Amitriptiline. Het is niet verslavend en ik kan er zo mee stoppen. Het is eigenlijk een A.D. maar ik gebruik het nu als ik een paar dagen slecht staap. Ik kan er zo weer mee stoppen en krijg geen ontwenninsverschijnselen. Ik vind het heel fijn spul. Och m'n hartje en lips vergeten bij je naam te zetten, nou dan doe ik het hier maar:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker he doorslapen. Ik heb ook heerlijk geslapen alleen wat laat naar bed gegaan. Was erg onder de indruk van bezoek aan mijn gestorven nichtje. Heb zo te doen met haar kindjes (6 en 10). Ze waren heel hard aan het knutselen bij haar en deksel van kist van binnen aan t versieren.
Haar laatste woorden zijn geweest: Ik ben zo dankbaar dat ik 44 jaar ben geworden en blijf positief allemaal. Daarna heeft ze door benauwdheid niet meer kunnen praten. Ze was zo sterk maar op het laatst heeft ze bewust opgegeven en was ook snel overleden. Nu morgen haar begrafenis nog.:brokenheart:

Ook Fieke heeft me wakkergehouen. Ze was naar buiten en we hoorden haar weer vechten. Na lange tijd kwam ze met een rotvaart naar binnen gerend, direct naar boven dus ze was toch wel bang. Het is anders een pittige tante. Alleen ik kan dat schreeuwen van die katten niet aanhoren. Maar ja wat doe je eraan. Kan me moeilijk mee gaan bemoeien. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Boll die Amitriptilini heb ik een maand geslikt voor hoofdpijn. Daarna nooit meer last van gehad. Het is een meervoudig werkend middel. Fijn dat het bij jou ook helpt bij t slapen. Had ik nog niet van gehoord. Maar ja dat is net als met dat middel dat ik nu heb voor t slapen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees dat is misschien de manier van die kinderen om zo afscheid te nemen. Ja als dat je laatste woorden zijn, is dat heel knap en positief. Dankbaar zijn voor wat je gekregen hebt.
Ja daar kun je inderdaad niet tussen komen het is toch een machtstrijd tussen dieren en die moet uitgevochten worden. Maar ze maken elkaar niet af hoor. soms een fikse wond maar ikzelf heb daar ook nooit iets aan gedaan. Dan is het gauw genezen.:)
Bol gaat zo gauw schilderen, de hele dag. Alles is weer schoon hier dus lekker zitten. Wat een luxe hé?:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer fris en fruitig uit de douche gestapt...
Wat kan verdriet toelaten opluchten... Heerlijk janken onder de douche !!!
Stap nu in mijn mobiel om naar gesprek te gaan, zal daar ook wel weer een traantje laten, dus gewoon maar puur natuur de wijde wereld in...
Tot strakkies allemaal...
En Bor thnx :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie en Desi sterkte! :present:

Bolletje, alweer een beetje over de irritatie van gisteren heen?

Susana:
Leer ze dan maar:) Ik zelf zou er niet aan moeten denken om er ook nog eens een studie bij te moeten doen....Poeh! Petje af!

ps. goedemorgen iedereen trouwens!:present:


Zo..en nu ga ik wat teruglezen...
Tot laterzzzz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi die Glen,

Nog helemaal nuchter?
Probeer dat vandaag dan te blijven jongen, in elk geval zo lang mogelijk.
Grote stappen zijn mooi maar ook met kleine pasjes kom je er wel.
Zolang je er elke dag maar minstens één zet.

Sterkte en geniet zolang mogelijk van de heldere wereld om je heen,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Eks, Suus en Glen.

Ja hoor Eks. Het is zo belangrijk dat, als ik met irritaties zit, ik dat gelijk op het forum gooi. Dan raak ik het meestal gelijk kwijt. Heerlijk is dat.
Hoe is het met jou?

Suus, ga jij vandaag nog iets leuk doen?

Glen goed dat je er bent joh. Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Heb je ook al een keuze gemaakt wat je vandaag wilt gaan drinken? Mooi zou zijn dat je het bij een paar kan houden. Het is al een keer gelukt hé? Dus je weet dat je het kunt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel mij zo leeg .
Ik voel mij zo bang
Ik voel mij eenzaam
alleen staan aan de kant

Ik zie mensen
Lachend en pratend met elkaar
maar ik heb het gevoel dat ik niet besta
Ik sta er buiten en kijk toe
Lachen ze om mij?
praten ze over mij?

Mijn gedachten zijn leeg
mijn verstand is leeg.
Mijn hart is leeg.
Mijn lichaam is leeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje:

Hier alles goed hoor! Heb de kinderen thuis ivm de herfstvakantie en het valt dan nog niet mee om even tijd voor jezelf te vinden. De halve dag ben ik aan het scheidsrechteren...Heel vervelend! Misschien moet ik maar n's een fluitje aanschaffen:$
Ben nu al blij dat ik ff de computer heb, ook die is nu meestal bezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Glen, ik kan wel zeggen dat je niet helemaal alleen bent maar als je daar zo in je eentje in huis zit, voel je je eenzaam. Je klinkt heel bedroefd, en ik zou willen dat ik een arm om je heen kon leggen en je het gevoel geven dat je niet eenzaam bent, maar dat gaat nu eenmaal niet.
Ben jij ergens onder behandeling? Ik heb het gevoel dat je erg depressief bent. Als dat zo is, krijg je er dan medicatie voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...