rapilos Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hallo Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Moet maar heel erg het KMW-gebed voor ogen houden. Hihi, kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen. Ik sta ook zowat op ploffen. Jij kent dat hé Bethje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Heb ademoefening gegaan. Voel me wel beter nu. Maar moet me echt af blijven leiden van wat er in mijn hoofd gebeurt nu, dat is wat teveel nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Rustig aan Dympf. Is dat ademen niet wat voor jou nu of afleiding of even wat doen, afwassen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Jetset moet ik over nadenken. Mijn gevoel zegt en blijft zeggen dat ik weer een kat wil maar mijn verstand zegt dat het niet goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Denk je nu voortdurend aan je katten? Kun je je even ergens anders op richten? Hoeft niet hoor maar missch. helpt het. Er over blijven praten kan ook helpen. Wat je nu voelt kun je ook vertellen. Doe maar wat suggesties. Ik bedoel ik weet dat je op ploffen staat en waarom, maar kijk er eens naar wat je nu precies voelt en laat dat er even zijn. Doe maar even wat goed is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ga even naar paranormale kinderen kijken, maar blijf wel hier hoor Dympf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Mooie film weer op CANVAS, 20.40 uur.laterssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hallo lieve allemaal:heart:Even snel in en uit deze huiskamer... moet nog vanalles doen maar wil eigenlijk het liefste op de bank neerploffen...pfff. Drukke dag gehad, veel gelopen, pijn aan mijn voeten...Kom even zeggen dat het nog steeds goed gaat verder, dag 66 droog.Dus ik mag niet klagen.De hond ligt heerlijk te slapen, en als ik straks klaar ben met mijn klusjes dan ga ik lekker tv kijken, heb verschillende dingen opgenomen. Dus ik krijg de avond wel om.Iedereen voor straks welterusten en morgen 'droog' en gezond weer op!Samen staan we sterk!Liefs, Tobbertje >> ToPPertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Asiel vor alcies en dieren:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ik ga ook zeker kijken, Jane !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Goed zo Toppie,Even lekker relaxen nu he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Pauze hahahaTrippelen op mijn nieuwe toffeltjesFruitbak onder mijn neus en verder kijken. Ja hanvol pepernoten in mijn zak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ja en ik ga afsluiten mensen.Wens jullie een rustige nacht toe en tot morgen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hallo nog een keertje. Ik wilde mijn koe laten zien die ik heb getekend in pastel, maar mijn naam staat erop dus heb ik het toch maar verwijderd weer... ik wil qua naam toch graag anoniem blijven... ik werk in een openbare instelling; vandaar... sorry...Getekend toen ik zwaar depressief was... dus heeft wel een speciale betekenis voor mij...Liefs, Tobbertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Truste Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Tobbertje wat prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Dankjewel lieve Bethanie, ik heb de link weer weg gehaald omdat mijn naam duidelijk op de tekening stond... ik ga een andere versie van de koe plaatsen waar mijn naam niet op te zien is...In het volgende berichtje...Liefs, Tobbertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Truste alvast voor de mensen die zich met iets anders onledig gaan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ja dat zag ik Tob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Even kijken hoe het er nu uitziet... Ja dit is oke... pfoe... Had net een link geplaatst waar mijn naam duidelijk op de tekening stond en wil toch een anoniem persoon blijven, gewoon Tobbertje >> Toppertje:DHet is gelukt.Dit is dus mijn zelfgetekende koe 'Berta"...http://img301.imageshack.us/im...adekoepastelkrijt.jpgLiefs! enne Bethanie en Harry, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ja beter zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Heb je het met pastelkrijt gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ik ga eruit. Toppertje, wat geweldig mooi. Ik ben al zo gek op koeien. Prachtig gewoon.Net een dik half uur met hond in regen gelopen om trek te weerstaan. Kleddernat, met regen op verhit gezicht. Heerlijk.Trusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Wat ligt AdB vanavond vroeg plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden