Spring naar bijdragen

Woensdag 10 nov.

Bethanie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 125
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tijd en geduld, ja...

Douche en meditatie heeft me inmiddels wel wat rustiger gemaakt.
Ga vanavond maar even een duidelijk gesprek hebben met mijn vriend over mijn gevoel er alleen voor te staan.
Ik ga nu boodschapjes doen, lijkt me beter nu, vrees dat ik niet voor mijzelf insta als ik dat eind van de middag nog moet gaan doen.:huh:

Laters...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieve mensen.

Blondie sterkte meis, niet makkelijk hoor, de strijd die jij levert en ik vind dat je het zooooo knapo doet, hier, pak aan :present::heart::present::heart::present:

Zou het echt aan het weer of de tijd van het jaar liggen dat velen het moeilijk hebben?
Ik zit hier met 3-dubbele kater....................van werk, van fysiek onvermogen en, jawel van....maar dat is geen echte kater, heb t wel beperkt maar toch.
Begin ernstig te twijfelen of ik er goed aan heb gedaan om weer te gaan werken.
Het valt me vies tegen, voel me steeds rotter en vermoeider worden, zie door de bomen het bos niet meer. Heeft bedrijf ook nog eens problemen met betaalbureau dus heb mn salaris van oktober nog niet ontvangen, nou lekker hoor als je al in de geldzorgen zit :(
Wil niet klagen, sorry, maar t valt me ff erg zwaar en zie het even niet meer zo zitten.

Nah, ga maar wat doen. Honden uit in de regen, lekker :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van de boodschap en ondanks dat ik het heel moeilijk had geen drank meegenomen...
Wat schiet ik daar mee op om te gaan drinken ?
Maar pfff... :(

Kom ik thuis heeft mn pup Jimi ook nog eens mn rieten eetkamerstoelen gesloopt die ik net vanaf vrijdag heb...
De dag kan er niet beter op worden... Zit hem maar gewoon effe uit !!!

Thnx Sara, voor jou ook een :present: en veel :heart:
Soms zit het mee, soms zit het tegen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loslaten vind ik ook het meest helpende. ("Geef mij Kalmte, om te aanvaarden wat ik niet
kan veranderen. Moed, om te veranderen wat ik kan veranderen, en Wijsheid om tussen die
twee het onderscheid te maken". ) Er kunnen 10 dingen om je heen fout gaan maar concentreer
je op wat wel goed gaat, waar je een goed gevoel bij hebt wat jij doet en focus je daarop.
Dat is de enige weg die lekker loopt, de problemen zijn dan misschien nog wel obstakels
maar geen zijwegen meer en dat scheelt een stuk in verdwalen in ons zelf, merk ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, mn eerste woorden in een dagdraadje. Ondanks naar gedoe thuis probeer ik er vandaag een relaxte dag van te maken. Net de lunch voor onze jongste klaargemaakt en voor mezelf de chinees van gisteren. Daarna hond uit, oefenen met de jongste voor zijn dyslexie, boodschappen doen en nog even op pad naar bijles voor de jongste. Het lijkt veel maar het voelt toch relaxed. Twee van onze kids komen pas aan het eind van de middag thuis. Ik heb een paar dagen vrijaf genomen om rust in mn hoofd te krijgen. Twee blikken bier in de koelkast maar ik ben de baas en heb geen enkele trek in alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allo allo allemaal,

Borretje :heart:
Blondie :sun:

Ach iedereen verdient een :heart: en :sun:

Nou hier ook nog niet optimaal want na zelf 2 dagen van slag te zijn geweest is het nu Banjo. Jawel want ze moest naar de trimsalon. Dierenarts en trimmen maakt haar een monster en is hier al geen haar beter. Moet haar 10 mg diazepam van de voren geven en nog krijst ze al spartelend de boel bij elkaar. In Amsterdam kwam de trimster thuis en hier moest ik naar een dierenpension. Haar hysterie bleef hetzelfde maar met het verschil dat ze de doggy niet in de flat konden horen anders hadden ze weer wat over me in het durrup hahaha. Mijn hemel zeg dat zo'n beestje kan veranderen in een gillende cavia. Naja ze is weer spic en span maar heeft nu vreselijk de smoor op me in en is helemaal aan de rel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Igor,

Nee hoor, ik heb geen middagdipje.
Integendeel Voel me top.
Pindaslinger gekocht voor aan m'n balkon, voor de vogeltjes.
Nou maar hopen dat ze het weten te vinden.:angry:.

Lekkere warme handschoenen voor op de fiets.
De dag, kan niet meer stuk.
Kan een mens gelukkig zijn met kleine dingen he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...