PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik grijns al de hele dag Jet:DGaat bijna pijn doen!Dit was echt een mega stap voor me,heb er zo lang en vaak over nagedacht en deze week was zo zwaar dat ik gewoon brak maar daardoor......wel eindelijk de keus maakte!En Jet,stap voor stap he!Ik ga van dag tot dag maar ben er helemaal klaar voor!Lang geleden dat ik zo positief was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 :$ Ga er bijna van blozen Jet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Aloa jullie Lekker gegeten Jet?Yala, wat ontzettend dapper dat je naar je HA geweest bent. Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Aloa jij:DHoest met jou Mup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Met mij gaat het goed Yala.Wel heel erg moe, de hele dag al. Ik had een erg drukke week op het werk, o.a. omdat ik net met een nieuw project begonnen ben. Dat is dan best intensief even. Maar leuk! Ik ben weer even weg. Neonletters kijken. (Ned. 3) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik ga ook,lekker een warm bad en dan slapen!Heb ik echt zin in!Hoop niet weer op zo,n onrustige nacht,die dromen! GRRR!!!!!!!!!!!!Welterusten alvast,of misschien tot straks nog even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ya misschien duren de onrustige nachten nog even. Maar ook daar komt een eind aan hoor, je moet wennen aan een heel nieuw leven, maar het komt allemaal goed hoor, zeker weten meis:present:Trusten lieve mensen, tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Beth meldt zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Zoals afgesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Gaat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Was wel gezellig op koor en daar alleen thee kunnen drinken. Vind wel moeilijk nu weer thuis te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Goedeavond allemaal,Beth,Ik vind je een kanjer, dat je toch naar het koor bent gegaan en niet thuis bent gebleven om door te drinken.Super van je hoor.Hou vol nu !Verder ga ik meteen wil uitloggen, want ga slapen.Morgen vroeg weer op.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ga nog even L&O kijken op net 5. Zie weer tegen naar bed gaan op. Dus stel het nog even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik zal het proberen, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Is iedereen alweer vroeg gaan slapen?Behalve Beate dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 truste jet:lips:Nog ff zegge tegen je dat ik het een prachtig heldere uiteenzetting van forumschrijven vond, wat je vandaag in je lange posting geschreven hebt.Hoi Mupke en beate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik ben in het weekend altijd vrij Jet.Aardstralen zijn niet eng toch? Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Hoi Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik blijf nog even wakker tot je slaapt Jet. Dan kan ik nog even je nachtlampje uitdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Das mooi Mup, wil je dan de mijne ook ff uitdoen?Voor jullie ook weltrustenLaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Natuurlijk Witte. Twee nachtlampjes .. ik wacht nog wel even.Bovendien komt Jane zo nog. L&O is net afgelopen nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ja L&O is inderdaad afgelopen. En Jane zou geloof ik nog langskomen. Er is nu niks leuks meer op tv. En naar bed gaan? HO MAAR En drinken? HO MAAR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Daarvoor zit ik hier Jet. Maar serieus, je hebt gelijk hoor. Gewoon iemand die je in het echt welterusten wenst lijkt me af en toe fijn. Slaapt gewoon beter he. Is voor mij wel ook mede een reden dat ik het helemaal niet erg vind als zoonlief vraagt of hij bij mij in bed mag. Willen je kids niet mee vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik ben moe na een werkdag. Welterusten voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Wat is dit verrotte moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden