Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 November

blondie6173

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorgen!

Ha Blondie, wat fijn voor je, zie je nou wel ;)? Maar super zoals het is gegaan!!!
Wens je veel plezier vandaag en bouw het rustig op, nu kun je dat ook; je hebt immers begrip èn tijd gekregen? Succes meis :heart:

Heb vanmorgen werkoverleg met bazin, heeft ze snel ingepland nadat ik gezegd had dat ik morgen gesprek bij UWV heb................wat een ratje, of niet?
Nou ik ga op mn tellen passen, wil het best over het werk hebben maar wat ik morgen eerst bij UWV wil bespreken ga ik haar niet nu al vertellen, echt niet, heb haar ondertussen door.

Zo nu gauw verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smogges Dees en Bor!
Hoe ist, dames?

Stond gisteravond met fles cognac in mn handen maar heb 'm weer terug gezet. Ben ik nu heel blij om. Wil niet dat het mis gaat door mijn eigen stomme schuld. Gelukkig houd ik niet eens van c maja is nog erfenis, mijn man hield er nl. wel van en kreeg elke gelegenheid v familie wel een "mooie" fles. Nou niks mis mee want hij dronk met mate en zolang hij er nog was ik (dus?) ook.
Enfin, hup in de startblokken voor een nieuwe dag.

Kijken jullie uit als je op de weg moet? er is hier ontzettend DIKKE MIST!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat vandaag weer een droge dag worden zeker weten. Denk dat ik dadelijk maar gauw naar huisarts ga bellen want kan echter duim niet meer bewegen zonder hese pijn tot in mijn bovenarm. heb beginnende artrose en nu is mijn duim (muis) gewricht zwaar ontstoken zie ik. En dat ook nog rechts.
Maar typen gaat wel gelukkig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxxx Eks :heart:

Desi: da's rot voor je, ken de pijn helaas. Slik je normaal al iets tegen de artrose? Ik zit op onderhoudsdosis ibuprofen Van HA, 600mg pillen) en gebruik sinds enige tijd duivelsklauw waarvan ik het idee heb dat het toch wel helpt. Heb je een acute ontsteking? Is het dan wel artrose of artritis? Naja, what's in a name, zou wel ff aan HA vragen voor ontstekingsremmer.
Sterkte meis :present:

Bor :heart:

Zo, nu ga ik er vandoor.
Dagdag allemaal tot de volgende keer,
good goan :present:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spring maar vlug ff binnen en buiten, geen tijd. Moet me haasten naar HA voor bloedafname. Is nodig voor de lenig te kunnen krijgen. Pfffff, wat nu nog allemaal zeg.
Straks terug naar hem om een hele vragen lijst af te werken en dan is het een "closed" deal :D

Nog 14 dagen !!

Dank voor de koffie Deesje, maar moet hem helaas afslaan. Bloednuchter moet ik zijn, letterlijk ;)

Tot vanavond of vanmiddag, i'll be back :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemogge Ya.

Ja ik voel me veel sterker weer als gisteren ondanks de pijn. Dat gesprek had veel eerder moeten plaatsvinden. heb er weer een beetje vertrouwen in dat het goed komt met GGZ. Zonder vertrouwen in elkaar werkt het gewoon niet. P. is ook blij dat hij zijn zegje heeft kunnen doen.
Vandaag dus weer met volle moed er tegaan.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen?
voel mij net of ik die fles van sara leeg gemaakt heb!! hoezo,slecht geslapen???

will,is die lening in combinatie met een levensverzekering of zo? bloedmonster afstaan,nog nooit van gehoord!!
als ze ook maar iets vinden is het wel een reden om je premie te verhogen!
fijne jongens zijn het wat dat betreft! en ik spreek uit ervaring! reuma is bij hun al een extra risicofactor!
volgens mij kan je er 100 mee worden,maar mijn premie ging wel omhoog!
enfin succes ermee,en een fijne droge dag allemaal!

blij dat ik geen hond heb,tjemig wat is het koud buiten zeg! ga maar lekker metpoezebeest naast de verwarming zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...