Spring naar bijdragen

Woensdag 3 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Denk je nu voortdurend aan je katten? Kun je je even ergens anders op richten? Hoeft niet hoor maar missch. helpt het. Er over blijven praten kan ook helpen. Wat je nu voelt kun je ook vertellen. Doe maar wat suggesties. Ik bedoel ik weet dat je op ploffen staat en waarom, maar kijk er eens naar wat je nu precies voelt en laat dat er even zijn. Doe maar even wat goed is nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal:heart:

Even snel in en uit deze huiskamer... moet nog vanalles doen maar wil eigenlijk het liefste op de bank neerploffen...pfff. Drukke dag gehad, veel gelopen, pijn aan mijn voeten...

Kom even zeggen dat het nog steeds goed gaat verder, dag 66 droog.
Dus ik mag niet klagen.
De hond ligt heerlijk te slapen, en als ik straks klaar ben met mijn klusjes dan ga ik lekker tv kijken, heb verschillende dingen opgenomen. Dus ik krijg de avond wel om.

Iedereen voor straks welterusten en morgen 'droog' en gezond weer op!
Samen staan we sterk!

Liefs, Tobbertje >> ToPPertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo nog een keertje. Ik wilde mijn koe laten zien die ik heb getekend in pastel, maar mijn naam staat erop dus heb ik het toch maar verwijderd weer... ik wil qua naam toch graag anoniem blijven... ik werk in een openbare instelling; vandaar... sorry...

Getekend toen ik zwaar depressief was... dus heeft wel een speciale betekenis voor mij...

Liefs, Tobbertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even kijken hoe het er nu uitziet... Ja dit is oke... pfoe... Had net een link geplaatst waar mijn naam duidelijk op de tekening stond en wil toch een anoniem persoon blijven, gewoon Tobbertje >> Toppertje:D

Het is gelukt.
Dit is dus mijn zelfgetekende koe 'Berta"...

http://img301.imageshack.us/im...adekoepastelkrijt.jpg

Liefs! enne Bethanie en Harry, bedankt!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...