igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 nou Glen, maar hopen dat je een beetje groot bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 goedenavond medefrummersZo lekker weekend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 den Witte senog 1 nacht werken en dan ist weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Jetset hoop dat het erg gezellig is en lekker natuurliijk. Gun het je van harte want ondanks dat je met iedereen meeleefde had je het zelf ook niet makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Denk dat ik er nog maar een inschenk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Doe dat Beth. Doe er trouwens mij ook maar een. Met melk en geen suiker graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 den niwi ze..Lekker geniet ervan morgenavond!Glen ff een kadootje voor jou, voor je twee dagen volhouden:musicnote:En een bloem voor je grote stimulator, mevr Bol:present:Hebben jullie Javier Guzman net gezien??Wie het niet gezien heeft en het wil zien, ff googlen:Op weg naar Santiago met Javier Guzman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Beth? ben je echt aan het drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 :(ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Hoe komt dat danen kun je nog stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Goeie avond lieve witje en Jane. Begint voor jou vandaag het weekend Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Sorry heb even geen woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Maar Beth, je geeft aan dat je er weer eentje wilt inschenken. Dus je wilt reactie, maar je hebt nu geen woorden. Maar wat wil je dan dat wij doen? Hoe kunnen we je nu helpen meis? Wat wil je nu het liefst?Een arm om je schouder, een flinke huilbui? Rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Beth als je alcohol aan het drinken bent, kun je het dan nu weggooien??je hoeft alleen maar ja of nee aan te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ja bolletje vanmiddag om 5 uur is mn weekend begonnen.En vanavond hou ik t lekker droog.Want t weekend zit niet in de fles zakmaarzeggeThats for sure! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Een flinke huilbui Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Beth meis, zou je tegen ons willen vertellen waar je zo verdrietig over bent? Waarom ben je nu gaan drinken?Witje heerlijk meis, ik hoop dat je echt kunt genieten van je weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Igor, weet niet. Moet zo nog weg dus hou me wel in. Maar heb al wat op met pillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Beth wees dan wijs en kiep de rest weganders ga je na afloop misschien gewoon verder,je kunt beter dan weer hier komen.Ik ga volleyenlees vanavond laat wel bij nog,dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Bol weet het echt niet! Moest alleen naar de rechtbank en alles loopt op in mijn hoofd deze week en afbouw anti-depr. ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 liefe Bethanie let je well een beetje op jezelfdoe voorzichtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 En heb nergens meer zin in in, kan minder genieten en zie tegen alles op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 heb het van mijn laatste geld gekocht dus gooi niks weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 kalmeringspillen en de rest wat ik normaal slik. Heb koorrepetitie en doet me goed als ik er wel heen ga. Ben ik niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden