Spring naar bijdragen

maandag 29-11

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja Joop, doe maar deze kant op, kan wel wat KMW gebruiken :huh:

Dag lieve Bol, het gaat, het gaat. Zie ook weer lichtpuntjes tussen alle donkere gedachten.
Omdat het gisteren 1e advent was heb ik het "kaarsenladdertje" voor het raam gezet en de stoffen krans die mijn moeder ooit maakte opgehangen.

Will vandaag de laatste dag, jemig man wat heb ik bewondering voor je en het wordt je ook niet makkelijk gemaakt zeg. Hoop heel erg dat je je gauw fijn gaat voelen op je nieuwe eigen stek :heart:

Mooi Susana dat je er zin in hebt. :present:

Igor: je doggies zijn toch wel tegen kennelhoest geënt hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smogges Borrrr :present:

Jopie zag dat je (kort geleden?) je onderschrift veranderd hebt; is wel een nadenker voor me ;)

Heb je nog lekker kunnen schilderen gisteren Bol?
En nu vandaag het tochtprobleem aanpakken!
Oh, wat ben ik blij dat ik niet meer op de camping zit, daar woei de wind echt dwars door het huisje, stoken had bijna geen effect. Ik geniet nu nog elke dag van de cv en dat mn bed niet meer klam koud is.

Euhhh wie had er nou ook alweer parkieten? Rapi? In elk geval ook voor andere dierenliefhebbers wie er van houdt lavitaspictures is een site van een dierfotografe, staan mooie plaatjes op, ook van parkieten.
www.lavitaspictures.webs.com

raar wilde link maken, is niet gelukt dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerstboom....nee, ben ik nog niet aan toe. Heb wel zo'n (kunst)dennenslinger met lampjes waar ik ballen in hang, dat doe ik pas kort voor Kerst. Ook zet ik een kerststalletje waar ik dan op Kerstavond het kindje Jezus in leg. Advent is voor mij toch een periode van hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Onrustig geslapen, vanavond dus maar vroeg naar bed.
Zo de vaccinaties voor de vakantie van de kids met mijn ex halen.
Het liefst zie ik ze helemaal niet op vakantie gaan alleen met hem, maar ik kom er niet meer onderuit...
Rechterlijk bepaald.
Dan maar goed beschermd daarnaartoe en aangezien ex er geen heil in ziet in de vaccinaties mag ik dat leuk regelen.
Ach, alles voor mijn kids !!!

Straks ook weer therapie, dus ben hier waarschijnlijk pas weer tegen de avond en zal dan mn stukkie op het pactdraadje schrijven...

Iedereen een fijne dag en ik neem de eerste vandaag niet !!! (zowel drank alsook sigaret... ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen alle lieve mensen hierre. Erg koud in de haven nu, dik pak aan, maar ja, het hoort er allemaal bij.
Idd de laatste dag en het word echt wel tijd nu, want geestelijk en lichamelijk begin ik echt leeg te worden. De laatste vier dagen met de kleinste vonk, dikke ruzie, gisteren nog met de dochter. Ik kan er echt niet meer tegen. Verhuis morgen, nog enkele dagen na-verhuizen, and that's it !!! Ik ga er komen.
Alleen begint dan de keiharde strijd tegen de eenzamheid misschien, tegen de financiën, enz, enz . Maar alles beter dan de laatste twee maanden sowieso.

Martens, je hebt zojuist gequote uit het beste politiefeuilleton dat men ooit heeft gemaakt "Hill Street Blues", maar ik vermoed dat je dat drommels goed genoeg weet ;-)

En nu wil ik de overschot van de koffie hebben, als er nog is tenminste ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Sus, dag Joop, en veel succes Blondie; 1 ding tegelijk, ik bedoel na elkaar. Ik vind het zo ontzettend sterk wat je allemaal presteert :heart:

Ja Will, eind in zicht maar dan ook ff tot rust zien te komen hè?
Dat met die eenzaamheid zal wel meevallen denk ik, je lijkt me een te toffe peer om geen vrienden om je heen te hebben. Sterkte in die kou en denk om je dondertje want je zieltje zit erin, hè? :present:

Martens lees steeds je onderschrift en besef dan telkens weer dat ik dat nog moet leren.......

Nah, er wachten 8 poten om de vrieskou in te gaan dus.....
Good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Rekel.
Ja inderdaad het wordt kort dag nu. Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor de eenzaamheid en daar zal je misschien ook wel tegenaan knallen joh. Dat zijn toch periodes waar je, hoe beroerd ook, doorheen moet. Ik hoop dat je kunt voelen dat het ook het begin is van een nieuwe start en dat het tijd nodig heeft om te wennen aan een ander leven. We zijn er hier allemaal voor je maar dat is toch weer anders dan, alleen thuis zitten in een nieuwe omgeving.
Heb je vrienden waar je in het begin naar toe kunt? Zodat je dan even weg bent uit de situatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor saartje en bollie, enkele mannelijke vrienden, maar heel veel vrouwelijke vrienden. Mijn beste maatje ben ik kwijt, dat weten jullie al, maar de vrouwelijke maken dat meer dan goed. So far.
Niemand echt in mijn leven of zo, dat niet, maar toch genoeg om een stukje van mezelf te geven. (niet al te letterlijk opnemen hé ;) )
Dondertje lijd heel veel de laatste dagen, maar tijd heelt, that i know !!!

Eerst volledig tot rust komen, komende week en mijn plaatsje vinden.

Ben even weg, schip gaan losgooien :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.
Sta nu 21 dagen droog...lijkt langer, nog geen zucht gehad.
Dit weekend een piano gemaakt voor de surprise van m'n dochter, ze is nu weer weg dus is het weer erg stil in huis.
We hebben een nieuwe hobby ; yo-yo-en !
Leuk en ideaal om de tijd mee door te komen.
Vandaag op het programma : administratie (uit) zoeken en container vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog effe snel voordat ik naar therapie ga.

Vaccinatie van mijn dochter was 1 groot drama, in Groningen en Maastricht hebben ze mee kunnen genieten van het geschreeuw en gegil van haar...
Geen excuus, maar had effe een sigaret nodig om weer te kalmeren, dus overstag gegaan...
Misschien morgen maar een nieuwe poging.
Vraag me ook af of ik niet teveel tegelijk aan wil pakken (stap 4, afscheid therapie, vakantie van de kids met mijn ex waar ik angst voor heb en mijn relatie waarvan ik me afvraag of ik ermee verder wil, stoppen met verslavingen, etc...)
Ik probeer het vandaag maar te beperken tot vandaag en niet verder...
Even mn rust terugvinden...

Latersssssssssssss............

Will:sun: Nog effe !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Tropic en Blondie.
Geweldig Tropic al zo lang droog en wat fijn dat je er geen last van hebt. Ga zo door.;) Heerlijk dat je met je dochter een nieuwe hobby hebt gevonden. Merk je nu ook, nu je niet meer drinkt, dat je er meer van kunt genieten?

Het zijn best wel erg veel spannende dingen waar je nu door moet Blondie, dus ook extra moeilijk om nu nog een verslaving aan te pakken. Misschien toch beter om er even mee te wachten tot de tijden wat rustiger zijn zodat je je kunt concentreren op stoppen. als dit nu niet lukt is er een teleurstelling bij en dat kun je nu niet gebruiken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...