Spring naar bijdragen

Woensdag 24 november 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben ik weer even...
Goedemorgen trouwens:$
Heb het druk met vanalles en loop mezelf een pietsie voorbij:( Bleek dat we gisterenavond toch nog één of ander onontdekt virus in de pc hadden. Eerst was het de muis die raar deed, nu het toetsenbord. Ook gaf hij bij mijn vriend melding dat zijn mail was "gelezen" door mensen in China (gelukkig zijn die meestal niet zo goed in Nederlands, maar toch!)
Net voor alle zekerheid al mijn wachtwoorden gewijzigd...Je moet toch wat.
Geeft wel een onveilig gevoel...

Met mij verder alles ok, still going strong;)
:present:
Hoop dat het met jullie ook goed gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn ze ook alles aan het aanpassen buiten sinds ik hier ben komen wonen. De hele wijk wordt aangepakt. Vaak ben ik blij dat ik werk; thuis krijg je toch geen rust als de werk-mannen bezig zijn.
Soms hoop ik stiekum dat ik Woman een jaartje achterna loop :o

Mag ik volgend jaar ook daten met prinsen en koningen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo !
Vandaag pijn in mn lijf. Het zeurde al weken. Gister even in het souterrain gewerkt, een uurtje maar. En nu word ik gestraft :(.
Prins komt vrijdag om mee te helpen.
Maar even een kennis gebeld die nog wel eens wil zwemmen. Morgen gaan we. Nou ja zwemmen, voor mij alleen dobberen en drijven in het tropisch bad. Alles ontspannen en laten rusten.

Hoi Tatum ;) ja leuk hoor weer een prins. Maar ja, hij heeft ook een eigen willetje, en ik moet daar wel aan wennen. Mn hondje spreekt me nooit tegen he hihihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie: Ze zit op het bekende diepste punt. Ze ziet alles om haar heen in het niet verdwijnen en ziet geen uitweg meer. Lichamelijk gaat ze eraan kapot. Ze heeft geen leven meer. En ze kan het gewoon niet alleen meer.( Ze is erg eenzaam). Ik probeer haar nu te laten zien hoe goed het kan gaan als ze niet meer drinkt maar dat is niet genoeg. Ze heeft professionele hulp nodig en dat krijgt ze nu. Haar hondjes zijn haar alles en die worden nu verzorgd. Nu is ze zelf aan de beurt.
Voelt als een opluchting hoe bang ze ook is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bor, die zekerheid heb je dan, een nieuw jaar, een nieuw begin.
Kan me voorstellen dat je er nu (nog) gemengde gevoelens bij hebt.
:heart:

Dees ik denk dat jouw hulp je vriendin ook zover heeft gekregen, uiteindelijk kan ze aan jou zien dat er hoop is, dat het ook met haar beter kan gaan worden.
En dat van die hondjes snap ik helemaal...............ik blijf er zelfs voor een kleine ingreep om thuis.
Kun jij nu ook wat rustiger zijn nu alles voor haar geregeld is? :present:

Ahhh Woman, een tropisch bad hmmmmmmmmmmmmm
word er jaloers van zeg.

Hey ff zomaar een vraag: wat zouden jullie vragen voor een goede condensdroger???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohw, m, joop, dan ben ik nu ook "grumpf".....dan zal ik een bod maar gaan accepteren.
Je bent weer een broedse kip, hè ;)
ben benieuwd wat er nu weer uit je ei komt want meestal heb jij prachtige "kuikens":D
Nee serieus, blijf maar lekker bij jezelf :heart:

Bah heb veel te doen maar voel me totaal besluiteloos.
Ga mezelf maar weer ns een schop geven :devil:

Doeidoei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even de stad in geweest, moonbootz gekocht.
lekker warm :)
Nu een enorme omelet aan het eten met een pak melk er naast, straks maar even een dutje doen. Bléh, ik haat dutjes, ik droom dan steeds zo raar....

Owja, en heel handig, men neme een Prins met smetvrees, vooral voor kattenhaar, een witte poes die haaruitval heeft en een huishouden waar een heleboel textiel zwart is, mn kleding, theedoeken, beddengoed, de bank enzovoort. Dus hoog tijd om alles eens wit aan te schaffen....
Nu slapen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...