Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 november

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen frummers.

Koffie lekkerrrrrr.....

Gisterenavond nog naar stad geweest(moest naar bank waar we overdag geen mogelijkheid voor hebben) en het was me toch lekker rustig. Iedereen zat volgens mij in de pyama thuis op de storm te wachten !
Hier is het al met al wel meegevallen.

Las net terug en las Cathy. Wat heb ik gemist wat PP betreft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lie ve Kanjers.

Welkom Party. Ik hoop dat we samen met jou aan de alcoholproblemen kunnen werken. Hier zit je prima. allemaal hele fijne mensen die keihard werken om hun alcoholprobleem de baas te kunnen. Je zal zien dat je veel meer in staat bent dan wat je tot nu toe misschien gedacht hebt. We gaan er tegenaan hé kerel, samen. Je staat niet alleen.

Zo nu ff Toppie en Berderline proficiat wensen met hun diertjes :heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote::heart::sun::musicnote:

Borrie lieverd het is weer bijna weekend. Mag je kleine vent weer bij jou komen :heart::sun:

Bol zelf heeft vandaag twee x een vergadering. Vanochtend voor mijn manneke. Hij is vreselijk bang dat hij toch naar een verpleegtehuis moet. Ik heb hem gezegd dat dat helemaal niet aan de orde komt. Hij doet zijn best nu om vriendelijk te zijn. Dat lukt soms wel en soms niet, maar hij knijpt hem omdat hij denkt dat hij uit z'n flat moet.
Dus hij kan het wel als er maar wat druk achter staat.
Verder vanavond vergadering bij de D.A. over hoe nu verder met de H. houdelijke dienst. We gaan kijken hoe we het beste kunnen functioneren naar de stagiaires, zodat we serieus genomen worden als we iets vragen.
Iemand nog suggesties?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Goed geslapen, maar wel onrustig gedroomd...
Geen idee waarover, maar dekens lagen overal en nergens behalve op bed en ik ben nog zo verschrikkelijk moe...
Gaat wel weer over !!!

Zo straks mijn werk bellen dat ik aanstaande maandag nog niet begin met hervatten van mijn werk.
Balans in mijn emoties is nog heel fragiel op het moment, beter nog even uitstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Blondie,

Dat je onrustig droomt is normaal hoor lieverd, er gebeurd nog al wat in jouw leven momenteel. Dat je dat s'nachts moet verwerken is goed maar je moet misschien zoveel verwerken dat je daar erg moe van wordt. Maar het is een goede manier en ik heb het gevoel dat dat zich over een tijdje weer stabiliseert.
Vertrouw maar op jezelf. Een mens is gericht op evenwicht in z'n leven, dus dat komt wel weer. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boll: het belangrijkste denk ik dat er een lijn getrokken wordt en vooral duidelijkheid naar de stagaires toe moet zijn. Wie is de leidinggevende en aan wie moeten ze verantwoording afleggen.

Blondie als je je nog niet stabiel genoeg voelt om te werken moet je dat zeker nog niet doen. Dat komt wel weer maar alles op z,n tijd. Eerst sterk genoeg worden :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, baas gebeld...
Werkhervatting uitgesteld.
Keek erg op tegen het telefoontje, maar viel reuze mee.
Begrip voor de situatie waar ik nu inzit en ik mag zelf aangeven wanneer ik mij voldoende in balans voel om mijn werk te gaan hervatten.
Besef dat ik blij mag zijn met een baas zoals zij !!! :D

En nu op naar therapie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...