zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Zo ff bakkie kofiie uitleuten en dan wat gaan doen. Wil niet meer zo'n slappe dag als gisteren meemaken. Moet me wel dwingen maar meestal voel ik me straks dan beter. Vriendin gebeld maar neemt niet op. zal ik straks ook maar ff naar toe gaan.Bah heb geen zin in vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ben ik weer even...Goedemorgen trouwens:$Heb het druk met vanalles en loop mezelf een pietsie voorbij:( Bleek dat we gisterenavond toch nog één of ander onontdekt virus in de pc hadden. Eerst was het de muis die raar deed, nu het toetsenbord. Ook gaf hij bij mijn vriend melding dat zijn mail was "gelezen" door mensen in China (gelukkig zijn die meestal niet zo goed in Nederlands, maar toch!)Net voor alle zekerheid al mijn wachtwoorden gewijzigd...Je moet toch wat.Geeft wel een onveilig gevoel...Met mij verder alles ok, still going strong;)Hoop dat het met jullie ook goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Dees, zo te lezen denk je wel dat ze thuis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Hier zijn ze ook alles aan het aanpassen buiten sinds ik hier ben komen wonen. De hele wijk wordt aangepakt. Vaak ben ik blij dat ik werk; thuis krijg je toch geen rust als de werk-mannen bezig zijn. Soms hoop ik stiekum dat ik Woman een jaartje achterna loop Mag ik volgend jaar ook daten met prinsen en koningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Point taken jopie Je hebt gelijk, google kan dodelijk zijn, kan er van meepraten !!Saartje, kort koppie nu, maar will blijft will hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Eks, een goede raad, downoad, installeer Malwarebytes en laten runnen. Is het beste anti-malprogje op de markt en kan gerust gerunt worden naast een anti-virus.www.malwarebytes.org Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Will, ik weet dat je er nu middenin zit. Volgend jaar is een beter jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 - blijdschap - ik heb tegenwoordig een on-line moestuintje. In regen en wind kan ik op de computer mijn dingen regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Middenin Tatum, midden in. Slechter kan niet, dus alleen meer beter !! Zo waar !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Nee, de boontjes zijn niet eetbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Will, volgend jaar is veel beter; opbouwend in iedergeval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Net met vriendin gesproken aan de telefoon. Ze gaat ervoor. Morgen opname gaat door. Vandaag nog vanalles regelen thuis en ik hoop dat dan het begin gemaakt wordt aan een alchoholvrij leven voor haar. Dit kon zo niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Borr. Eindelijk een vooruitzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Goed nieuws borrie, je hebt iets om naar uit te kijken, alhoewel dat nu nog niet misschien het gevoel geeft !Jij gaat hier zoveel sterker uit komen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Hallo !Vandaag pijn in mn lijf. Het zeurde al weken. Gister even in het souterrain gewerkt, een uurtje maar. En nu word ik gestraft . Prins komt vrijdag om mee te helpen. Maar even een kennis gebeld die nog wel eens wil zwemmen. Morgen gaan we. Nou ja zwemmen, voor mij alleen dobberen en drijven in het tropisch bad. Alles ontspannen en laten rusten. Hoi Tatum ja leuk hoor weer een prins. Maar ja, hij heeft ook een eigen willetje, en ik moet daar wel aan wennen. Mn hondje spreekt me nooit tegen he hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Zo is het borrie, zo is het. Aanvaarden en er het beste van maken. Weet je best wel hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Jopie: Ze zit op het bekende diepste punt. Ze ziet alles om haar heen in het niet verdwijnen en ziet geen uitweg meer. Lichamelijk gaat ze eraan kapot. Ze heeft geen leven meer. En ze kan het gewoon niet alleen meer.( Ze is erg eenzaam). Ik probeer haar nu te laten zien hoe goed het kan gaan als ze niet meer drinkt maar dat is niet genoeg. Ze heeft professionele hulp nodig en dat krijgt ze nu. Haar hondjes zijn haar alles en die worden nu verzorgd. Nu is ze zelf aan de beurt.Voelt als een opluchting hoe bang ze ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Nou Bor, die zekerheid heb je dan, een nieuw jaar, een nieuw begin.Kan me voorstellen dat je er nu (nog) gemengde gevoelens bij hebt.Dees ik denk dat jouw hulp je vriendin ook zover heeft gekregen, uiteindelijk kan ze aan jou zien dat er hoop is, dat het ook met haar beter kan gaan worden.En dat van die hondjes snap ik helemaal...............ik blijf er zelfs voor een kleine ingreep om thuis.Kun jij nu ook wat rustiger zijn nu alles voor haar geregeld is? Ahhh Woman, een tropisch bad hmmmmmmmmmmmmmword er jaloers van zeg.Hey ff zomaar een vraag: wat zouden jullie vragen voor een goede condensdroger??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Mevr JopieUit gewoonte zal ik nu mevr tegen u zeggenWe hadden vroeger een vrouw op het plein die heette jopieIedereen mocht jopie zeggen,alleen mijn broer en ik nietWij moesten mevr jopie zeggenWe zijn streng opgevoed dus het zit erin vastgebeiteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ja Sara ik ben blij voor haar. Dat het eindelijk zover is gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ohw, m, joop, dan ben ik nu ook "grumpf".....dan zal ik een bod maar gaan accepteren.Je bent weer een broedse kip, hè ben benieuwd wat er nu weer uit je ei komt want meestal heb jij prachtige "kuikens":DNee serieus, blijf maar lekker bij jezelf Bah heb veel te doen maar voel me totaal besluiteloos.Ga mezelf maar weer ns een schop geven Doeidoei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ik heb nog een hele oude wasmachien staan. Doet het prima, gratis ophalen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Mijn inzichtkaartje van vandaag:Als de leerling gereed is verschijnt de meester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Even snel goede morgen wensen,Moet er al weer vandoor, kletsen op het werk over het werk.Borretje, fijn dat er duidelijkheid is Ben nu de hele tijd VNN aan het invullen maar kom er niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Zo, even de stad in geweest, moonbootz gekocht. lekker warm Nu een enorme omelet aan het eten met een pak melk er naast, straks maar even een dutje doen. Bléh, ik haat dutjes, ik droom dan steeds zo raar....Owja, en heel handig, men neme een Prins met smetvrees, vooral voor kattenhaar, een witte poes die haaruitval heeft en een huishouden waar een heleboel textiel zwart is, mn kleding, theedoeken, beddengoed, de bank enzovoort. Dus hoog tijd om alles eens wit aan te schaffen....Nu slapen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden