witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jopie!!!!!!!Wauw, heel zachtjes zeg ik dit hoor, omdat t nog niet officieel is.Ben je bang voor de uitslag vd keuring, of is t iets wat nog ff moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hey, wat leuk Joop. Bijzonder ook, buschauffeur. Wanneer is de keuring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hee Jopie dan wil ik een keer meerijden,Gefelicteerd alvast, gaat je zeker lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 wow jopie wat goed! gefeliciteerd,regio of stad? een her-intreedster dus!Ik wil ook graag bij het dag/avond pactmet zoveel gewicht op haar schouders gaatWitje gebukt onder een grote last en kan geen glas meer tillen!cola mag door een rietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Dank je wel Mup en nogmaals voor je opzet vd dagpact.Fijne avond jij in ieder geval, in je snoopy-pyama:DBen echt blij te weten dat jullie me door de avond scheuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hang ze Mup,Moet even uithuilen, net een paar rode uitjes gesnipperd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Behalve Harry want die huilt vd uien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 leuke chauffeuse voor die pact-karpac-woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Heej Jopie,Geweldig,Weet nog dat je dat schreef over dat buschauffeur.Je was eigenlijk op zoek naar een baan als secataresse ofzo toch?Zou super zijn als je nu een baan had.En wat voor een!Echt lachen zeg.Alvast voorzichtig gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik heb nu al spierpijn van jullie allemaal op mn schouders...Ik ga het aan en ik kom vanavond laat vertellen (dus wacht er maar niet op)dat ik het natuuuuuuuurlijk gered heb vanavond!Laterzzzzzzzz(jaa gezellie Jopie als de kartrekker...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 was ook een passende naam voor jou geweest jopie: Jut;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 tsja, beetje impulsief gekozen dan?lastig he een naam is hardstikke belangrijk, zelfs een nick dus,nou ja wie weet, 3 x scheepsrecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pioenroos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Even binnenvallen, sorry, egoistisch werd me gister ook verweten door mn vriend....had een moment voor mezelf nodig, heb hem dus geuit dat ik graag de avond alleen wilde zijn, na hem een tijd niet gezien te hebben, vatte hij zeer slecht op.Vervolgens heb ik een giga off avond gehad en zag ik er vanochtend niet uit....over gevoelens gesproken en weet amper meer wat ik voel.Wat ik wel weet is dat ik direct aan de wijn ben gegaan nadat hij vertrokken was.....triest maar waar.Ik vind het leven behoorlijk pittig maar goed ik zal niet de enige zijn!Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Juut?Misschien een ander hoofd of avatar? Tja, lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ja Pioen, moeilijk hier op te reagerenwant misschien heeft vriend wel een beetje gelijk,was je (onbewust) misschien al van plan tijd voor jezelf met drinkendoor te brengen? Os zat er al iets fout tussen jullie dat je hem, ook na een tijd,weer niet wilde zien? In elk geval helpt dat drinken niet, maar dat weet je al he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Pioenroos,Het leven is pittig, gelukkig maar, alleen jij bedoelt het zo niet denk ik.Ken je onvoldoende, maar je eerlijkheid maakt indruk...En dan die wijn, ben je een stopper, ja, dan is het jammer maar hoppa en opnieuw beginnen.Ben je een minderaar en niet dronken geworen? Niets mis dan toch...Ga er voor,Je leeft maar één keer, je kan het niet overdoen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: jopieheb waarschijnlijk een baan. dankzij die ouwe sunny die me weer op een spoor zette: als buschauffeur dus. vandaag soll, gesprek en gaat door. nog wel ff medische keuring, maar daar verwacht ik geen drama van. Hoe is het nu met je handen? Heb je daar al een piesje over geplast? Ja???? Nou daar komt hie dan.HIEPERDE PIEP en nu met z'n allen HOOOOEEEERRRRAAAAAAAAAA. :present::present::present::present:Goh wijfie wat zou dat mooi zijn zeg. Net een pracht van een huis, en nu al een baan. Ik geloof dat ik er gewoon een beetje vrolijk van word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: TeveelHee Jopie dan wil ik een keer meerijden,Ja hé maar ik heb de primeur al gehad hé? En wat kan die griet rijden zeg. Heerlijk gewoon. Nog geen enkel moment m'n billen bij elkaar hoeve knijpen. Nee dat gaat lukken hoor zeker weten. O wat ben ik blij voor je Jop als het door zou gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jerre, hoe gaat het met jou eigenlijk?Je schrijft niet vaak meer, maar volgens mij ga je wel goed, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Mvr JopieLees ik het goed?Mag ik u alvast een beetje feliciteren met een JOB!!!Geweldig een knuffel waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik zet je erbij Jane Dagpacters: Witte Bol Harry Rapilos Mupke Igor Jopie en JanePioen, doe je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jopperdepop !!! Hoera :sun:Gefeliciteerd lieve Jopie.Ik ben blij voor je.Witte ; Ik doe ook mee met het pact vandaag, samen sterk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Een pact,een droogblijf pact,daar ben ik altijd voor in en doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Pioen:present: Kan het misschien zijn dat hij wat bang is dat hij je kwijt raakt? als hij dat inderdaad is, en jij trekt je terug wordt dat gevoel nog eens bevestigd.Maar waarom wilde je je een avond terug trekken? Was daar een speciale rede voor? voelde je je al niet zo goed of kwam dat pas na die aanvaring met je vriend?Zat net te denken, kunnen we niet een dagpact maken? Gewoon voor iedere dag en de mensen die zich wat onzeker voelen daar als eerste hun naam in gaan vullen of vraag ik nu iets heel stoms?Zal ik eens heel gek doen en een nieuwe draad aan maken of is dat ook heel stom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 dit loopt super zeg!Dagpacters: Witte Bol Harry Rapilos Mupke Igor Jopie JaneBlondie en Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden