will Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Goeiemorgen frummers. Het einde van mijn shiftje is in zicht, sta nu nog op de kade met lap even. Laatste bootje vast maken.Hoop dat het gisteren goed is uitgedraaid voor Deesje En allemaal de lieve groetjes van Fleurtje, ik heb ze zondagnamiddag even gezien en haar prachtige huisje ook. Nog wel wat werk aan, maar ze is een kranige meid en slaat er zich wel door !Ik ben aan de laatste 7 dagen begonnen, en voel me er al langer hoe slechter bij. Het komt zoals komt natuurlijk, maar toch .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 morgu Wil, Ben er ook weer.bakkie koffie.Jij gaat zo pitten he? Laatste 7 dagen..... en dan? Wel ff goed doorbijten hoor....Fijn dat je bij Fleur was. pffff, nog ff wakker worden, is weer vroeg opeens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 heee bor, ook al weer aanwezig. Koffie staat al klaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 borretje, vonnetje Moet helaas nu afsluiten, schip nadert de wal, en vlieg er even in doei, doei xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Werk ze dan nog maar even Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Tssss, regen valt hier weer met bakken uit de lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Goeie morgen lieve Kanjers.Borrie lieverd, het is wel erug vroeg maar ik heb m'n tanden al gepoetst dus deze is voor jou.Zo koffie en een peuk mmmmmmm. Heb weer zin in de dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Heerlijke week Bor, Geen regen, geen wind, en vaak zelfs een zonnetje. Lekker veel gewandeld , gelezen en gewoon lekker niks hoeven. Was echt fijn. Gek, de week ervoor regende het, nu regent het ... Hebben gewoon hartstikke mazzel gehad dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Slaapwel, lieverds, ik ben thuis (afin, in app van mijn zus) en kruip er in. Maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Trusten Wil, Morgu Bol. Heb windhoos al uitgelaten in de stromende regen, yes, we zijn er weer helemaal. Nu gauw brood smeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Goedemorgen!Ben een paar dagen niet geweest, maar had een virus op m'n computer...Nu hopelijk alles weer werkende...Lees later op de dag bij.Hoop dat het goed gaat met jullie:) Met mij alles goed!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Trusten lieve Rekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Beter een virus in je p.c. dan in je lichaam Eks. goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 goedesmorges deze morgen.het begin van een nieuwe dag. Buiten nat maar van binnen droogB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Spreuk voor vandaag:God is dichterbij dan mijn meest intieme gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ga er vandoor. Allemaal een fijne dag . iK ben wegggggggggggggggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Ik ben nog vol van mijn gesprek van gisteren met RvT. Wat voelt dat als een enorme opluchting. Toch zit nog een klein duiveltje in een hoekje mee te kijken en ben ik nog wat wantrouwend en wacht verslag af wat volgende week maandag wordt gemaakt.(en zo gauw mogelijk wordt doorgestuurd is beloofd). Ook ben ik heel erg benieuwd of het gesprek gisteren met vader van Laura goed verlopen is en eindelijk zoden aan de dijk zet.Een kind heeft gewoon moeder EN vader nodig. Voor P. zijn mijn kinderen alles maar hij is tenslotte niet hun echte vader. Wij kunnen ons best doen maar haar echte vader moet er ook zijn voor haar vind ik. Nu hij nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Borr : Alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Goedemorgen lieve mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Goeie morgen Susan. alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi Bolletje, het gaat prima, vandaag 1 dag op nieuwe baan..heb zin in, het voelt als een nieuwe begin, nieuwe kansen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Goedemorgen allemaal,Witte,Heb je net nog even snel gelezen, over gisterenavond.Je bent een kanjer hoor.En vandaag lekker fris weer op.Ga ook meteen weer afsluiten, want moet werken.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Nou Susanna ik ben heel benieuwd naar je verhalen vanavond. En wens je heel veel werkplezier.Dat geld natuurlijk ook voor Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Goedemorgen,allemaal een fijne dag toegewenst en voor wie moet werken,werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Susan: veel plezier vandaag in je nieuwe baan. Benijdt je meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden