zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Auw, is Igor een oudere dame dan?
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Nou nu moet ik het toch ff voor Harry opnemen want je hersenen worden getraind met cryptogrammen en met schaken blijven je vingers ook in beweging
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Is Igor noch in the house? ff vragen.
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Moghu Har. en Dees.Nee ik moet morgen weer naar de D.A. Vandaag naar mijn manneke en daarna wil ik weer gaan schilderen.Beth heb je dat vaker mee gemaakt dat je slecht of niet slaapt?Voel je je erg onrustig nu?
Sara Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Foei toch Bethanie! Pas maar op hoor straks krijg je alle "oudere dames" hier in pyjama op bezoek ;), mezelf incluis hahaha.Maar meissie ik heb net de slaapdraad gelezen en weet ff niet hoe ik je kan helpen, geef je een dikke {{{}}}................Ik moet vanmiddag weer werken, zie er tegenop. Bazin gisteren terug van week vrij, gebeld met collega om te vragen hoe het met haar was bleek ze nogal pissig over wat ze had aangetroffen. En ik heb toch echt mn stinkende best gedaan.....:$Voel me heel onzeker t.o.v. haar; in het begin was ze heel begripvol en wilde ze me op alle mogelijke manieren steunen om uit de WAO te komen maar de laatste tijd eist ze steeds meer. Ik word er zenuwachtig van en voel dat ik het lichamelijk ook niet ga volhouden zo, zeker niet nu de natte en koude periode eraan komt waarin ik juist extra veel last heb van o.a. de artrose. Enfin, begin december heb ik een gesprek met de arb. deskundige, misschien kan die bemiddelen als dat nodig mocht blijken. Maar ik hoop het eerst zelf met haar op te kunnen lossen.Nu hup, honden uitlaten.Laters!
lady jane Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Goeiemorgen mensen!Saar sterkte meis:heart:
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Saar ik kan me voorstellen dat je je onzeker voelt nu de bazin terug is. Ik zou denk ik heel goed kijken wat mijn deel is en verder en proberen om de rest bij die ander te laten liggen. Maar het is moeilijk zeg. Wens je heel veel sterkte.Kom je na je werk ff vertellen hoe het is gegaan?En is de pijn artrose niet wat weg te krijgen als je je lekker warm aan kleed?
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Moghu lieve Jane/Ik had gisteren wat foto's geplaatst van het schilderij. Bij pagina 6 geloof ik. Daar had je het van de week over. Heb je die gezien?
lady jane Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ja Bol (ik zie alles, ha ha)ik vind het wel een project hoorsnap nu pas waarom schilderijenzo duur zijn, al dat uurloon:)Maar wel prachtig wordt het weeren ik denk dat het heel meditatief is voor jeheb bewondering voor je geduld hoor.
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Sara ik heb ook beginnende artrose. Ik gebruik Glucosamine met Chondroitine en MSN (voedingssuppelement). De Glucosamine houdt mij van pijn af. Als ik ze een poosje niet gebruik is het er weer. Iets voor jou?
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Jane:heart: Ja schilderen is heerlijk om te doen.Dees wat voel je bij beginnende artrose dan?
lady jane Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Zo, eindelijk bijgelezen.Bol ik heb ook artrose en ik omschrijfhet als een vlijmende zenuwpijn.Vooral bij vochtig weer is het vreselijk en mijn gewrichten in mijn vingers zijnal een beetje aan het misvormen, erg lastig ook bij volleybal.Maar ja psychisch is dat weer erg gezond, dus voorlopig blijf ik zolang mogelijk doorgaan.Ik smeer en slik Duivelsklauw en heb een apparaatje, een Acpasonic, en die zendt trillingenen infrarood de diepte in. Dat helpt wel, als ik de discipline maar had het meer geregeld te gebruiken,maar bij mij is het, geen last, geen erg in. Dus ik ben niet van het onderhouden zeg maar.
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Dank je Jane voor je antwoord. Ja dat lijkt me erg hoor als je je bijna niet kan bewegen omdat je zo'n pijn hebt.Ik dan God op m'n blote knieen dat ik nog geen last heb van lichamelijke klachten en nog steeds goed vooruit kan.
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ik heb dikke knobbels op mijn muisgevricht en mijn vinger gewrichten zijn aangetast. Mijn knieen doen ook met tijd en wijle ontzettend pijn. Volgens HA beginnende artrose. Zit bij ons ook in de familie.
ekstertje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Goedemorgen allemaal:)Ja, heb weer lekker uitgeslapen;)Bethanie:Heb je nu de hele nacht niet geslapen? Niet compleet afgedraaid dan nu? Desi:De MSM in je Glucosamine product zorgt vooral voor de pijnstilling. De Glucosamine zorgt voor de "smering" van de gewrichten en de Chondroitine zorgt voor de kraakbeenaanmaak.Misschien heb je er wat aan...Nu ik het terug lees klink ik als een betweter, maar werk in een drogist en dan krijg je dat:$Heb gisteren met de kinderen de pompoen uitgehold. Hij is mooi gelukt en gtaat met zijn grijnzende kop op tafel, S'avonds gaat er een waxinelichtje in:) Vandaag de American cookies bakken, dat kwam er gisteren niet van...De boter ligt al op de verwarming om op kamertemperatuur te komen. Moet alleen zo nog even de deur uit om vanillesuiker te kopen, dat heb ik nog niet...Blij om vanmorgen fris en fruitig op te staan. Vooral omdat ik gisteren op het randje stond van een fles wijn kopen....maar gelukkig niet gedaan...
Sara Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Nou herkenning troef zeg. Ook bij mij beginnen gewrichten te vervormen en zitten de kootjes van sommige tenen en vingers "op slot". Maar het meeste last heb ik van de nekartrose, er zit geen kraakbeen meer tussen de 3e en 4e nekwervel en de (znuw)pijn die daarvan uit komt straalt door in mn armen en geeft een nare koppijn. Glucosamin/chondroitine helpen mij al lang niet meer, wel lijk ik baat hebben bij duivelsklauw dat ik ook gebruik. Maar niet afdoende dus slik ik er ibuprofen bij, maar de max. dosis (1200 mg p.dag) helpt momenteel ook niet genoeg meer. Daarom nog maar eens aan de HA vragen of er iets anders is, mn nicht (ja, hier ook familiair) heeft veel baat bij arcoxia maar dat ken ik nog niet.Zo, nu even de administratie n financieën doen, durf steeds niet mn banksaldo op te vragen maja da's truisvogelpolitiek, zal toch moeten want de hete adem van de belastingdienst zit achter me aan, pffff.O ja, ga eerst alle flessen alcohol die nog aangebroken zijn wegkieperen!!!De verleiding blijkt toch te groot te zijn en ik merk dat ik, vooral bij pijn en spanning, geen werstand kan bieden aan de triggers. Het MOET gewoon, ik weet dat de medicijnen dan ook beter werken.Ga ik NU doen.Dag lieverds, succes en sterkte en ondanks de grijze dag toch veel :light:in jullie harten!Bol, zal denk ik vanavond nog wel ff vertellen hoe het is gegaan.Dagdag!Good goan
lady jane Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Mag je idd dankbaar voor zijn Bol,count your blessings:heart:ja dees, hier ook in de fam. en ik mag ook niet mopperen,want dat sporten vertraagt het ook ergens denk ik, wordt erop natuurlijke manier ook weer wat gestimuleerd denk ik dan maar.Ik ga uitloggen, dagje Amsterdamop bezoek bij een nichtdag dag
lady jane Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 alcohol en artose is een hele slechte combiSaar en deeswant onttrekt nog meer vochtidem koffie en te veel zweten bij sport en saunadan onttrekt je lichaam het vocht zelfs aan je botten!dus zowiezo veel water drinken!
ekstertje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Heb er zelf ook gelukkig nog geen last van, maar heb een vriendin die zelfs Prednisson injekties krijgt wanneer de pijn te heftig is. Hier net de 2 jongsten naar de winkel "gestuurd". Ze vragen al dagen of ze een keertje samen naar de winkel mogen...Loslaten vind ik moeilijk, zeker m'n dochter...Nu zijn ze samen weg voor die vanillesuiker. De oudste van de 2 is 9 en de jongste is 7 jaar.Daar gaan ze..op hun fietsjes...Zal blij zijn wanneer ze weer terug zijn:)
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Hele fijne dag in A.dam Jane. Ga maar lekker de bloemetjes buiten zetten. Dadelijk is het daar te koud voor..Ik ga ook weer naar mijn manneke toe en kijken hoe het nu weer is.Later allemaal.
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Al na 11-en en ik heb nog steeds geen bal uitgevoerd hier...Eerst nog maar eens een kop theeJane ; veel plezier in A'DamEks ; Vind het zelf ook moeilijk hoor om die kids los te laten, maar eens zul je toch moeten...Let maar op, straks komen ze met een grote smile binnen, vol trots dat ze een boodschapje voor je hebben gedaan...
zoermuis Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Artotec is ook een goede pijnstiller. Alleen mag ik hem niet gebruiken vanwege mijn hersen perikelen.
ekstertje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Blondie:Ja, zo werkt het ook. Moet ze ook niet te kort houden, is ook niet goed voor hun zelfstandigheid en zelfvertrouwen...Maar zie toch wel snel allerlei spookbeelden voor me varieeerend van auto ongelukken tot Dutroux toestanden:$ Kopje thee, goed idee! Kopje koffie....nog beter! Ik ga maar n's voor een bakkie koffie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden