Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 oktober 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

aan je uitleg mankeert helemaal niks dymph
Ik lees het alsof je telkens in het bekende circeltje blijft draaien.
En jaa das heel lastig om daar uit te komen.
Misschien wel een goed idee idd om dat is met je psych te bespreken.

Nou Glenn dat is mooi voor je.
Hou het vol vandaag zou ik zo zeggen.
lees het stuk van jetset ook nog is daar hoort jou gevoel
precies bij vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Bor, ik kan mijn grenzen niet goed aangeven. Laat over me heen lopen, en zit dan later met die knoop in mijn maag en richt de woede dan op mezelf. Zoiets moet het zijn. Ben bang om anderen te kwetsen, Maar het is heel frustrerend en onbevredigend.
Ik weet echt niet of ik adhd heb, geen idee, maar ik ben wel altijd erg over the top. Staat de buurvrouw aan de deur om iets te vragen en zegt ze; wat is er, wat ben je wild. Zegt toch ook wel wat. Ik ga maandag maar eens wat stappen ondernemen. Ik heb altijd het idee gehad dat ik zo aan het rennen was om te vluchten voor de werkelijkheid en mijn rot gevoel. Maar mss zit er wel wat anders achter.
Een defectje of zo, haha. Ze hebben zich wel eens afgevraagd of ik manisch-depressief ben, maar dat is niet zo, want euforie en dergelijke, neej, dat heb ik nooit. Niet de toppen, wel de dalen en hoe...
En wat je zegt Bor, over dat overprikkeld raken door mijn omgeving, das ook waar. Kan niet zoveel hebben, raak snel van streek en ben ook nog eens en herkauwer, krijg het niet uit mijn systeem. Doe daar zo lang over en dan nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de nacht is donker
van mijn dromen
maak me wakker
voor vandaag

geef me licht dan
kan ik bij je komen
want ik verdwaal
ook als ik waak

ik besta alleen
uit kleuren ook mijn
angst heeft geen gezicht
ben alleen met al dat licht

wil het leven vaak niet weten
droom liever in mijn eigen kleur
als ik dan niet overstap
sluit voor mij de laatste deur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga er ff tussen uit lieve melevende mensen. Kattenbakken nog steeds vies. Dadelijk een uurtje of wat met de hond lopen. we hebben een soort clubje. Meld me daarna weer, oké? Voel me al ietsjes beter dan daarstraks. Lucht wel op hoor, er even over praten en mijn hart luchten. :rose:
Ga ook maar eens googlen op adhd, wie weet val ik van de ene verbazing in de andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ik, wat zit ik hier toch weer kou te lijen zeg, HEB IK DE VERWARMING NIET AAN WWOOOEEHHHAAAAAAA:(:angry:
goeie avond allemaal.
Net terug van een dag kei en keihard werken. ja dan heb je een paar stagiaires die gewoon weigeren om te werken. Hebben geen zin om de was op te hangen, geen zin om de afwas te doen geen zin om.... en ga zo maar door.
Loop me een partij kapot te ergeren zeg. Maar volgende week gaat dat veranderen. zeker weten.:devil:
Zo en verder gaat het lekker met me.:huh::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, moet even wat stoom afblazen oke'? Deze dag was niet leuk. Viel van de ene vervelende ervaring in de andere en van de ene emotie in de andere. Nu voel ik KNUMB kan dit niet in nederlands zeggen. Het is teveel om erover te praten nu. Heb allen heel erg behoefte aan, ach weet ik ook niet. Weet het geloof ik niet zo goed nu. Ben wel rustig en wil vandaag niet drinken en voel me wel sterk ondanks alles. Weet niet zo goed wat ik nu voel. Wilde het vertellen en wat ik nodig heb en dacht toen, nee klopt misschien niet. Net had ik dit nodig en daarvoor dat en zo, maar nu? Het wisselt dus steeds en weet ook niet hoe dit straks is. Beetje vaag allemaal maar had even een luisterend oor nodig. En nog veel meer maar daar kom ik nu niet achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah, wat vervelend Bol als die stagiares niet mee willen werken. Daar zijn ze toch voor? Zou ik ook niet goed kunnen hebben.
Voor mij een rot dag, erg depri en onrustig en de hele rattenplan weer bij elkaar.
Bethje,
:heart: je klinkt wat onsamenhangend. Van het ene gevoel in het andere? Mag ik je vragen hoe die adhd zich bij jou uit? Ik zie nogal wat overeenkomsten tussen ons. Mss heb ik daar ook wel last van en dan wel van de hyperdepiepe variant, altijd maar aan de wandel, etc. Aandachtsstoornissen dat valt wel mee, maar die onrust en dat eeuwige bewegen, dat is er in overvloed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...