Spring naar bijdragen

Vrijdag 03-12-2010

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mornink all :)

Bor, dubbel, ineens zo snel na lang wachten?

Het begin van detox vond ik prima te doen. Dan wordt er nog niet zoveel van je gevraagd en mag je vooral uitrusten en kennismaken (wennen). Om echt in het programma te komen kun je alle prikkels van de buitenwereld idd beter tijdelijk uitsluiten en dat vond ik ook geen punt.
Elke dag een kwartiertje bellen was ff wennen maar al snel was ik er blij mee omdat de andere kant van de lijn zoveel vragen heeft en het sowieso lastig uitleggen is. Het behoedde mij iig voor allerlei onenigheden en vage reacties.

Gaat de opname volgens het 12-stappen programma?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja gaat wel. Heb een beetje een dipje de laatste dagen maar dat zal er wel bijhoren.Zodadelijk een gesprek met contactpersoon van RvT. L. kijgt nog een jaar OTS. Willen haar in haar zelfstandighei en zelfredzamheid ondersteunen. Op het moment dat het mij nogmaals verkeerd zou gaan (wat ik niet hoop) kan ze dan bij de voogd terecht. Op zich geen verkeerd plan vind ik. Allen dat over je nek meekijken vind ik niet zo prettig.
Maar daar weet jij alles van he. Moeten we gewoon doorheen.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Teveel, Borretje, Tida en Desi GOEDEMORGEN:)

Hier een witte wereld, bij jullie vast ook! Zag net dat het buiten -8,7 graden is, brrrrrr!
Hoef gelukkig de kinderen vandaag niet naar school te fietsen. Ik ga zo werken en vriendlief werkt thuis en zorgt dus ook voor het breng/haal gedeelte:D Luxe! Maar goed, moet er dus wel zo doorheen voor het werk...
Zag dat mijn ticker "gewoon" doorteld na 1 maand, dus dat is mooi:)

Zal zo eens wat lezen en kijken of ik nog iets aan de feestdagenpact moet updaten;) Over een uurtje moet ik de deur uit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer weg, vriendlief gaat weer achter de pc werken...

Borretje:
Las dat de opname nu snel in zicht komt...Aan de ene kant heel fijn dat het eindelijk gaat starten, maar het zal best een pittige tijd worden. Las dat je 4 weken geen contact met de buitenwereld mag hebben? Klinkt heftig! Wil je vast heel veel sterkte wensen. Het is voor een goed doel die opname, hopelijk is het de beste stap van je leven!
:present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals goedemorgen,

Truck met weer gaan slapen is mislukt.
Vanavond dus maar even voorslapen.

Borretje, :heart: het lijkt een hartje maar het is een doosje rust, sterkte meisje.

Desi, L is bij je, dat heb je toch maar bereikt, 't komt allemaal in orde, ook dat ga jij bereiken, zeker weten.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Gisteren is de kogel door de kerk gegaan.
Ik heb mijn partner verzocht om tijdelijk een ander heenkomen te zoeken zodat ik mijn rust en ruimte krijg om na te denken en hij ook.
Partner ziet het heil er niet van in om tijdelijk weg te gaan, weg is weg was zijn antwoord.

Gevoelens zijn dubbel, aan de ene kant opgelucht, maar ik kan niet zeggen dat ik blij ben...

Straks weer therapie, de een na laatste dag.
Maandag neem ik afscheid van de therapiegroep.
Ik ben er aan toe om de wijde wereld in te trekken.

Borrie;
:sun::heart:
Soulmate, wat een lief en bezorgd berichtje gisteren op de dagdraad.
Je hoeft je om mij niet bezorgd te maken schat, ik weet de weg naar het forum en mn meetings.
Ik ben blij voor je dat er nu eindelijk iets gebeurd, al kijk je er misschien niet naar uit en zie je er misschien zelfs wat tegenop, je weet waar je het voor doet.
Ga ervoor lieverd, denk nu eerst aan jezelf, ik kom er wel...
Ga je natuurlijk wel verschrikkelijk missen, maar goed wat is een maand op een mensenleven.
:sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo klasse was het anders niet hoor Jopie.
Kon gisteren niet de moed opbrengen om het te bespreken met mijn partner, uiteindelijk is hij er zelf over begonnen naar mij toe, toen we al te bedde waren gegaan.
Maar goed, ik heb nu wel gezegd wat ik wilde zeggen, al was het dan op zijn aansporen.

Duik effe de douche in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mornink to ya all.
Ik wens iedereen kalmte, moed en wijsheid. Liefde, geluk en een beetje geld zou ook handig zijn.
Heb een fijne dag allemaal.

Het ligt hier een beetje wit. Moest weg maar afspraak afgezegd. Nu koffie en wat eten en dan aan die arbeit. Hop, hop, geen uitgestel, go, go, go.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...