niwi Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 den Mup se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Wijfie is in de bib. werken niets voor jou. Of in een ziekenhuis boeken op bestelling rond brengen, of met bejaarden gaan wandelen? Knutselen bij mensen met het syndroom van down? Dat is wat ik altijd heel graag gedaan zou hebben. Deze mensen zijn zo eerlijk en puur, en vaak zo ontzettend lief.Ja er is eigenlijk veel vraag naar vrijwilligers maar het moet je net liggen. Ik denk dat het wel eens erg goed zou zijn voor je. Het gevoel weer nuttig te zijn voor mensen. heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Slaap lekker Jopie en tot morgen weer.Hey /goeie avond beste Rekel. Je broer nog gezien vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 het is al lang geleden dat ik hem gezien of gehoord heb, bolletje...kweet ook niet waar hij uithangt...of rondsnuffelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Nou, als het goed is gaat broerlief over 3 dagen overhuizen dus das ff heel zwaar voor hem, maar ik hoop dat hij daarna opgelucht kan ademhalen en weer een beetje kan gaan genieten van de goede dingen des levens. Hij heeft het zo verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jopie, trusten. Neem me niet kwalijk dat ik op alles reageer, ik ken je familierelaties niet. Fijn weekend verder meiske! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Zo hee, dacht ff wat chippies te snaaien bij de left overs van feestvind ik een lege portfles!Gauw dochter ter verantwoording; is het onderdeel van de surprisevan klasgenoot die voor het eerst dronken is geweest en flink in de malingwerd genomen, zowel de nagemaakte nepfles als gedicht gezien en dat ze de echteachtergelaten hebben voor mij is dus haar surprise voor mij, nou gelukt dus.pfffffff flink geschrokken.en de chippies had ze al in veiligheid gebracht (op haar eigen plek dus), ha ha wat leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Hij kan misschien nu niet zo gemakkelijk steeds maar hier komen? Is wat logerende toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Zit je nu met een fles port Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 jane 4, volgens mij heb jij een leuke avond!!!Mup, dat dacht ik al; B is geen Beate!! Zo, wat gaan we doen vanavond met zn allen? iemand een idee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik ben volkomen ideeloos op het moment. Jij weet vast wel iets te bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mup...laat Jane4.....hihi..ik dacht hetzelfde. Recht zo die gaat Jane!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mup...laat Jane4.....hihi..ik dacht hetzelfde. Recht zo die gaat Jane!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Iedereen is ZOOOO snel met reageren....telepathie???Ik kom zo met een hint voor vanavond...ben er een aantal aan het schrappen die zich in mn gedachten afspelen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 kaarten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 die moderator is erg alert vanavond, dus moet even mn ideeen aanpassen voor dit forum..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 die moderator is erg alert vanavond, dus moet even mn ideeen aanpassen voor dit forum..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Niwi: ik pas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 biljarten dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Biljarten???? niet zo gek. Heb ik toch veel beoefend, de lesuren die ik spijbelde destijds. Maar, ik blink uit in schaken!!! wie durft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 d2-d4jouw beurt, Beate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Oh my god, je meent het... nu moet ik nog nadenken ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 dat gaat niet meer lukken vanavond, k werd teveel afgeleid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 tis was he....nadenken op een adb-forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 ja ja, adb of niet, zaterdagavond is chillen...verstand op (bijna) nul. Ok, spelletje....wat gaan we doen? sjoelen???? dat is echt nederlands, leuk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden