Beate Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Bethanie, als ik het zo lees ben jij een verwaarloosd kind geweest. Als dat inderdaad zo is, is dat vreselijk voor je. Het heeft je veranderd als kind en zo groei je verder ook op. Gevoelig voor verslaving zijn de meeste kinderen die in een ware hel groot gebracht zijn. Heel knap van je, dat je hier bent en je alcohol wil minderen of stoppen. Ik hoop dat je nog veel liefde krijgt in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Zo kijk ik nu ook terug op dat voorval Jet. Heb het gevoel dat ik voor het gedoe inderdaad niet helder gezien heb, wat er toch al die tijd al wel zichtbaar was.Ik bedoel: ik had het eerder moeten herkennen. En deed dat ook wel. Ik zag wel wat er mis was maar schoffelde het onder het tapijt.Vraag is: waarom deed ik dat? Waarom stelde ik mezelf daar niet wat kritischer vragen over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jane kom maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorMupke lepeltjelepelt met K&B Heerlijk toch? ik doe altijd lepeltje-lepeltje met één van de poezen. 't Is maar net wie van beide het eerste is. Ze verdragen elkaar nl. maar slecht dus beide samen gaat niet. Wel jammer.Lekker warm he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Thnx Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Nu ik het teruglees lijkt het net alsof IK ga lepelen met K&B. Mupke lepeltjelepelt met..., staat er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 nou dit tip van Jane pik ik dan ook nog ff op de valreep mee, hoop ik. Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 als je dat had gekund Muphad je dat gedaan:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jane, ik lees je tip morgenavond wel. trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Trusten Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 oh, Jane je tip heb je waarschijnlijk in een besloten bericht prive verstuurd. Kan. sorry. dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Lekker slapen Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 was foutje Beate, sorry, idd pbklopt niet voor hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetkom anders maar hier gewoon bij mij lepeltje-en. Ik zei eerder vanavond al dat ik wilde komen logeren. Maarja, daar ging je niet op in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetjawel, ging ik wel..... iets met dat ik dan niet zeker wist of ik het platonisch kon houden . Echt? Ik lees hier toch alles. Dat ik dat nou net gemist heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Vergeet helemaal welterusten te zeggen. :$Trusten Jet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik ga morgen weer lepeltje lepeltje met mn Arabische snurkprins :wink; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jet wacht nog op pb van jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik hoop dat Jet het bericht van woman niet meer gelezen heeft :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetgrrrr maar die prins van haar snurkt..... Zolang hij wakker is niet toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 ach Womanvergeeft haar prins dat gesnurk wel, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetwat ik je nu wil zeggen vind tactive niet goed. pb dus! :D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Heel erg zelfs......Maar hij heeft me verzekerd dat hij niet gaat slapen als hij hier is de komende dagen. Hij wil er zelfs een dag aan vast plakken, dat is wel erg leuk en zegt wel wat Ik ga een extra bedje maken, en als hij begint te ronken duik ik lekker het andere bedje in. Smorgens vroeg kruip ik weer bij hem. Hij vindt het maar raar, heeft nog nooit een vriendin horen klagen over zn gesnurk en nog nooit heeft hij bij een dame geslapen die dan appart ging slapen, hihihiTsja, ik verzin het ook niet he, en ja Jane, ik vergeef het hem, zeker weten. Slapen doe ik toch al niet of nauwelijks dus dan liever wakker liggen naast een snurkende prins haha quote: Originally posted by: jetsetgrrrr maar die prins van haar snurkt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Mijn ex snurkte ook. Maar ik had daar geen last van. Dan dacht ik: zo, die ligt lekker te slapen.Zal ik nog iets opbiechten? Laatst werd ik wakker van mn eigen snurk. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 hahahahahahahahaha Mupke, echt waar ??? hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden