Spring naar bijdragen

Donderdag 11-11-2010

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Auto moest voor APK maar de dijk werd steeds smaller en moest eraf. Peentjes in mijn nieuwe kapsel helemaal spontaan. Garagemonteur keek niet eens maar ik gilde dat ik ik verder er niets aan zou kunnen doen als er iets mis zou gaan want de parkeerplaats van de garage stond ook al vol dus kon alleen maar richting de dijk af.
Griezels want kan mijn auto goed beheren maar dit kon ik niet aan. Hulp kwam er snel maar die boeren hier hadden nog nooit zo'n aangepaste auto gezien.
Bah het is goed afgelopen na een dagmerrie maar wil dit nooit meer meemaken en durrup maakt me hierdoor helemaal niet vrolijk als ik me aan wil passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeminee, wat stil hier...

Iedereen door de storm met de doggies ?
Hier net kletsnat weer naar binnen gedropen, al mn dweilwerk van vanmorgen voor niks gedaan, 1 modderbende in huis...
Wind valt hier in midden des lands eigenlijk ook wel mee, al "fluit" de wind wel langs de huizen.
Heerlijk gehoor vind ik, als je lekker warm op je bankie zit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen,
Wat een hondeweer zeg. Ik ben blij dat ik thuis ben. Brrrr. Moest nog tanken ook onderweg omdat ik twijfelde of ik het net wel of net niet zou halen. sta je daar op zo'n tankstation in the middel of nowhere bijna weg te waaien. :huh:
En nu maar wachten op de kids die met lampion langs gaan komen. ik hoop wel dat ze komen anders zit ik met al die minimarsjes en bounty's. Zou zonde zijn. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal:present:

Even snel binnen komen vliegen om te zeggen dat het goed gaat, ik zit weer helemaal op het goede spoor. Dag 74 min 1... droog.

Wat een onstuimig weer is het zeg; de boodschappen gehaald, met hindernissen en door de storm en regen...
Maar we hebben het weer binnen, kunnen weer een tijdje vooruit.
Morgen wordt onze hond 1 jaar dus een biefstuk voor haar meegebracht:D Wat zal ze morgen smullen...
Ik ga morgen maar met de bus naar het werk, ik ben veel te bang om van mijn fiets te waaien, haha.

Fijne avond allemaal, ik ga nu lekker eten en dan douchen en bankhangen met mijn mannetje:heart:
Lekker saampjes knus in de pyjama.. romantisch he, haha.

Liefs, Tobpertje;) :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet maar die gasten moorden uit plezier, en nemen dan nog vaak een kledingstuk mee naar huis om dan nog vaak aan de moord terug te denken en zich gelukkig te voelen. Dus als zo'n iemand dan nog eens voor de t.v. zijn gruweldaden kan vertellen is dat een enorme kick.
Dacht net nog aan die man die M. Boelen vermoord heeft. Ik kan er echt helemaal niet inkomen en me er niets bij voorstellen dat iemand iemand anders vermoord. Dat blijft je je de rest van je leven toch bij, dat kan niet anders.
Ik zou me aan de hoogste boom ophangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...