Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Moeilijke dag Desi. Lijkt me vooral tegenvallen dat je voor 19% bent afgekeurd. Tegenwoordig kijken ze alleen naar de hoeveelheid dat je wel werken kunt. Soms ook stom: mijn collega's, metselaar, worden dan geacht op kantoor de telefoon aan te kunnen nemen. Maar op kantoor ben ik de enige werknemer. Soms lach ik dan ook wel eens: "haha, dan neem jij de telefoon aan en dan kan ik twee weken vakantie nemen". Maar daar willen ze toch ook niet aan, die collega's Ik heb trouwens ook wel zorgen over een collega die stervende is. Dat moet ik ook goed begeleiden. Moeilijk vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Mijn vriendin gaat het goed en ze voelt zich best goed thuis op de PAAZ. Ze is er in ieder geval liever dan thuis zegt ze. Hoelang ze nog mag blijven weet ze nog niet. Ze neemt zich nu de tijd om eens goed na te denken over haar situatie, drank en relatie, zegt ze. werd tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Bollie, we zaten er meer mee hoe we met de vorst naar beneden moesten komen. Gelukkig gaat dat allemaal goed. Er wordt sneeuw geschoven over de plekken waar we lopen moeten en er is ook een overdekt trappenhuis waar we naar beneden kunnen. Normaal lopen we over een onverdekt trappenhuis, maar die kan heel glad worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Is dat niet maximaal 6 weken Dees? En kan er dan niet ergens een vervolgopname geregeld worden, als dat inderdaad ook zo is? Lijkt me anders wel erg kort.Goh Tatum dat lijkt me vreselijk zwaar zeg. Is het nog een jong iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Bol, hij is nog veel te jong voor zijn pensioen.Ik had een andere collega, die ook niet meer kon werken en eigenlijk ook (net) niet met pensioen kon, maar als die zijn pensioen niet nam, dan had hij geen recht op vroegpensioen. Daamee ben ik wel degelijk naar de baas toegegaan. Daar zijn regelingen uit voortgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Zo, weer terug van therapie.Moe.Effe eten en daarna lekker omhoog met de beentjes van de vloer op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik heb iets fijns bedacht, niet vergeten vanavond. Ik zet altijd even de kachel zachtjes aan voor het slapen gaan, ik zal voortaan lekker mn pyama even erop leggen, niets lekkerders dan een warme pyama toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jopie ik ken me zelf nauwelijks terug. Kan wel zeggen dat ik me nu goed voel en toen niet Dusssssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 quote: Originally posted by: womanIk heb iets fijns bedacht, niet vergeten vanavond. Ik zet altijd even de kachel zachtjes aan voor het slapen gaan, ik zal voortaan lekker mn pyama even erop leggen, niets lekkerders dan een warme pyama toch ! Dat ligt eraan wat voor kachel je hebt Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Brrrr wat is het ijzig koud buiten. Ik ga er niet meer uit vandaag.Heb trouwens zat gedaan vind ik. Nu nog eten en dan bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Het is idd erg buiten Dees.Ik moest vandaag wel een eind fietsen ook nog. Laatste stuk met de wind pal in mn gezicht. Deed echt pijn.Eten heb ik al op. Ik had een blikje snert van de AH, zo'n eenpersoonsblikje. Dat was altijd best lekker maar volgens mij hebben ze iets met de samensteling gedaan. Hardstikke zout opeens. Dat wordt veel drinken vanavond. * Ik bedoel cola en thee hoor. Altijd oppassen wat je hier zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Aangezien het hier heel stil is én ik kouwe voeten heb, ga ik hetzelfde doen als Blondie. Voetjes van de vloer en op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goeienavond lieve mensen!Hè, Dees, dat is een tegenvaller, of niet? Maar ik ben het 100% met Jopie eens: je bent ook voor mij een lichtend voorbeeld geworden Over Jopie gesproken..........hey Joop: hoe is het gegaan???? Bus heel gebleven? Zag dat Jane en Bol zo lief waren naar mn werk te vragen. Nou da's een heel verhaal maar om t kort samen te vatten: na een boel emoties en heftige gesprekken ga ik het toch weer verder proberen, gewoon op de plek waar ik nu ook zit. Als er straks (wrsch. vanaf 1 jan.) een collega bij komt ga ik naar halve dagen en dan kijken hoe dat loopt. Ben voor mijn doen erg goed voor mezelf opgekomen terwijl ik me toch ook heel kwetsbaar heb getoond. Nu heb ik nog spanning want baas van bazin zou om 16.30 gesprek met haar hebben, dan definitieve beslissing. Maar ik heb nog niks gehoord; hij zou me bellen na afloop. Naja ik ga er maar vanuit dat t een goed teken is. (bibber) Ben misselijk. Dubio: zal eten juist wel / niet helpen?In elk geval helpt het me wel om de 1e te laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Tjee Tatum knap van je hoor. Lijkt me zwaar!Moest trouwens wel lachen om je hele verhaal vanmiddag, zag het echt voor me.Jane: ben je al helemaal klaar??Over kou en beddegoed verwarmen........komt in mn herinnering dat mijn man en ik een huis aan t verbouwen waren, in de winter. Jemig wat was het koud en we hadden ff niks anders bij de hand dan een haarföhn..................LEG NOOIT EEN FOHN ALS VERWARMING IN JE BED hahaha, nog mazzel gehad dat er alleen kortsluiting was Woman: ben je zuinig met het stoken? Kun je geen houtkacheltje of allesbrander aanschaffen misschien?Maar daar kan onze Mup dan géén pyjama op leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hallo beste mensen.Koud,koud en nog eens koud.Krijg het hier niet warmer dan 17.5 a 18 graden.Echt balen, weet niet meer wat ik eraan moet doen.Verwarming staat al op zijn hoogst sind 15.00 vanmiddag.Nou ja, beter dan buiten vertoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ja, pyama op de verwarming.Doe ik de hele week al.Is tenminste nog iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Rapi, is je ketel goed bijgevuld? En kun je de graden niet warmer zetten? Weet niet of je cv hebt maar dat wil wel es helpen. En anders met je dekbedje op de bank en een kruik aan je voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Joop, heb je dan nu een baan? dat zou mooi zijn. Busje komt zohoooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Nee hoor die is nog wakker maar het scheelde niet veel. Ben best moe geweest de afgelopen twee dagen. En toch slaap ik lang terwijl ik normaal gesproken aan 6-7 urr genoeg heb. Maar het is ook zooooo lekker in bed.Hé jongens we hebben al een tijdje niets meer gehoord van Sowhat. zou alles nog goed zijn met haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Bam,Ik heb geen ketel, maar blokverwarming.Er zit een knop op de verwarming en die kan je instellen van 1 tot 5Hij staat al de hele middag op 5Ik vind het wel zielig, want aan het eind van de gallerei woont een oude mevrouw.Ze is best mager en oud dus.Ze zei dat ze de hele dag zat te bibberen, en dan zit ze ook nog eens op een hoek.Nou ja, gebeurt natuurlijk niet zo vaak dat het buiten zooo koud is.Jop,Heb geen zin meer om buiten te lopen.Heb vandaag al naar 2 adressen gefietst, en boodschappen gedaan.Misschien heb je wel gelijk hoor, maar kan de moed even niet meer opbrengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 En Jopie,Ga je die krabbel zetten als het zover is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Das balen Rap. En idd zielig voor die oude mevrouw. Woningbouwhuis? Misschien dat ze er daar nog iets aan kunnen doen? Die zitten toch ook niet in de kou.Bol, das maar weinig slaap hoor, daar kan ik niet mee toe.Spannend Joop. Leuk voor je. Is het lang geleden dat je gewerkt hebt. Ik bedoel buiten de deur, kinderen hebben is ook werken, lijkt mij toch.Zo Bam gaat ook op de bank. Gegeten, afwasmachientje draait, laat hond nog ff uit en dan is mijn dag voorbij. Was zo moe vandaag dat ik laatste uur geskipt heb en uurtje ben gaan slapen. Nou ja, is maar ff zo. Ga nog beetje lezen. Kacheltje brandt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Pffff. kreeg even een opvlieger,Komt wel even goed van pas nu.Ha, ik ben er al achter, zit aan mijn tweede bak koffie.Moet dus gewoon meer koffie drinken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Bam,Is niet van de woningbouw.Driekwart is nog verhuurd.De rest verkocht (waaronder ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jopie,300 voor een straalkachelWas ik ook al bang voor, begin ik dus ook niet aan.Wel leuk, een medestrijdster tegen de kou, of heb jij het niet koud?Hoop echt voor je dat je de baan krijgt.Veel beter voor een mens om in een regelmatig ritme te zitten.Alhoewel je misschien dan wel wisseldiensten krijgt op zo'n bus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden