Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Bethanie, dat wist ik niet dat acute nood hier niet mocht. Zit je nu te drinken? ben je alleen? Je kan me ook een persoonlijk bericht (PB) sturen, daarin kan wel alles gezegd worden. Denk ik tenminste, omdat dat niet gecontroleerd wordt. Zo is dat toch Mup en Niwi?
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Snap ik Beate. Refusal is voor mij te definitief. Misschien verkeerde gedachte van me maar ik wil keuzevrijheid hebben.
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Jet, lekker slapen. Zal ik je nachtlampje weer uit doen straks?
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Bij mededelingen van de mod. staat dat dat niet mag.
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: SowhatHoi Beth, Tuurlijk mag je hier ook voor acute nood komen,alles mag als je op die manier van de drank kunt afblijven. Nouuu, nee. Voor acute nood zijn hulpdiensten.
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Ja ja, die rust ken ik ook. Ben toch wel nog met 3/4 fles op toch weer in de auto gestapt omdat je uitgerekend had, dat het niet genoeg zal zijn voor die avond. Bijkopen. Idioot achteraf. Ook wel 1 pizza met 6 grote bier aan huis laten komen. Nee, niks drinken is rust. Precies hetzelfde als je niet meer rookt, ook heerlijk.
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: BeateJa ja, die rust ken ik ook. Ben toch wel nog met 3/4 fles op toch weer in de auto gestapt omdat je uitgerekend had, dat het niet genoeg zal zijn voor die avond. Bijkopen. Idioot achteraf. Ook wel 1 pizza met 6 grote bier aan huis laten komen. Nee, niks drinken is rust. Precies hetzelfde als je niet meer rookt, ook heerlijk. Met 'gewoon' maar niet meer drinken kom je er niet Beate. Er moet een ander proces op gang komen. Dat kost tijd.
lady jane Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Beth, ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggentegen je. Ook bang om het verkeerd te doen merk ik.Maar in ernstige psychische nood lijkt het me goed om113 te bellen of de SOS 24 uurs tel. hulpdienst, dan krijgje in elk geval professionele aandacht en misschien adviezen omtrentmedicatie en de combi met drank. Want het zou gevaarlijk kunnen zijn voor jouom naar goedbedoelde maar niet deskundige adviezen te luisteren.En daar wil ik niemand hier mee tekort doen hoor, maar zo'n regel is er niet voor nietsen uiteindelijk staan we thuis machteloos als iets echt misgaat.Dus beth natuurlijk blijf je hier welkom, maar neem alsjeblieft de verantwoordelijkheidvoor jezelf meis!Welterusten voor jullieik neem mijn boek mee naar boven.en mijn melk natuurlijk.
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Mup, die keuzevrijheid die wil ik ook juist hebben. Misschien heb je mn bericht verkeerd gelezen, of ik onduidelijk geschreven. Trouwens, ik voel me al weer wat beter, het forum leidt ook af, heeft een dubbele funktie nu voor mij. Dankjulliewel.
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Slaap lekker Jane. Ik had je wel goed gelezen denk ik Beate. Was even een aanvulling op jouw bericht.
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Jane mag ik nog een vraag stellen voor je gaat. Wat is sos hulpdienst of 113?
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Jane is gaan slapen.113 is een tel.nr dat je kunt bellen. Net zoiets als 112 maar dan voor psych. problemen.
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: BethanieEn wat doen die dan voor je? Ik heb ze nooit gebld dus dat weet ik niet.Hoe dan ook, wij zijn er niet voor acute psychische problemen. Zij wel. Professionals en dat zijn wij niet,
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Beth....Jane4 heeft gelijk. Wij zijn ver weg, het veiligste is 113 bellen of de dienstdoende dokter bellen, laat em langskomen anders. Sterkte joh. En Jane4 nu ga ik ook mn glas melk inschenken. Wel koud, anders moet ik morgen weer een pannetje afwassen. Zou koude melk nog extra helpen om te slapen? Nou ja, voor mij lukt het strakjes sowieso wel.
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Wil je dat nooit meer doen Igor? :D
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Beate, koude melk is volkomen zinloos als slaapmidel. Gek! :D Een pannetje afwassen is je teveel moeite? Warme is wel goed. Ik neem zelf altijd thee voor het slapen gaan.
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Als je melk opwarmt komt er tryptofaan vrij. Dat slaapstofje werkt alleen dan.
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Slaap lekker Igor. Zal ik jouw nachtlampje op mijn ronde ook meteen maar meenemen?
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Alleen kruidenthee anders houdt de theeine je uit de slaap.
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Geplaatst 6 november 2010 Beate heb je geen magnetron? scheelt een pannetje afwas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden