Spring naar bijdragen

Donderdag 25 November


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal, hier de "nieuwe".
Handig draadje dit, doet me denken aan dag-openingen en sluitingen...DE therapie die ik het meeste mis.
Heb de dag weer overleefd en ga zo naar m'n zus dus de avond kom ik ook wel door.
Ik heb veel moeite om m'n rust te vinden maar ik denk dat dat voor velen wel herkenbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je, m'n weekend ook al gepland/geplaned/geplant ?
M'n dochter (11, sorry niet vermeldt bij het voorstellen) komt weer gezellie langs tot zondag.
Moet toch een beetje op m'n compensatiegedrag (kopen,geld uitgeven,online bestellen etc.etc.) letten, was vorig weekend beetje duur uitgevallen maar ded kleine is happy en daar gaat 't toch ook om niet dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gepland is het :)

Comoensatiegedrag, is denk ik wel iets waar veel gescheiden mensen last van hebben. Ik neem aan dat je gescheiden bent uit wat je hierboven schrijft?
Ik weet niet wat jouw kind meegekregen heeft van je alco-misbruik. Maar een vader die helder is en een kop koffie drinkt is vaak al compensatie genoeg hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik heb eens ff lekker zitten schranzen zeg. En ik moet nog iets bekennen, beloof me niet te lachen hé?
Er was er een jarig bij ons en toen ik vanmiddag op mijn iniminitafeltje zat te naaien, zette ze 2 mtr bij mij vandaan een paar stukken taart neer, zo van die joekels waar drie mensen aan een stuk al genoeg zouden hebben. En nog wel van chocolade.
Was al een paar keer weg gelopen en tegen mezelf gezegd "moet jij niet eens ff naar de honden kijken of ze nog genoeg eten en drinken hebben", maar als ik dan weer terug kwam lagen ze daar nog, die ontzettend prachtige mooie stukken. Ik begon te kwijlen en kon me niet meer beheersen. Ja en toen euuuuu ben ik mezelf te buiten gegaan. Net nadat ik het eerste stuk helemaal weg gewerkt had en m'n mond van de restjes chocolade had schoon gemaakt, kwam de jarige jop binnen. Na haar uitbundig gekust te hebben zei ze, "Hey Mar, vat een stuk, lekker hoor, moet je die chocolade vatten die zijn het lekkerst"Dus om haar een plezier te doen heb ik nog maar een stuk gepakt.
Een half uur daarna kwam ons hoofd die ook al zei "Joh jij hebt vandaag zo hard gewerkt, jij mag wel een stukkie"
dus deze taart heeft drie stukken gegeten vandaag.:wacko::P:P :P:P :P:P :P:P :P:P :P:P :P:P :P:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker te weten Ap maar o wat was dat lekker zeg. Het kan zo maar zijn dat ik vannacht wakker word en denk, had ik die stukken maar mee genomen, want die drommels zeiden nog, Bol neem wat mee joh, anders blijft het hier maar staan. O wat zal ik vannacht een spijt hebben zeg.:( M'n ogen worden nu al een beetje nat.:(;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook nog hoor. Heb net een sprookjesfilm zitten kijken. Was weer leuk. Met Nicolas Cage. Toch speelt die vent wel goed hoor. Verder is het hier lekker behagelijk na een dag in de kou zitten. 15 gr. Energiebesparing of te warm voor de dieren. Wat een boutsmoes zeg.:angry:
Verder heb ik het gevoel dat ik dadelijk lekker zal pitten. Zo de electrikerige deken maar eens aan zetten.:P
Hebben we vandaag trouwens iets van Beth gehoord? Was gisterenavond misschien toch wel erg moeilijk voor haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...