Yvonne Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goeiemorgen frummers. Hoop dat julle geen van allen het bed zijn uitgewaaid vannacht. Kofiie en thee staan klaar. Melk en suiker op het aanrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goedemorgen Yvonne,Heerlijk geslapen, mede dank zij die wind, had nog een hoop regen en onweer bij gehoord.Maar ja, je kan niet alles hebben.Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Voor alle "nog komers" goedemorgen en alvast een mooie dag,Woman, nog berichten gehad uit de Oriënt?Ik ben weg, centen verdienen, hard voor weinig...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goedesmorregens Yvonne en Harry:)Hier op dag 12 alweer;)Wat een weertje hè gisteren! Hoop dat het vandaag een tandje minder mag!Jullie er een beetje doorheen geslapen? Ikke wel: als een :present:je...Koffie..ja lekker Yvonne! Graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Hoi Borretje:present:Jij daar nog veel last van de storm gehad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goedemorgen frummers.Koffie lekkerrrrrr.....Gisterenavond nog naar stad geweest(moest naar bank waar we overdag geen mogelijkheid voor hebben) en het was me toch lekker rustig. Iedereen zat volgens mij in de pyama thuis op de storm te wachten !Hier is het al met al wel meegevallen.Las net terug en las Cathy. Wat heb ik gemist wat PP betreft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goedemorgen allemaal,uurtje later beginnen!heerlijk!fijne dag allemaal!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ja waar is vroege Igor????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Heb Igor hier gistermorgen ook al niet gezien.... Misschien gigantisch aan het uitslapen??? Dees, PP heeft een ban gekregen. Zo, boterhammetjes zijn gesmeerd, koffie op... ik ga er vandoor. Fijne dag allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Yajala hoe is't met jou? Nog droog?Borretje:Ik vond het ook wel leuk toen ik eenmaal in mijn bedje lag en de wind hoorde suizen, maar oh wat baalde ik toen ik er doorheen moest fietsen...Hoi Desi:) Ook goedesmorregens!Ben er weer van tussen, kinderen naar school brengen.Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Oeps, ook niet smiddags en savonds geweest? Kan natuurlijk ook gewoon een pittige griep hebben, een paar dagen er tussenuit... of wat ook. Hoop op die paar dagen er tussenuit voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ok...hoop dat het goed met Igor gaat dan?Misschien even een forum dip?Hoop dat je er zo weer bent Igor! Vast goedemorgen!En nu moet ik echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 goede morgen allemaal!wat een storm zeg vannacht,er staat geen bloempot meer overeind,mooie gelegenheid om de inhoud vandaag in het duin te kiepen,het seizoen is toch over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Mag ik vragen waarvoor PP in de ban is gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goeie morgen lie ve Kanjers.Welkom Party. Ik hoop dat we samen met jou aan de alcoholproblemen kunnen werken. Hier zit je prima. allemaal hele fijne mensen die keihard werken om hun alcoholprobleem de baas te kunnen. Je zal zien dat je veel meer in staat bent dan wat je tot nu toe misschien gedacht hebt. We gaan er tegenaan hé kerel, samen. Je staat niet alleen.Zo nu ff Toppie en Berderline proficiat wensen met hun diertjes Borrie lieverd het is weer bijna weekend. Mag je kleine vent weer bij jou komen Bol zelf heeft vandaag twee x een vergadering. Vanochtend voor mijn manneke. Hij is vreselijk bang dat hij toch naar een verpleegtehuis moet. Ik heb hem gezegd dat dat helemaal niet aan de orde komt. Hij doet zijn best nu om vriendelijk te zijn. Dat lukt soms wel en soms niet, maar hij knijpt hem omdat hij denkt dat hij uit z'n flat moet.Dus hij kan het wel als er maar wat druk achter staat.Verder vanavond vergadering bij de D.A. over hoe nu verder met de H. houdelijke dienst. We gaan kijken hoe we het beste kunnen functioneren naar de stagiaires, zodat we serieus genomen worden als we iets vragen.Iemand nog suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goedemorgen allemaal:DGoed geslapen, maar wel onrustig gedroomd... Geen idee waarover, maar dekens lagen overal en nergens behalve op bed en ik ben nog zo verschrikkelijk moe...Gaat wel weer over !!! Zo straks mijn werk bellen dat ik aanstaande maandag nog niet begin met hervatten van mijn werk.Balans in mijn emoties is nog heel fragiel op het moment, beter nog even uitstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goeie morgen lieve Blondie,Dat je onrustig droomt is normaal hoor lieverd, er gebeurd nog al wat in jouw leven momenteel. Dat je dat s'nachts moet verwerken is goed maar je moet misschien zoveel verwerken dat je daar erg moe van wordt. Maar het is een goede manier en ik heb het gevoel dat dat zich over een tijdje weer stabiliseert.Vertrouw maar op jezelf. Een mens is gericht op evenwicht in z'n leven, dus dat komt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ik laat het gevoel er ook maar gewoon zijn Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goeie morgen Sowhat.Wil je iets bij de koffie? Een bossche bol?Heb je een beetje goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Boll: het belangrijkste denk ik dat er een lijn getrokken wordt en vooral duidelijkheid naar de stagaires toe moet zijn. Wie is de leidinggevende en aan wie moeten ze verantwoording afleggen.Blondie als je je nog niet stabiel genoeg voelt om te werken moet je dat zeker nog niet doen. Dat komt wel weer maar alles op z,n tijd. Eerst sterk genoeg worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 goede morgen allemaal . het gaat even niet zoals het moet, maar binnenkort ben ik wel weer van de partij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Oké sowhat dan zet ik hem wel in de koelkast voor je.Hé lieve Igor, wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt met je. Maar we zijn er voor je meis als je daar behoefte aan hebt.Dees bedankt voor je antwoord meis, ik zal het zeker mee nemen vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goeie morgen Hannah.Ik heb gisteren geprobeerd om wat nieuwe kussenslopen zwart te verven. Zal ff laten zien hoe dat is gegaan. Zo dan weten jullie hoe het er hier voorstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Hoi Igor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Zo, baas gebeld...Werkhervatting uitgesteld.Keek erg op tegen het telefoontje, maar viel reuze mee.Begrip voor de situatie waar ik nu inzit en ik mag zelf aangeven wanneer ik mij voldoende in balans voel om mijn werk te gaan hervatten.Besef dat ik blij mag zijn met een baas zoals zij !!! En nu op naar therapie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden