igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 yaja heb je Borrie toevallig ook gevolgd? je bent 'gevaarlijk'bezig hé? of ben je nu weer echt gestopt.wat waren eigenlijk de voordelen voor je van het drinken dat is denk ik voor iedereen toch weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ga het proberen Yvonne,zit er nu gewoon ff flink doorheen.Baal verschrikkelijk van mezelf,tranen zitten zo hoog dat niemand iets verkeerds moet zeggen of doen vandaag.Zou zo graag willen dat die stijd eens gewoon ophoudt!Dat het geen issue is elke dag.Dat ik eens wakker wordt en niet dat gevecht weer aan moet.Vanmiddag verjaardag........weer zo,n moment!Vanavond uit eten.........????????dan denk ik alweer aan een glaasje bij het eten kan toch best:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Blondie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 goede morgen blondieYaja kop op, als je het vandaag droog houdt ben je morgen weer vrolijk en trots op jezelf en waarschijnlijk niet jij alleen. je hebt het al eerder geredt. hier alvast een dikke . ik hoop dat je hem de hele dag op je wang voelt en er dan aan denkt om niet te drinken. (het is wel een plak zoen dus die raak je zo niet kwijt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 valt het jullie ook op dat bollie in een keer niet meer aanwezig is was het toch de knuffel beer die voor de deur stond?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 mmmmmmm,die wang was ik niet vandaag!Hoop dat hij lang blijft plakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 GO BOLLIE,GO BOLLIE:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ja Igor dat is dat knuffelbeertje. Nou we zijn al druk aan de gang. Ik het een pampasgras besteld voor achter de vijver. Een rose. Denk dat dat erg mooi wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Maar waar waren jullie nu mee bezig dan? je had gras besteld.................... als het gras twee k.....s hoog is????? ohohoh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik ga geloof ik maar eerst eens douchen en m'n mond met zeep uitwassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Kietelt lekker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jet wordt er wakker van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Yaja, je hebt eerder laten zien dat het je lukte. Simpel nadenken meis.... je kunt het dus. IK ben er in ieder geval van overtuigd..... :present::present: voor jou, Af en toe je neus er even in steken en de geur opsnuiven. komt goed met jou.... luitjes ik ga er vandoor. Igor, ik sta over een kwartier voor je deur, zorg je dat je klaar staat en je sporttas bij je hebt... gaan we er even tegenaan!!! wijziging: toevoeging woordje 'er' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Thanks Yvonne:heart:dat doet me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ben er nog hoor. Heb twee kruiwagens grint gespaaid, en moet nu weer echt rusten hoor.;)Knuffelbeertje werkt toch wel door.Ik doe niet te veel vandaag want heb morgen ook weer dienst. Wat een rotsmoes.Ya zal ik die knuffelbeer ff jouw kant op sturen. Wed dat ie erg goed kan masseren. Gewoon omdat jij nu erg zielig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 En nu in bad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 haha zielig:angry:maar kom maar op met die knuffelbeer hoor Bollie!Ik grijp hem wel ff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Sorry, was effe op het pactdraadje aan het schrijven.Yajala Kom op he meis...Je hebt nu weer aan de levende lijve ondervonden wat die rotdrank met je doet.Meerwaarde ? Welnee, eerder koppijn en een rot gevoel !!! Ga dr weer voor, ik weet dat je het kunt !!! Zo, en nu effe de stad in om cadeautjes te kopen voor de jarigen.Vanmiddag en vanavond verjaardag vieren van dochter en partner.Geen drank in huis, dat weten ze allemaal en hebben daar begrip voor, dus het gaat een drukke maar ook relaxte dag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 BTW...Alf, Ik hoop dat je je jaar toch vol gaat maken vandaag en dat je er nog vele jaren aan vastplakt !!!Een slingertje voor Alf !!! :DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 goeiemorgen frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Alf 1 jaar droog??????? KNAP MAN :musicnote::present::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 boliie ik ben ook zielig ik kan ook wel een massage gebruiken Jet lag de hond wel lekker ontspannen. of was je bang dat je hoofd te zwaar op hem leunde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jane ook goede morgen.bol een goede smoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden