Spring naar bijdragen

zaterdag 6 november 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Bethanie, dat wist ik niet dat acute nood hier niet mocht. Zit je nu te drinken? ben je alleen? Je kan me ook een persoonlijk bericht (PB) sturen, daarin kan wel alles gezegd worden. Denk ik tenminste, omdat dat niet gecontroleerd wordt. Zo is dat toch Mup en Niwi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ja, die rust ken ik ook. Ben toch wel nog met 3/4 fles op toch weer in de auto gestapt omdat je uitgerekend had, dat het niet genoeg zal zijn voor die avond. Bijkopen. Idioot achteraf. Ook wel 1 pizza met 6 grote bier aan huis laten komen. Nee, niks drinken is rust. Precies hetzelfde als je niet meer rookt, ook heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Beate

Ja ja, die rust ken ik ook. Ben toch wel nog met 3/4 fles op toch weer in de auto gestapt omdat je uitgerekend had, dat het niet genoeg zal zijn voor die avond. Bijkopen. Idioot achteraf. Ook wel 1 pizza met 6 grote bier aan huis laten komen. Nee, niks drinken is rust. Precies hetzelfde als je niet meer rookt, ook heerlijk.



Met 'gewoon' maar niet meer drinken kom je er niet Beate. Er moet een ander proces op gang komen. Dat kost tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth, ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen
tegen je. Ook bang om het verkeerd te doen merk ik.
Maar in ernstige psychische nood lijkt het me goed om
113 te bellen of de SOS 24 uurs tel. hulpdienst, dan krijg
je in elk geval professionele aandacht en misschien adviezen omtrent
medicatie en de combi met drank. Want het zou gevaarlijk kunnen zijn voor jou
om naar goedbedoelde maar niet deskundige adviezen te luisteren.
En daar wil ik niemand hier mee tekort doen hoor, maar zo'n regel is er niet voor niets
en uiteindelijk staan we thuis machteloos als iets echt misgaat.
Dus beth natuurlijk blijf je hier welkom, maar neem alsjeblieft de verantwoordelijkheid
voor jezelf meis!
Welterusten voor jullie
ik neem mijn boek mee naar boven.
en mijn melk natuurlijk.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth....Jane4 heeft gelijk. Wij zijn ver weg, het veiligste is 113 bellen of de dienstdoende dokter bellen, laat em langskomen anders. Sterkte joh.

En Jane4 nu ga ik ook mn glas melk inschenken. Wel koud, anders moet ik morgen weer een pannetje afwassen. Zou koude melk nog extra helpen om te slapen? Nou ja, voor mij lukt het strakjes sowieso wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...