Tobbertje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Hallo lieve allemaal:present:Even weer snel in en uit de huiskamer om te zeggen dat ik weer stevig op de goede weg zit.Dag 77 min 1 droog...Vandaag de hele dag lekker binnenshuis doorgebracht. Lang uitgeslapen, en lekker in mijn kloffie met mijn man gekookt, beetje opgeruimd, wasje gedraaid, lekker bankhangen.Hij had met de de hond vanochtend al een wandeling van bijna 2 uur gemaakt:$ De halve dag geen last meer van gehad, haha. Ze was bekaf. Ze heeft zelfs half in de Maas gestaan tot aan haar buik...Nee, wij hebben nog geen last van overstromingen, al wonen we dan vlakbij de rivier.Maar het water staat wel gevaarlijk hoog al...Hopelijk houden we de boel droog, zullen we maar zeggen.Qua alcohol gaat dat beslist lukken maar met de Maas weet ik het niet...Nu gaan we nog lekker relaxed een film kijken.Welterusten voor straks en tot morgen!Liefs, Tobbertje >> Toppertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 SUPERMAN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Hihi, zitten we alweer op de nachtponnenpraatsite? Luitjes, ik kom nog heel even goeienacht wensen. En ik heb altijd een oud oversized t-shirt aan snachts.Zoooooo romantisch... not. Trusten allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 ik zit in een oud t-shirt van mn wijlen vader en een vest waarvan de rits kapot is, maar die ik nu met behulp van een knijper dicht hou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Heej Igor,da's toevallig, ik zit ook al uren in mijn Snoopy-pyjama:D Lichtblauw flanel, en ik heb m ook in het roze.heerlijk zitten die!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Hihi, het kan NOG onromantischer dus... Eigenlijk ben ik stiekum best jaloers op de pyama van Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 zo'n grote houten wasknijper ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Nou ik moet hem wel delen met K&B want die liggen er in als ik niet thuis ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Jawel Igor...zo'n grote! Soms een haarklip....Ik ben te lui om iets behoorlijks te kopen voor snachts.OK, ik heb ook een afdeling lingerie e.d. maar als ik lekker alleen ben...wel zo makkelijk!! 2 verschillende gekleurde sokken..heerlijk. Maar jij, je zal er prachtig uit zien in die zijden Snoopy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Hoi Tobbertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 euh bea, die zijden pyama is ook niet nieuw meer en K&B dragen hem ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 K&B...je honden??? dat zal toch niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Igor, ik geloof dat we de heren wat teveel hebben uitgedaagd vanavond...geen enkel respons hier van hun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 daar duiken ze s'morgens als eerste in de hondjes hoor voordat iemand het verkeerd leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 HAha die durven er niet voor uit te komen dat ze een spiderman-shirt dragen. als het nou een SUPERman-pyama was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 volgens mij zit er een "jonge'' man mee te lezen, maar die durft NATUURLIJK niet te vertellen wat voor pyama hij draagt. ( ssst zal wel een kabouter PLOP pyama zijn ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 NOU nou vertel................................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Igor, laten we hem niet ontmoedigen...jonge man...meldt u aub, wij zijn benieuwd! Een jonge man is altijd en overal welkom! Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Igor, laten we hem niet ontmoedigen...jonge man...meldt u aub, wij zijn benieuwd! Een jonge man is altijd en overal welkom! Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 ff kijken wie dat kan zijn trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Igor?? Richt je je tot mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Ha de gedistingeerde heer van stand(in pyama)ik zit in mijn badstoffen Ikea badjas te wachtentot dochterlief aanstalten maakt en ik ook mag:lips:dus maar even een goed boek pakken danwelterusten dames en heer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Een ieder overigens een goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Soothe....ik zag al; dat moet dan Soothe wezen. Ik kan je niet zo vlug bij: wie is wie, vinden, maar als Igor zegt dat jij een jongeman bent, geloof ik haar. Soothe..sinds 2007 aangemeld ...oh. Knap. Hoi en goedenavond trouwens!! leuk dat je mee praat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Soothe....ik zag al; dat moet dan Soothe wezen. Ik kan je niet zo vlug bij: wie is wie, vinden, maar als Igor zegt dat jij een jongeman bent, geloof ik haar. Soothe..sinds 2007 aangemeld ...oh. Knap. Hoi en goedenavond trouwens!! leuk dat je mee praat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden