Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 november


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, al terug. De kop is er af.
Sunny, welkom hier en spannend joh, je hebt goede voorruitzichten en neemt de koe bij de horens. Knap van je !!
Jet, teleurgesteld ?? Over de storm ? Jij se sensatie zoekster :D

Werk se rapi ;)

Bolleke, vonneke, tatum, goooooood morning to you all, ook de latere inloggers :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe kreet, goed zooo. Af en toe eens goed roepen, alles uiten en verder het pad bewandelen waar je nu zit !!

Ja Jet, echte sport dan. Ons bootje is als een notedop onder zo'n schip, dansend heen en weer, op en neer, tussen sleepboot en schroefwater, regen striemend in ons gezicht. Vechtend tegen de wind, yiiiihaaaaaaa :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Har,
Soms vinds ik het wel zwaar bout hoor dat ik niet meer in die man geloof. Krijg dus ook geen kadootjes meer.:(
Van de andere kant, toen ik nog klein was, had die vent altijd een rooie gokkerd. Vroeg me af, is ie nou verkouden, maar nu weet ik beter.;)

Ya geweldig hé meis, al weer zo lang droog. Ja je manneke heeft misschien morgen een kater, jij lekker niet.:)

Moghu Druppie, lekker geslapen meis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers:rose:

Har, ook toevallig, de stoomboot vaart net langs hier
en fungeerde mooi als wekker; vroeger konden we 45 min. voor de aankomst
naar de fabriek waar hij op de boot stapte en omdat we die mensen kenden mocht dochter
meevaren. Dan hoefden we niet tussen de 1000en aan de kade, maar konden we met ons eigen buurtje
1/2 uurtje speciale aandacht voor de kinderen krijgen, dat was altijd zo gezellig, net alsof we smokkelden. En je kind tussen de Pieten op de boot zien glunderen, onvergetelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke ik slaap hier als een roos. Geen zorgen meer over lekkages als het regent want dat hield me zo vaak wakker maar het gekke is dat ik sinds ik hier woon wel elke nacht wakker wordt van de honger hahaha. Woon hier sinds 20 augustus maar nog elke avond dankbaar dat ik die trappen niet meer op hoef te lopen want dat kostte me zoveel inspanning en stress dat inslapen ook niet goed ging.
Droom je nog over je adonuskabouter?

Will fijn te lezen dat je zo sterk bent en blijft kanjer.

Ya je bent een tijgertje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Druppie lieverd.
Wat heerlijk te horen dat je nu beter slaapt. Ik kan me voorstellen dat het inderdaad vreselijk geweest is om iedere avond die trappen op te moeten. Het kost dan toch zo'n hoop energie. Ja dat hongergevoel is er nu natuurlijk, je leeft toch een stuk ontspannener, maar ik begreep dat er bij jou best wel wat pondjes bij mogen komen dus sla maar een hoop lekkers in hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...