Martens Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ik heb denk ik de rest van de dag nodig om onze meeting te laten bezinken. Ik ga maar 's een eindje 'lopen' met Tucker. hoewel hij nu total loss in zijn bench ligt. Z'n baasje had het naar zijn zin, maar hij zeker ook, wat een energieexplosie daar op het strand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ja Mart en ik denk dat ik daarom ook zal proberen om altijd begripvol te blijven naar mensen die toch een keer de fout in gegaan zijn. Ik heb geen recht om kwaad te worden op mensen die een moment van zwakte hebben. Wie ben ik.Heb gisterenavond in bed nog wel aan jouw verhaal gedacht w.b. je handicapt, en begrijp best erg goed warom je zegt, laat het zo maar. Maar van de andere kant had ik je zoveel meer gegund.Maar een ding is zeker, je hebt een geweldig maatje hoor. En heel mooi is ie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Goedemorgen allemaal:DHeerlijk geslapen en met een fijn gevoel wakker geworden.Achteraf baalde ik er wel van dat ik mijn doggies niet had meegenomen, maar aan de andere kant had ik nu wel mijn handen vrij om de aandacht te richten op de mensen IRL.Volgende keer gaan ze zekers mee;) Ook hier nog vol van de meeting en nalezend wat er allemaal geschreven is kan ik mij alleen maar aansluiten bij de ervaringen... Waardevol en voor herhaling vatbaar !!!Zo strakkies naar een verjaardag van Oma en daarna mijn kids ophalen.Ik heb zin in de dag en ben blij straks mijn kids weer in de armen te mogen sluiten, zeker nu ik helder en nuchter kan genieten van die belhamels... Wat een gemis al die jaren met de drank op de voorgrond !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 goedenmorgen allen, wat leuk om al die reacties van jullie nog even te lezen, de wandeldag.Waarschijnlijk heb ik hier gister iets verkeerds gedaan...ik kreeg ook alle postings op mn emailadres. Nu zal ik NIET..aanmelden voor discussie aanklikken, hopelijk stopt het dan.OK, mooie dag en deze dag ga ik niet drinken, ik beloof het aan mezelf! Prettige dag allen en tot vanavond, na mn eten, anders laat ik dat weer staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Wie zijn wij om momenten van 'zwakte' (is het dat wel?) te veroordelen? Ik vind van niet. Alcoholisme is een ziekte, een handicap waar je nooit echt van zult komen. Als iemand door het ijs zakt moet je juist een helpende hand toesteken. Die mag wel stevig maar moet zonder oordeel zijn. Met 'stevig' bedoel ik dat in al te veel begrip het gevaar schuilt om het nog een keer te doen omdat 'iedereen het wel begrijpt'. Het is en blijft een smal randje waar we op balanceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Fijn he blondie om alles weer zo helder en bewust te kunnen beleven. Ik herken dat helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 tja, Martens,maar gelukkig bepaal ik nu zelf hoe smal het randje iswaar ik op wil balanceren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Marten:heart:Blondie wat was ik blij dat we, vlak voor je weg ging, nog ff hebben gebabbeld. De volgende keer doen we het langer hé? Wat een heerlijk mens ben je.Mensen ik denk dat ik niet gehaald word. Ssssttt. vind ik helemaal niet erg hoor want zit weer op m'n gemak te schilderen.Niwi, knappe woestijnrekel van me. Hoop dat we je maatje vandaag ook nog zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Mogge allemaal,Ja vond de reacties op de meeting ook erg leuk om te lezen maar mag de hik krijgen als ik de foto's kan vinden van Tapas.Begrijp jullie wel Jane en Tida want ergens moeten er toch wel regels zijn om veiligheid te bieden. Ben en was er ook altijd op tegen omdat ik ze hier te streng vond maar blijkbaar is hun ervaring dat het wel nodig is. Maja wat is veilig? De fora's zijn openbaar (of je registreerd je als wie dan ook) dus als het van de ene naar de andere wordt gesleept als je iets zegt daar kan geen enkele moderator hier iets aan doen.Zit al te kijken want zeg het weer eens kneuterig. Bij de buren gluren en het posten op een ander forum want we weten allemaal heel goed waar we het over hebben en de meeste kennen elkaar van hier. Algemeen bekend is dat er diverse sub-fora's cq een chat is gevormd en dat is allemaal prima en moet iedereen zelf weten maar ga dan niet bij de ene binnen kijken en bij de andere roddelen of leedvermaak want zo is er nergens veilighed meer.Zo, moest dit ff kwijt want is niet alleen mij overkomen maar anderen voor mij ook. We hebben allemaal hetzelfde probleem dus laten we alsjeblieft respect houden voor elkaar en zeker elkaar niet elkaar niet elders onderuit halen maar steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Dank je Bol, en ook jij bent een heerlijk mens, net als op het forum:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 wow was precies leuk en gezellig de meeting Was echt wat ver voor mij. Misschien een andere keer!Ik ga een relaxte zondag tegemoet! Deze voormiddag wat klusjes opgeknapt in 't huisje, en straks bij ouders gaan eten en dan met vrouwtje naar de sauna Lekker nixen Fijne zondag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Hoi hoi..Wat zal dat een leuke meeting geweest zijn. De verhalen die ik hier lees zijn tenminste allemaal positief en de foto's die ik zag waren ook niet misselijk. Ik krijg zowaar een gevoel van "jammer dat ik er niet bij was". Maar dat gevoel laat ik ook meteen maar weer los. Ik wás er niet bij en dat zal ook altijd zo blijven want ik kan de tijd niet terugdraaien. Ik heb warme gevoelens en herinneringen overgehouden aan eerdere forummeetings en weet dus wel hoe spannend het van te voren kan zijn om bekende onbekenden voor het eerst te gaan ontmoeten. En hoe gewoon het dan allemaal is als je eenmaal bij elkaar bent. Want wat is het fijn om met lotgenoten te kunnen praten over het alcoholprobleem, wat is het fijn om er ook samen om te kunnen lachen en wat is het fijn om te ontdekken dat je onderling ook nog over van alles en nog wat kunt praten wat niets met alcoholisme te maken heeft. Kortom, wat is het fijn om mens onder de mensen te zijn.Dat wilde ik even kwijt. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 zo ik ben d'r weer. K&B liggen alweer heerlijk op de bank in dromeland . ook ik vond de meeting klasse. ik was misschien wat rustig maar ik kijk altijd eerst de kat uit de boom het leuke was om de mensen nu in het echt te zien, ik had hele andere voorstellingen . alleen bij bollie zat ik aardig goed, maar de rest was een 'verrassing'. ik zal zeker een volgende keer ook weer aanwezig proberen te zijn.het viel me alleen tegen dat de kaboutertjes het gisteren hebben laten afweten, dus moet nu zelf aan de poets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Dag mensen, fijne dag verder, ik ga naar mijn hobby.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Kohtje ik mag echt hopen dat je er de volgende keer bij bent.Igor ook al was je op de achtergrond ik heb je toch wel gezien hoor. en ook jouw diertjes K&B waren heerlijk om te zien. vooral knabbel. Ik heb een hard voor zulke eigenwijze diertjes die parmantig door alles heen lopen en niet bang zijn. Behalve als vrouwtje even naar de w.c. gaat. Dan zijn ze even nergens meer. wie moeten ze nu nog beschermen. Nee de volgende keer er ook maar weer gezellig bij zijn hoor.Har. heel veel plezier kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Had het niet niet helemaal door, maar heb net even op het zaterdagdraadje gekeken. Tapas, leuke foto's dankjewel. Fijn dat je gebleven bent 's avonds. Jane ik vond het een eer om je chauffeur te mogen zijn en dat je jouw verhaal met mij wilde delen, grappig dat we zoveel gemeen hebben. Tactus, bedankt voor de koffie, uit de reacties zal duidelijk zijn dat we een bijzondere en nuttige meeting hebben gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Vandaag dag 34 ADB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ja natuurlijk wat een stommeling zeg. Alle Tactiven hartstikke bedankt voor het heerlijke bakkie koffie en het gebak. Omdat ik te dik word, heeft hond Taps heel snikie mijn slagroom gejat, de deugniet. Maar het welkom was heerlijk met een bakkie koffie en het gesmul van de vlaai.Dees proficiat meid. Heerlijk hé dat je zo trots kunt zijn op jezelf. En P. natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Harstikke goed Desi!!Ben heel blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 gefeliciteerd, Desi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Een buitengewoon goeie middag Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Voor jou ook een buitengewoon goedemiddag Bol,Lees dat je het goed naar je zin hebt gehad gisteren.Leuk, voel me bijna een beetje buitengesloten.Maar ja, dan had ik er maar bij moeten zijn he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 drup en Bor hoe gaat ie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 was ik bijna klaar met poetsen, vond het zo'n leuk gezicht dat babbel met de singelsbus aan het lopen was........kan ik weer de stofzuiger pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 de chips hadden we al opgepeuzeld gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden