Martens Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ik denk wel dat het goed gaat aflopen. de inspecteur zag weinig problemen in elk geval. Dus zijn rapport aan de gemeente zal positief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Nou en dan alles opknappen, allemachtig er is 17 jaar niets aan dit huis gedaan, dus dat wordt klussen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Beate,Ik weet niet waar het mis is gegaan...W. is inderdaad mijn vrouw.Die is vandaag met een aantal vriendinnen en onze dochter naar de Margrietbeurs geweest.Ik had vandaag wat besprekingen op mijn werk.Vanavond zijn we met zijn allen, dus die beursgangsters (leuk woord) en hun mannen wezen eten.En voor de verdere postings, ik begrijp soms niet waar vrouwen zich druk over maken maar hou wel heel erg veel van vrouwen die zich goed verzorgen, inclusief nagels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ik ben ook nog voorzichtig, jopie, maar de vooruitzichten worden met de dag beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Je hebt beursgangers en beursgangsters, de ene betaald er voor om de ander te mogen ontmoeten toch? whahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Dames, ik ga mezelf toestoppen morgen weer fris er tegenaan. slaap lekker en tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 zit nog ff een James Bond te kijkenniks geen L&O vandaagenne die zennnn komt van Witte Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 he jopie......lees je inbox nog even aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Ja...ik ben er nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Heintje zegttruste heintje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden