igor Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 goede morgen allemaal. liggen jullie allemaal nog diep onder de dekens?jullie moeten zo toch echt OOOOPPPPSSSSSSSSTTTAAAAAAANNN ik zal koffie en thee klaar zetten. maar roken moet toch echt bbbbbbuiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goedesmorges igor.Ja lekker warm bakkie kan er wel in. Dat peukkie doe ik toch echt binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goeiemorgen Igor en Dees. Lekker bakkie Igor, dank je, en ik ga inderdaad even brbrbruiten staan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goedemorgen Igor en Desi,Lekker Igor een bakkie koffie.Heerlijk Desi zo ' n peukje.Heb er helemaal geen behoefte meer aan maar weet best nog hoe heerlijk het was.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Yvonne ook goedemorgen, en natuurlijk ieder die aan het ontwaken is of gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ook goeiemorgen Harry. Staat inderdaad een koud windje, en temp staat hier op -6.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goedemorge Yvonne en Teveel.Lekker geslapen?Ik een beetje kort maar ja de plicht roept. Gisteren onverwachts een uitnodiging gekregen om om 10.00 uur bij arbeidsdeskundige van UWV te verschijnen. Moet een uur rijden en dat met dit weer. Maar ja hebben we dat ook gehad. (WIA keuring).Vanmiddag bezoek brengen bij vriendin die verblijft op PAAZ wegens alcoholprobleem. Gaat wel goed zo met haar. Vandaag gaan ze tranquilyzers afbouwen.Gisteravond fijne meeting AA bijgewoont.Iedere week weer een prettig moment om te gaan. Zie het als een levensverzekering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Nou Dees, het heeft hier niet gesneeuwd, hoop dat het bij jullie ook gebleven is bij wind en extra mingraden. Dat rijdt wat rustiger denk ik. Succes bij het gesprek hoor. .Lijkt dus ook goed te gaan met je vriendin, das mooi. En vanavond ook weer weg.... druk druk druk dus vandaag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Nee Yvonne vanavond heb ik eindelijk eens niks. Ik heb het graag druk, daar voel ik me het beste bij maar soms verlang je toch ook eens ff naar niks. (alhoewel er wel bezoek komt vanavond) maar ja dat vind ik toch weer wat anders dan altijd maar weg moeten.Ik hou alleen niet van dat onverwachte en wil alles gepland hebben. Die afspraak voor UWV kwam gisteren pas bij de post en gooide al mijn plannen voor vandaag in het water. Dat maakt me heel onrustig. Maar ja, dat overleven we dan ook wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Jopie. Hoe laat ga je de weg op...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hallo Jopie, goedemorgen.Succes straks bij de rijtest, rustig aan en het gaat allemaal lukken.Desi succes met je gesprek, hoop dat de arts je begrijpt en meegaat in de richting die jij wil.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Mijn inzichtkaartje van vandaag is:Mijn grootste vervulling ligt in het uitvoeren van de taak waarvoor ik met hart en ziel gekozen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 goedemorgen jongelui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Geen woord van gelogen, denk ik Desi.Aanpassing: Kapsoneszinnetje weg gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Morning Niwi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goedemorgen lieve mensen..vandaag lekker vrij..heerlijk die nieuwe baan van me 3 dagen werken 2 dagen vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hallo Susana,Altijd op woensdag vrij of wisselt het?En als het vast is wat is dan de andere dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goedemorgen allemaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goeie morgen lieve kanjers.Iedereen goed geslapen? Ben heel benieuwd hoe het vandaag zal gaan met onze Rekel. Nou ff lezen onder het genot van een heerlijke bak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Dees heel veel plezier vandaag bij je vriendin en ik hoop dat je een beetje opknapt als je ziet dat het beter met haar gaat.Mop oeps ik bedoel Jop, heel veel suc6 met de rijtest. Ach dat zal wel goed gaan anders moeten ze mij maar bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hoi Teveel..woe en vrijdag ben ik vrij...heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ben ik weer even. Dees, las inderdaad verkeerd, je bent gisteravond geweest. maar vanavond toch weer bezoek.... druk hoor. Vind het altijd heerlijk als ik s avonds niets hoef. Joop, gaat goed komen met dat rijden, voel ik aan mijn water. Maaarrru, durf te wedden dat de stad waar jij rijdt niet de stad is waar ik straks naar toe moet, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Lieve Bolletje...hier lekker geslapen...door kou wilde langer in bed blijven maar met kinderen het is moelijk...heb wel zin in vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Altijd een lang weekend Susana, mazzelaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Goeiemorgen!Ben er ook weer eens, even lekker vrij tot vrijdagmiddag.Desi: heel veel sterkte en succes bij het UWV straks!Ik herken dat, dat je graag een vaste planning wilt ,aar in dit geval is het misschien wel goed; dan ben je er van af zonder er lang tegenaan te hebben hoeven kijken!Jopie: toitoitoi, maar gaat vast wel goed Ben ook benieuwd naar Will? Eerste dag in eigen nieuwe huis?Hier joh, van mij ook om je huisje op te fleuren: :present::present::present:Moet nog ff bijkomen hoor.......en bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden