igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 nou toch maar eens de douche roepen kijken of die ook voor kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 4 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 douchen dus en mond houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jet, Boeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Igor het niet drinken doet jou(en ons) wel erg veel goed he,zo vroeg en dan al zulke babbels:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 jammer Igor maar die knuffelbeer gaat lekker mee met mij m,n bad in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Goedemorgen.Ben ik nog op tijd voor de gezamenlijke douche? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik heb m'n mond al uitgewassen met zeep Jane.ik had al lang willen poetsen enzo, maar jullie houden me aan de praat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Toedels terug Jet.ik wil ook niet te lang blijven hangen nu.Straks naar de kapper en daarna nog even boodschappen doen. En ik heb mezelf voorgenomen vanmiddag in de tuin bezig te gaan. Dat wordt nog een hele klus, maar het moet er maar eens van komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Mupke vanmiddag regent het bij jullie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Witte ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorMupke vanmiddag regent het bij jullie hoor Nietusssss!!!! Goedemorgen Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 sWELLES Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jij weet niet eens waar mijn huis woont! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 gauw aan het werk dan maar Mupdan ben je vanmiddag klaaren zeg je: lekker puh Igor!hoi Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Oké, nu wordt ik op subtiele wijze weggestuurd door Jane begrijp ik? Dagdag dan maar. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 voor je eigen bestwil Mupdat snap je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik weet wel waar jouw huis woont hoor in een straat puh. laat het vanavond even weten of het geregent heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ja JaneJa Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 braaaaaaaaaaaaaaaaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Alf, hoe is t? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Tereteteretetetettttetetetetet,goedemorgen deze mooie, grijs ogende ochtend.Lieve mensen, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. IK BEN ZO BLIJ DAT IK NIET MEER HOEF. MIJN OBSESSIE VOOR DE DRANK IS WEG!!!!Dat wens ik jullie allemal, echtig plechtg.Soms lees ik de worsteling van mensen, wel drinken, niet drinken, minder drinken,ach, ik heb het allemaal gedaan en uitgeprobeert. Niets werkte voor mij totdat ik voor de nul ging. Mede daarom ben ik zo blij dat ik een goeie AA groep heb gevonden, een goeie sponsor,goede mensen om me heen. Niet drinken is voor mij, op dit moment geen issue, wel hoeik mezef verander. Want daar gaat het eigenlijk om. Wat blijft erover nu ik nuchter ben.Wie ben ik, hoe doe ik dingen, waarom doe ik die dingen, welke gevoelens spelen me daar bijparten, and so on, and so on. Ik schrijf regelmatig over uitstelgedrag. Is maar een voorbeeldje.Waarom blijf ik dat doen zoals ik dat altijd gedaan heb? Ik hoef het niet meer zo te doen.Ik kwel mezelf ermee, mn omgeving, het komt het uiteindelijke resultaat niet ten goede, duswaarom zo volhardend in oud 'slecht' gedrag. Kan me fascineren en ik probeer het beter te doen.Dit is maar één voorbeeld maar er zijn er meedere. Daar kan ik nu mee bezig zijn omdat ikniet meer drink. Was ik daar dan niet mee bezig toen ik nog dronk. Tuurlijk wel. Maar nu ik nietmeer drink lijkt er meer ruimte te zijn, meer duidelijkheid te komen. Grenzen leer ik kennen, ik wist niet waar mijn grenzen lagen. Had ik die wel?Lieve mensen, ga goed, heb een fijne dag.Ik wens iedereen kalmte, moed en wijsheid. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ps: gister een boekje gelezen; het heet Kopstoot, Het gezicht van alcohol.Rogier Dijkman & Carolien Euser. Herkenning, indrukwekkend, gewoon mooi ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden