Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

Geniet maar met volle teugen Woman. Ik ben zo blij dat je alles in het dansen kan leggen.
Ja mannen zijn moeilijk te volgen soms.
Behalve die Rekels, Har, Alf en Clen. Dat zijn Toffers hoor.;)

Vriendin van mij heeft net gebeld. Ze komt samen met een vriendin een ieniminie egeltje brengen. Gevonden.
Is toch wel vrij laat voor een egel om nu nog te jongen.
Dat wordt vannacht om de twee uur flessen. Poeh.:huh: Morgen werken dus dan neem ik hem mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goed mensen ik ga afsluiten en niet al te laat naar bed. Het egeltje is gearriveerd en ligt bij mij samen op de bank. Hij kruipt in mijn mouw omdat het daar lekker veilig en warm is. En als hij zijn stekeltjes maar in zou trekken zou het niet zo vervelend zijn.
Hij is nog wel klein dus morgen neem ik meneer mee naar de d.a. en dan maar kijken of we hem naar een egelopvang kunnen brengen. Ik zet hem absolujut niet in de natuur terug, daar is ie nog veel te klein voor.
Als ze dat niet doen neem ik hem mee terug, voer hem flink vet zodat hij hier z'n winterslaap kan doen en zet hem in het voorjaar uit.
Heb hem net wel ff ontvlooit want het zijn vlooienballen hoor, vreselijk.
Goed mensen ik zou zeggen, nog een hele fijne avond, slaap lekker, en tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom nog even melden dat er vandaag uiteindelijk toch nog iets goeds is gegaan...
(alsof het een dag was om snel te vergeten is ook wel erg overdreven hoor ;) )
Afijn, mijn partner ziet zeker heil in de systeemtherapie, dus ga daar morgen achteraan...
In ieder geval een fijne afsluiting van de dag:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond allemaal, Jane4 ik moet nog weer eens naar het boekenlijsje, er staan veel titels zeg. Heb nog niet echt de tijd gehad. Bij mij vandaag niets byzonders, ik drink niet. Het slapen gaat beter en steeds op wat minder medicatie. Hopelijk hou ik alles eens een week lang vol, zonder een misser ertussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon hier komen dan beate
en ik heb zeker in het begin veel dat deze boeken
gelezen, het hielp mij goed om de motivatie erin te houden
van zover laat ik het nooit komen!
Ik hoop dat het voor jou ook zo werkt.

Lekker naar de sauna geweest vandaag, dus super relaxed nu,
nog ff Law and order kijken en dan lekker pitten.
welterusten alvast:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is zelfs de late avondploeg al weg?

Vandaag was ik alweer wat humeurig. Ik ben erachter dat ik mn uitlaatklep mis bij stress. En hoe ik dat moet oplossen weet ik niet. Dus als iemand tips heeft, dan hoor ik ze graag. Ik zeg maar vast dat sporter geen goeie suggestie is. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gut, ik dacht dat je al was gaan slapen?

Maar goed, je hebt tips. Bruikbare tips.
Stomme is, ik vind breien wel leuk, maar als stressreductie dacht ik toch meer aan een fysieke uitlaatklep. Maarja, géén sport dus.
Of toch? Ik heb even mn gedachten laten gaan over de aanschaf van een crosstrainer.
Mindfulness is ook een goeie tip hoor.
Ik denk er nog even verder over na. :)

Ga je al slapen Heintje? :D

Oh, memoires schrijven .. dat overweeg ik niet eens. Brengt alleen maar meer onrust vrees ik. Al die dingen die ik liever achter me laat weer oprakelen? Nee!

* tikfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...