Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 december

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Doe ik Igor en Desi maar ondanks een ban kan je wel meelezen alleen komt dit zo liever over he?

Wauw Martens, wat een geweldig nieuws !!! Ben erg blij voor je en ja op naar en nieuw leven. Als ik ergens mee kan helpen dan geef maar een gil want keukenkasatjes soppen red ik nog wel. Ach en anders ben ik goed genoeg om koffie te zeggen en cake aan te snijden hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Gisteren een giga trek doorstaan in mijn wanhoop voor de situatie thuis en de vakantie van de kids.
Stond echt te dubben om wat te gaan halen om alle pijn ,angst, etc... weg te zuipen...
Niet gedaan en daar ben ik nu blij om.

Vandaag rustig aan.
Partner trekt waarschijnlijk tijdelijk even bij zijn broer in.
En ik ga even tijd voor mijzelf uittrekken.
Naar de stad om wat schilderspullen te gaan halen.
Loop er al een tijdje mee in gedachten om mandala's te gaan maken.

Hup, in de benen dan maar, douchen en weg hier uit huis.
De sfeer is te snijden... Vluchtgedrag, ja !!! Maar het is beter dan te gaan zuipen...
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om niet iemand te vergeten aan iedereen.... hartverwarmende reacties en ik zal zeker een beroep doen als dat nodig is. Zodra ik een beetje zicht op de planning heb. Ik ga nu maar eens even de blubberprut in die sneeuw heet, want m'n haarbal moet vast een plasje.... laterzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bor. ik kan me dat levendig voorstellen hoor. Je weet dat het er aan zit te komen, maar als het eenmaal zover is, is het toch heel spannend. Je weet toch niet precies wat zo'n opname in gaat houden.
Is je manneke dit weekend wel bij je of niet? Misschien heb ik daar overheen gelezen.
En blijf je nu vanmiddag thuis of heb je ff iets waardoor je je gedachten kunt verzetten?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

Bolleke lieverd...verder weet ik het niet..ik weet nooit wat tegen je te zeggen behalve dit
:heart::sun:

Ja ik vraag nooit zoveel aan je omdat ik weet dat je dat niet zo graag hebt. Dan geef ik je altijd maar een

:heart::sun: omdat je het vaak zo ontzettend moeilijk hebt, en ik erg met je mee leef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G' smiddag,

Veel goed nieuws! :moon:

Gefeliciteerd Martens met je nieuwe huis! Krijg je ook verhuisvergoeding? Daar zou je een verhuisbedrijf voor kunnen inhuren en anders natuurlijk leuke en noodzakelijke spullen voor kunnen kopen.

En Joop de buschauffeur! Zie ik helemaal voor me :) Zo'n bakbeest rijden lijkt me ook heerlijk.
Gelijk vuurdoop in deze sneeuw, prima ervaring.

Blondie, je hebt de golf laten wegrollen, heel goed want het is allemaal veel maar toch geen excuus en nu ben je er gelukkig ook blij om.

Borretje, ik zat destijds in Portugal, via Solutions maar dat vind ik geen aanrader. Over het waarom zal ik beter maar zwijgen. En weet je, je kunt nog zoveel moois/luxe om je heen hebben, het maakt niet uit want van de alcohol afkomen en een ander levenspatroon beginnen is keihard werken. Wat wel prettig is, is als je een goed bed hebt, dat wel ;)

Gezellig Sinterklaasfeest maken met je kinderen!, hebben ze een fijne herinnering aan je tijdens de 4 weken.
Je hebt zooo lang gewacht, die 4 weken zijn om voor je het weet, je wordt wel beziggehouden.

Hier zakt de griep een beetje en geniet van de sneeuw. Zo er doorheen met de honden, leuk! (als ik niet wéér op mn giechel ga)

M'n sjaalmuts is bijna klaar, bijna.....heb ik nu niks aan. Ben ook nog niet gestopt omdat ik "hoe af te hechten" ben vergeten hahaha

Youtube!

Straks ga ik 'iets' met cranberries maken. Misschien een soort strudel.
Yammie, krijg nu wel trek.

Fijne dag en voor alle Sintvierders: een geslaagd avondje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las net nog een stukje van je. Ik weet van mezelf dat ik ook niet gecontroleerd kan drinken Ronald. Als ik dat zou gaan denken zou ik mezelf voor de gek houden. Dat heb ik n.l. jaren gedaan en heb daar nu geen zin meer in.
Maar er zullen vast mensen zijn die het wel kunnen maar ik heb ooit gelezen hier dat je dan constant allert moet blijven. Nou dan ben ik blij dat ik voor niet meer drinken gekozen heb.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, heb net gesproken met collega's van de verkeersdienst die op de weg zitten. Als je niet weg hoeft blijf dan lekker thuis bij de open haard. 't is een puinhoop vooral rondom Utrecht loopt het verkeer vast door de sneeuw. En de vooruitzichten voor vanavond zijn ook niet best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...