igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 het waren trouwens geen s woorden maar s gevolgt door een heleboel puntjes. of mag ik dit ook niet schrijven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ja ik heb het gezien. S ** nog wat doet kennelijk teveel denken aan het S woord.Ik word er een beetje lacherig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 gewoon geen krachttermen. Doe ik toch ook nooit:angry::wacko:Ik probeer het als uitdaging te zien. Het moet toch mogelijk zijn zonder gevloek en/of gescheld mijn verhaal te schrijven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 den Bam se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 SSSSSSSSSSSSsssssssssst Nijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ik snap best wel dat schuttingtaal niet kan op dit forum maar soms maakt een krachtterm iets sneller duidelijk dan dat je alles in keurige bewoordingen moet omschrijven. De vraag is waar de grens ligt. Kennelijk hanteert Tactive de grens heel streng. Ik krijg dan zelf de neiging om die grens op te zoeken maar dat zal wel iets over mij zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 KKKKKKKKKKKKKKKKkkkkkkkkkkkkkkk kan ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Misschien moeten we de schuttingswoorden omgekeerd plaatsen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 SSSSSSsssssmile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 maar dan krijg je Hsjjjjjjes dat triggert weer een heleboel mensen nou het wordt ons niet makkelijker gemaakt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Misschien toch maar een apart draadje beginnen. Ook makkelijk voor Tactive. Hoeven ze maar 1 draadje na te pluizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ben helemaal van slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ja (zucht) dan zit er niets anders op dan ons maar neer te leggen bij de regels van Tactive:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 O Druppie, wat is er dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Drup whats up?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Naar de tandarts gegaan en eens helemaal niets mankeren !!!Zei nog dat kan niet bij mij en hopsa daar kwamen die kokhalzenden kleppies voor rontgenfoto's.Die waren ook allemaal kee maar was er weer ingetrapt wat rekening betreft.Moet gewoon mijn mond houden hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 moet je maar niet zo'n 'grote' mond hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Dag allenVier vandaag mij 50ste dag alcoholvrij.Nooit gedacht dat ik zo ver zou komen.Op naar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 gefeliciteerd, Cyntia...op naar morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Igor ik leer het nooit.Morgen moet ik naar de stad en waar ligt die nu weer of ben ik er al tig keer doorheen gescooterd?Weet het echt niet hoor maar ben helemaal de weg kwijt. Bedoel in de vorm van orientatie en in de rimboe zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Drup: mijn mem zegt altijd: Better djoer as net te krejen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Gefeliciteerd Cynthia, goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden