Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goede morgen lieve mensen,
Ik praat zo verder, nu ff van alles te doen.
Hebben we nu een viervrouwsschao; Eks, Yala, Beate en ik? Zu echt mooi zijn als we ons aan elkaar zouden kunnen optrekken.
speciaal voor Yala omdat zij het zo moeilijk heeft (gehad) en ik dat natuurlijk als geen ander begrijp: een dikke:sun:
tot zoooo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vind 1-11 ook wel een mooie datum.
Zou ook voor mij gelden.
Ga met jullie meelopen, maar dan naast het parcours zeg maar.
Wil graag zo lang mogelijk bij blijven maar omdat ik niet aan de wedstrijd mee doe kan ik ook niet verliezen.
Lekker vrijblijvend en geen dwang, ben allergisch voor dwang.

Succes allemaal,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan jou die huisarts schelen! hij zal het echt wel aan meer mensen voorschrijven, is hij een vriend van je familie? Ook dan heeft hij zwijgplicht. Je kan beter aan jezelf denken dan aan je huisarts (wat die zal zeggen). Een paar dagen van tevoren beginnen met innemen.
Bolletje, ik ga er weer voor! Het jammere is, ik heb geen karakter, ik zet nooit eens door, met niets in mn leven. Slappe hap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen dymph,
Ik denk dat het meest enge is om Refu. te slikken, dat je inderdaad een paar dagen helemaal niet kunt drinken. Dat is best een heel akelig idee omdat we altijd gewend zijn om, als het te moeilijk wordt, toch naar die drank te kunnen grijpen, en dat kan dan absoluut niet. Wat gebeurd er als we niet meer naar de drank kunnen grijpen, kan ik het wel aan, krijg ik het niet te moeilijk en vul maar in.
Terwijl ik het juist ervaar als, een zegen als ik die refu slik. Ik heb geen onrust meer, ik krijg geen kater, ik zie alles veel nuchterder, ik kan de dingen toch beter verwerken, en ik kan mijn rotzooi niet meer in die vuilniszak gooien die ik op m'n rug heb, ik hoef niet bezig te zijn met, wanneer mag ik nu eindelijk..
Dus ervaar ik het juist als een soort wonderpil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Beate


Bolleje, ik ga er weer voor! Het jammere is, ik heb geen karakter, ik zet nooit eens door, met niets in mn leven. Slappe hap.



Oei wat maak jij nu een levesgrote fout meis. Geen karakter?????? Maar wat jammer dat je dat van jezelf denkt zeg, maar dan zal je nooit zien wat je allemaal wel kan en wat lukt. En het is zo makkelijk om te draaien naar, ik heb wel karakter. En kijken naar wat je allemaal wel kan en dat is best veel, als je het maar wilt zien.
We hebben een draadje met, noem de positieve dingen van jezelf. Ik zal het eens naar boven halen. Misschien staan er wel karaktereigenschappen in die jij ook hebt. Kun je het daar misschien wel opschrijven;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet, de 2de is ook mooi en gaat er vanuit dat het lukt...Maar heb mijn neus nu al 2 keer gestoten en hou me dus maar bij de eerste:)

Hee Catje!
Ook je onderschrift veranderd? Zullen we samen er tegenaan gaan? Dan houden we elkaar een beetje in de gaten goed? Samen met Beate, Dymph en Yajala zijn we dan in goed gezelschap! :present:
We gaan het gewoon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee Eskstertje, met zn allen, controle over elkaar houden. Ik kom hier vanavond weer terug, en vertel dan hoe het gaat. Nu voel ik me sterk.
Bolletje, op welk forum staat dat draadje? Vroeger is het door mn vader (vooral door hem) er ingehamerd, soms letterlijk, ik heb geen karakter. Wordt inderdaad tijd dat ik daarmee eens afreken. Ik kreeg nooit nooit een kompliment, en in mn eerste huwelijk ging dat gewoon door.
Ik ga nu maar eens eten, gister ook al overgeslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga dan maar n's snel eten Beate! Goed voor jezelf zorgen hoor!


Ik ga uitloggen. Moet de fiets weer op om mijn kinderen van school te halen voor hun boterhammetjes.
Misschien tot later!

We houden het droog vandaag he! Enne...Yala, Beate, Dympf, Catje en Teveel houden het kurkdroog;) Inclusief ikzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet zoals jij het omschrijft sluit ik me helemaal bij aan.(comb. Werk en goed voelen). Kom net terug van reintegratie buro en ga toto hopenlijke opname toch door met solliciteren en misschien binnenkort vrijwilligers werk tot er werk voor doet of opname. Heb de drive ook weer te pakken!. Ga ook achter GGZ aan. Wil een andere contactpersoon dit zit me teveel dwars merk ik. Hij is hulpverlener maar dan moet je toch ook HULP verlenen of denk ik verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog niet veel bijgelezen en ook niet veel geschreven dus zal er wel weer doorheen kletsen.
Ben nog niet klaar met de admin van mijn verhuizing.
Caro is helemaal niet lekker.
Ontferm me over iemand hier die erg verdrietig is.
En maatje weet ik niet maar vreesde grote vrezen. Ze zou gisteren stoppen en elke dag contact houden. Nou dat contact moet ik nog krijgen. Wel afgesproken dat zij contact zou opnemen en is dus weer niet gebeurd.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...