Spring naar bijdragen

Maandag 1 november.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo vrienden...ja, vandaag eet ik NIET, en drink WEL...wat zal ik zeggen.....een halve fles wijn??
Ik zou nog moet koken...nou echt niet!! Geen eten vandaag, gelukkig !Nu denk ik, beter dat je niks meldt hier...denken ze tenminste nog het goede van je. Morgen beter ik mn leven weer, echt! Nu heb ik het ff nodig. Tuurlijk niet! Flauwekul!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate wat ontzettend jammer nou zeg. En waarom eet je niet? Ik at vroeger ook niet. daardoor deed de alcohol veel harder en sneller z'n werk. Je kan je nu wel wat lekkerder voelen maar morgen zit je met een kater van hier tot tokio en dan voel je je ontzettend belabberd. Ga je nu nog verder met drinken of kun je zo sterk zijn om het niet meer te doen. Probeer wat te eten meid, dat is nu moeilijk maar toch een manier om de kater morgen wat minder te voelen.
Niks wie kookt er voor mij. Het is toch je eigen verantwoording meid. Kijk eens in de kast of je nog wat hebt liggen wat je kunt eten. als je eet heb je ook minder zin om door te gaan met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate beloof me om vanavond in ieder geval op het forum te blijven. Ik blijf voorlopig achter de p.c. en we proberen samen te kijken of het je lukt om in ieder geval het drinken beperkt te houden. Je zou er mij in ieder geval een groot plezier mee doen. Doe je dat?
of je nu wel of niet door gaat met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En heb je die problemen met iemand kunnen delen van de week? Heb je er iets van op het forum geschreven?
Ja misschien een stomme vraag maar ik lees soms zo vlug over alles heen dat het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb.
Heb je ook een maatje? Of iemand die je kan pb.en zodat je niet helemaal alleen bent? Dat is ozo belangrijk meid.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ja, een prive bericht sturen lukt me ook al niet vanavond. Maar in t kort: mn partner is nu "opgesloten", maar begint/dreigt alweer om naar huis te komen. Die man spoort niet meer! Hij brengt me van mn stuk.
Moet ik weer eens "wegwezen" in mn leven. ik ben zo moe, weet je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kan me voorstellen dat zo'n opgejaagd leven zoveel onrust met zich mee brengt. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat je soms het gevoel hebt het niet meer te zien zitten. Alleen het jammere is dat je morgen zo'n rotgevoel, de kater, er nog eens extra bij krijgt. Je krijgt nog eens een extra klap te verwerken.
Ik hoop dat je zoon een beetje kan luisteren naar je en dat het gesprek een beetje mee gaat vallen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...