Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen frommers.
Tijd voor een nieuwe dag.
Kopje koffie naast me.
Voor wie trek heeft: op het aanrecht een volle pot.
En voor de theeliefthebbers: kan met heet water staat klaar, doos met smaakjes ernaast.
Beschuit en roomboter en zoetigheid in het kastje er onder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Bor, Von alweer naar t werk?

Hier de koffie al op tijdens het lezen van de DD van gisteren.
Ekstertje en Yaja denk dat ik me bij jullie ga voegen; 1 november idd mooie datum
Ben de laatste tijd nl. een "weekend-drinker" maar ook dat zou ik beter niet meer kunnen doen......
De zondag blijft de moeilijkste dag voor mij.

Gisteren was het "zondag" in Dtsl. (Allerheiligen) en dus hondentraining.
Vandaag hele dag werken en vanavond mss naar viering Allerzielen in de kerk. Maar weet niet of ik dat qua tijd red. In elk geval als jullie me vandaag verder niet meer lezen weten jullie waar ik uithang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne!
Koffie! Goed idee:) Ik kan wel een opkikkertje gebruiken, ben nog duf achter de oogjes....

Goedemorgen Borretje!

Ha die Sara:
Inderdaad een prima datum dus kom er gezellig bij! Hoop dat we ekaar door de moeilijke momenten heen slepen...

Goedemorgen Blondie!

Yajala ook goedemorgen!
Droog weten te houden gisteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje , volle bak opeens hier.
En ik moet er vandoor...
voor iedereen een fijne dag verder.
Hou vast aan de mooie dingen, hoe klein ook , dat werkt beter dan naar de dingen te kijken die verkeerd liepen.
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Doeggggggggggggggggggg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh bijkomers!

Beterschap Dees :present:!
Je doet het hardstikke knap meid.

Ja Eks, hoop ik ook en dat zullen er de komende maanden heel wat worden, moeilijke momenten bedoel ik.... Heb gisteren ook niet gedronken (geen weekend meer, hè) maar wil nu ook eindelijk eens van de rot-zondag af.

Zo nu opschieten, moet me nog aankleden en honden uitlaten.
Herder had gistermiddag ineens diarrhee pffff hoop t met rijst en finidiar te kunnen stoppen heb nu echt geen geld voor de DA. Maja mss is hij wel net zo gespannen als ik ;)
Ben benieuwd in wat voor bui bazin vandaag is en of ik überhaupt iets goed kan doen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi...wat goed van je..15 dagen!!
Met me gaat goed, druk bezig met mijn studie en met familie.....probeer nu prioriteiten te stellen, meer balans te zoeken...en als je het weet: het kost veel energie maar ik doe een ding tegelijk i.p.v. alles tegelijk als vroeger..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara:
Sterkte op je werk dan maar. Ik heb zelf ook geen makkelijke bazin in de winkel. Maar ik probeer om een hele gladde rug te hebben op het werk. Lukt me niet altijd, maar het helpt wel. Als ik iedere keer me gekwetst moet voelen door haar kritiek, werd ik gek. Nu denk ik meestal: het ene oor in en het andere weer uit. Een compliment van haar heb ik nog nooit ontvangen, dat kan ze niet geloof ik. Ik ben trouwens niet de enige collega die daar tegen aan loopt. Heb het wel eens tegen haar gezegd ook, maar dan komt ze niet verder dan dat ze weet dat ze dat meer zou moeten doen (compimentjes geven en zo).
Hopelijk wordt het bij jou op het werk ook snel wat gezelliger...
Succes vandaag!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook bezig die balans te vinden. Kan ook niet alles tegelijk. wordt ik verschrikkelijk chaotisch van en dan gaat het mis. Alles op zijn tijd. Het begint me te bevallen. Alleen zou ik nog graag van die onzekerheid over opname af willen. Maar daar wordt aan gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal,

Ik kijk van uit de woonkamer op de wal met allemaal platanen en kastanjebomen, prachtig herfstpanorama.
Hebben jullie niets aan maar zat net een tijdje naar buiten te kijken en realiseerde me wat ik me vaak niet realiseer.

Ekstertje, wij worden getraind in het maken van complimenten, kan de naam van dat instituut wel eens opzoeken voor je bazin :)

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...