will Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Goeiemorgen iedereen ....euh ......iedereen ?? Waar zit iedereen ? Het is al bijna 08.00 en nog geen kat te zien ? Frummers ook niet trouwens Man, man, wat ben ik al ziekjes geweest de laatste 2 dagen, na mijn nachtdienst !Nu terug aan dienst met de dag, hoest me nog te pletter maar ik sta er en dat is het belangrijkste.En weet je wat ? Nog 17 dagen. Dat het begint door te wegen wisten jullie al vast wel hé.Zo, kopje koffie iemand ? Want er komt al een eerste schip aan en we moeten er in. Nog eventjes, juist tijd genoeg om mijn koffie rustig leeg te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Will, ook goedemorgen!Geniet van je bakkie koffie:)Ik ben net mijn warme bedje uit, ga zo werken...Werd wakker met de gedachte dat het zondag was en ik dus uit kon slapen....wat viel dat ff tegen!Doe mij ook maar een bakkie dan...enkel een zoetje erin graag.Nog 17 dagen, het schiet al op dan!Voor dat je het weet is het zover! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Vandaag op dag 13 en het gaat best lekker, nog niet zulke sterke trekmomenten gehad. Maar ja, ik ken mezelf...:$ Moet mezelf dus goed in de gaten houden! Ik heb meestal mijn moeilijkste momenten pas na een paar weken en trap meestal in die valkuil na een maandje of 4. Heb daar dus geen zin meer in!Zo...nu een stukje van gisteren teruglezen en wat eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Hoi Eks, ja, het begint te korten, niets te vroeg voor mij !Dag 13, goed zo, je bent vertrokken hé , gewoon doorzetten hoor !! Het is goed dat je je eigen valkuilen kent, kun je je er ook tegen bewapenen.Zo, ik moet er ff vandoor, tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 kom mee nar buiten allemaal...het lijkt wel voorjaar zo zacht is het buiten,geen zuchtje wind,stilte voor de storm???goedemorgen uitslapers! tijd voor koffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 :sun:terug:DEn werk ze nog Will, ga ik ook zo doen...Verder al iemand wakker hier?Halloooóóó??Koffie iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Ha Sailor! Goedesmorregens!Toch iemand wakker:D daar zitten we dan met onze thermoskannen vol koffie...slapen ze uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Goeie morgen Will en Eks.Spannend hé Rekel, nog maar 17 dagen. Ik hoop zo dat het je goed bevalt en dat er ook fijne momenten zullen zijn in je nieuwe apartement, en ik ben zo blij dat je ons op de hoogte houdt van je groeiproces.Maar vooral vind ik het zo ontzettend knap van je dat je zo sterk blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Jeeee, dit is wel heeeeel errug, vond al dat ik zelf zo had uitgeslapen, maar de rest is nog later. goeiemorgen wil en eks. alelbei aan de arbeid dus weer.Lekker bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 hihi, kom gelijk met bol binnen rollen zie ik,ook goeiemorgen bolletje. ik ga even een peukie roken, ben zo weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Goeie morgen Sailor en Vonnie.Eks. weer 13 dagen droog. Een dikke pluim voor jou hoor.Vonnie vandaag een rustige dag voor jou?Sailor voor jou ook? Ga je het vandaag rustigaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Pfffff...stelletje langslapers:PSlaap al uit de ogen gewreven dames?Goedemorgen Yvonne en Bolletje! WEEKEND!Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Goedemorgen,Ook dochter en ik zijn wakker. En dat zo vroeg voor de Zaterdag Straks is er een open dag op Hogeschool Alkmaar. Wij denken dat dat daar een mooie vervolgopleiding is voor dochter. Dit jaar is de open dag voor "de eerste indruk". Dochter heeft zo een extra jaar om alle indrukken te laten bezinken. Volgend jaar gaan we voor echte vragen stellen en inschrijven. Nou ja, één troost: ik heb mezelf morgen een hele vrije dag beloofd. Een dag dat ik kan uitslapen en dat niets MOET! Nu eerst maar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Morge allemaal,Even ontbijtje, dan weer snel brood klaar maken voor vanmiddag, en werken.Gelukkig al weer vroeg thuis vanmiddag.Maar ja, dan nog boodschappen doen.Will,Beterschap joh, en je bent echt aan het aftellen he!Eks,Dit keer gaat het je wel lukken hoorJe zal nu heus niet zo gek zijn om na 4 maanden weer te beginnen, want je weet nu zeker hoe dat dan weer afloopt.Enne, nee nog geen koffie voor mijEerst een kopje thee, en op het werk pas m'n eerste bakkie, dan is tie des te lekkerder:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Goeiemorgen kanjers!ben ook weer es van de partij. Beetje druk geweest.....doe even een oproepje:ik zoek een baan! secretaresse, receptioniste, management-assistente.......als iemand iets weet?schrijf me suf, maar er zijn geen banen. Kan wel buschauffeur worden!!!!?????? Geen idee of dat iets voor mij is, ga vandaag naar open dag...pffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Goedemorgen sunny,Buschauffeur,Ach, wat geinigIs iets heel anders.Misschien liggen je kwaliteiten wel daar.Je weet maar nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Tatum goedemorgen en ook jij een fijne dag! Ik kan me net als jij ook zo verheugen op het uitslapen morgen! Nog 1 nachtje slapen... Veel plezier samen met je dochter op de open dag!Hoi Rapilos:Hoop ook dat ik zo slim blijf...Ben toch 2 keer na 4 maanden in die valkuil getrapt. Hoe ging het spreekwoord ook alweer: een ezelf stoot zich in het gemeen geen 2 maal aan dezelfde steen? Ik denk dat ik maar ga voor 3 maal is scheepsrecht:D Jij ook nog werk ze Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Hoi Sunny, ook goedesmorregens!Buschauffeur? Wel een stoere baan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Kwam ook meteen in me op Eks.Driemaal recht is scheepsrecht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 wooow, het loopt vol ook goeiemorgen rapi sunny en tatum. Ik heb een 'rustig dagje' , hoef niet te werken. Hoef niet naar de sportschool van mezelf vandaag. wel het huis ff helemaal keurig maken. en boodschappen doen. morgen ook een 'rustig' dagje. en maandag..... heerlijk een weekje op vakantie. Leuk tatum zo'n open dag. hoop voor jullie dat dochterlief helemaal enthousiast terugkomt ervan. dat zou een extra stimulans voor haar zijn om het komende jaar goed door te komen.maar vroeg opstaan is ook lekker hoor, is alles nog zo heerlijk langzaam en stil lijkt het wel. rapi, half dagje werken, ook een beetje rust dus, lekker. en sunny, jij heel veel succes bij die open dag, hoop dat het je wat lijkt en dat je binnenkort aan de slag kunt. eks, jij zoals altijd op zaterdag lekker werken hoor. bol? wat heb jij op het programma? ook een beetje rustig aan? wil is denk ik al lang weer aan het werk? boot binnenhalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 ola, goeiemorgen jet. de storm overleefd? nog echt een woeste zee gezien of viel het uiteindelijk toch wat tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Ik doe iedere dag iets leuks Eks. Heb altijd zin in de dag als ik s'ochtends op sta. Vandaag wil ik de bedden boven in orde maken voor als ik bezoek krijg, en wat boodschappen doen, wat poetsen en daarna gaan schilderen als het niet al te laat wordt.Sta altijd op met een liedje in m'n hoofd en daar kies ik niet bewust voor, dat gebeurd gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Yvonne, peukie weer achter de kiezen?Geniet van je dagje vandaag, heerlijk hè: niks moeten! Mocht ik je niet meer spreken van te voren dan vast een hele fijne vakantie en genieten maar!Ik ga er weer vandoor, iedereen een fijne zaterdag en "take care":heart:Ga nu mijn lunchtrommeltje maar n's vullen met boterhammetjes. Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Wow, wat een leuke reacties allemaal, ik word helemaal enthousiast van jullie........misschien is het ook wel iets voor me als buschauffeur. Ga straks naar olympisch stadion in Amsterdam, meet & greet.........Ben zelf zo'n fragiel poppetje, zie allemaal van die bomen van mannen voor me als buschauffeur met van die ouwe jongens krentenbrood praat....hihiik wil graag parttime werken omdat ik ook verder wil met kinderyoga, volwassenenyoga, massage en meditatie-sessies. Had gister mijn 1e opdracht (betaald!) op een basisschool. Ging via een makelaar die heel weinig info had gegeven. Kom ik daar, staan er 20 kinderen voor mijn neus, en dat was hartstikke leuk....maar ja, het staat letterlijk en figuurlijk nog in de "kinderschoenen", moet helemaal van de grond komen en kan er nog geen inkomen uithalen, dus ik moet een basis hebben. Voor 1 maart moet ik een baan anders kom ik in de bijstand...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 werk ze dan maar weer eks, en ja, heerlijk een dagje lummelen. en die vakantie, zo lekker, ook niets hoeven een week lang. kan me er wel wat bij indenken jet. en dan komt het spektakel ook nog eens als het pikkedonker is, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden