Spring naar bijdragen

Zondag, 14 november 2010


BamBam

Aanbevolen berichten

Hallo Sara en Yvonne,
Het thema "stoppen of minderen" of "kun je als je ooit een alcoholprobleem hebt gehad nog terug naar verantwoord drinken" lijkt inderdaad wat gevoelig te liggen op dit forum. Ik heb het thema onderwerp daarover doorgelezen en daar komen nogal wat uitgesproken meningen voorbij.
Voor mezelf weet ik het nog niet. Zoals ik er nu over denk zou ik terug willen naar een medisch/sociaal verantwoorde hoeveelheid zonder dat ik iedere keer spastisch glazen moet gaan zitten tellen. Dat heb ik het grootste deel van mijn leven ook gekund. Ik weet niet of dat nog mogelijk is voor mij, dat zal moeten blijken. Dat hangt van heel veel dingen af.
Ik kom daar nog wel een keer op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is ook het beste Nijn. als je de lat te hoog legt en je daar niet aan kunt voldoen is de teleurstelling des te groter. Dus per dag bekijken. In mijn geval, omdat ik Refu. slik kan ik het per week bekijken. Dat geeft voor mij meer rust.

Dag dag Vonnie veel plezier vandaag:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ff op weer-drinken-na stoppen-draadje aan het lezen, had dat een paar dagen niet gedaan.
Ben er nu even helemaal woordeloos van.
Stof tot nadenken, oftwel gisten zoals Jet altijd zegt.
Er stormen reacties door mn kop maar krijg het niet op n rij.

Heb respect voor iedereen, hoop dan ook respectvol te reageren, ook al zou ik iemand niet goed kunnen begrijpen.
Wens jullie allemaal een goede dag en tot een volgende keer!
Good goan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fransje goeie morgen en toppie dat je nog steeds droog staat zeg. Ja wie had dat gedacht hé? Maar je hebt het wel gedaan hoor, een groot compliment voor jou.

Nou ik ben nog niet gehaald dus heb net ff gebeld. Het is erg rustig en ik heb gezegd dat, als het zo blijft, ze me maar lekker door moeten laten schilderen helemaal niet erg.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Hier ook regen maar behalve de mensen die hun hond uit moeten laten vinden ze het verder niet zo erg in het durrup geloof ik. Ze zitten droog in de kerk maar mijn ervaring is dat die niet warm is.
Nu moet ik zeggen dat ik de verwarming ook niet aan heb want moet morgen naar de tandarts dus zweet genoeg.

Zoals ik gisteren beloofde brand het kaarsje en hoop zo wat warmte en licht te zenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een goedenmorgen met zn allen! Ben heerlijk fris en helder opgestaan zopas, bedoel n uurtje geleden.
Voor de vrienden die het moeilijk hebben speciaal: hou het droog, en geniet nog even van de vrije zondag.
Geen verkeerde besluiten nemen. Heb de draad van gisteravond nog even gelezen.

prettige dag voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Rustig dagje hier in petto.
Straks lekker gehaktballetjes draaien met mn dochter voor vanavond als hapje op tafel voor de film.
Helaas miezerregen hier, maar ach daar kun je je op kleden, al gaan de honden zo wel kletsnat worden...
Vandaag dan maar niet dweilen in huis, weinig nut ;)
Wat vervelend nu... :P

Sara ; Gefeliciteerd !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...