Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 Oktober 2010.


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 451
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toedels terug Jet.

ik wil ook niet te lang blijven hangen nu.
Straks naar de kapper en daarna nog even boodschappen doen. En ik heb mezelf voorgenomen vanmiddag in de tuin bezig te gaan. Dat wordt nog een hele klus, maar het moet er maar eens van komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tereteteretetetettttetetetetet,
goedemorgen deze mooie, grijs ogende ochtend.

Lieve mensen, ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
IK BEN ZO BLIJ DAT IK NIET MEER HOEF. MIJN OBSESSIE VOOR DE DRANK IS WEG!!!!

Dat wens ik jullie allemal, echtig plechtg.
Soms lees ik de worsteling van mensen, wel drinken, niet drinken, minder drinken,
ach, ik heb het allemaal gedaan en uitgeprobeert. Niets werkte voor mij totdat ik voor de
nul ging. Mede daarom ben ik zo blij dat ik een goeie AA groep heb gevonden, een goeie sponsor,
goede mensen om me heen. Niet drinken is voor mij, op dit moment geen issue, wel hoe
ik mezef verander. Want daar gaat het eigenlijk om. Wat blijft erover nu ik nuchter ben.
Wie ben ik, hoe doe ik dingen, waarom doe ik die dingen, welke gevoelens spelen me daar bij
parten, and so on, and so on. Ik schrijf regelmatig over uitstelgedrag. Is maar een voorbeeldje.
Waarom blijf ik dat doen zoals ik dat altijd gedaan heb? Ik hoef het niet meer zo te doen.
Ik kwel mezelf ermee, mn omgeving, het komt het uiteindelijke resultaat niet ten goede, dus
waarom zo volhardend in oud 'slecht' gedrag. Kan me fascineren en ik probeer het beter te doen.
Dit is maar één voorbeeld maar er zijn er meedere. Daar kan ik nu mee bezig zijn omdat ik
niet meer drink. Was ik daar dan niet mee bezig toen ik nog dronk. Tuurlijk wel. Maar nu ik niet
meer drink lijkt er meer ruimte te zijn, meer duidelijkheid te komen. Grenzen leer ik kennen, ik
wist niet waar mijn grenzen lagen. Had ik die wel?


Lieve mensen, ga goed, heb een fijne dag.

Ik wens iedereen kalmte, moed en wijsheid. Take care.:heart::present::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...