Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Vergeet dat krat bier. Koffie, thee en broodjes en in de zomer een BBQ, want er zit een mooie tuin bij met prachtige mogelijkheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Martens, gefeliciteerd met je huis. Top. Eind december hebt we hier wel tijd om je een dagje te helpen hoor!Euh, hoe zit dat met dat skiën? Ikke nie snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Oooh, je hebt nog ff tijd. Eerst de woningbouw erin? Dat duurt nog wel even dan als alles aangepast moet worden. Blijf je tot die tijd thuis wonen? Wat een vragen he en wat een gedoe. Schreeuw jij nog maar een x, mag best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 martens ik weet niet waar je woont, maar ik denk dat er nog wel een dagje overblijft in december om te helpen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Bam, ik toch proberen of ik niet alvast kan gaan klussen. Ik hoef niet op stel en sprong weg, maar de spanningen met m'n ex hier lopen wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Doe ik Igor en Desi maar ondanks een ban kan je wel meelezen alleen komt dit zo liever over he?Wauw Martens, wat een geweldig nieuws !!! Ben erg blij voor je en ja op naar en nieuw leven. Als ik ergens mee kan helpen dan geef maar een gil want keukenkasatjes soppen red ik nog wel. Ach en anders ben ik goed genoeg om koffie te zeggen en cake aan te snijden hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Goedemorgen allemaal:DGisteren een giga trek doorstaan in mijn wanhoop voor de situatie thuis en de vakantie van de kids.Stond echt te dubben om wat te gaan halen om alle pijn ,angst, etc... weg te zuipen...Niet gedaan en daar ben ik nu blij om.Vandaag rustig aan.Partner trekt waarschijnlijk tijdelijk even bij zijn broer in.En ik ga even tijd voor mijzelf uittrekken.Naar de stad om wat schilderspullen te gaan halen.Loop er al een tijdje mee in gedachten om mandala's te gaan maken.Hup, in de benen dan maar, douchen en weg hier uit huis.De sfeer is te snijden... Vluchtgedrag, ja !!! Maar het is beter dan te gaan zuipen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Tis dat het zo'n roteind bij mij vandaan is Mart, anders had ik graag komen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Om niet iemand te vergeten aan iedereen.... hartverwarmende reacties en ik zal zeker een beroep doen als dat nodig is. Zodra ik een beetje zicht op de planning heb. Ik ga nu maar eens even de blubberprut in die sneeuw heet, want m'n haarbal moet vast een plasje.... laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Phoe Martens Igor vroeg ook waar ik woonde maar als ze tijd heeft komt ze toch waar vandaan dan ook. Was ver weg dus maar ze was er wel net zoals Blondie. Tjsonge wat een potige vrouwen waren dat en Caro ook op haar manier.Weet zeker dat ook jij net als ik geholpen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 blondie wat goed dat je de trek weerstaan hebt. het is ook geen kattepies wat er nu allemaal gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik ben er nog wel hoor Bor. Heb je een beetje kunnen pitten vannacht meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ja Bor. ik kan me dat levendig voorstellen hoor. Je weet dat het er aan zit te komen, maar als het eenmaal zover is, is het toch heel spannend. Je weet toch niet precies wat zo'n opname in gaat houden.Is je manneke dit weekend wel bij je of niet? Misschien heb ik daar overheen gelezen.En blijf je nu vanmiddag thuis of heb je ff iets waardoor je je gedachten kunt verzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 quote: Originally posted by: borretjeBolleke lieverd...verder weet ik het niet..ik weet nooit wat tegen je te zeggen behalve dit Ja ik vraag nooit zoveel aan je omdat ik weet dat je dat niet zo graag hebt. Dan geef ik je altijd maar een omdat je het vaak zo ontzettend moeilijk hebt, en ik erg met je mee leef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ja dat zijn weer geweldig fijne vooruitzichten. Ik hoop echt dat, als je het weer erg moeilijk hebt, je je daar aan vast kunt houden. Misschien geeft dat toch een beetje een fijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 G' smiddag,Veel goed nieuws! Gefeliciteerd Martens met je nieuwe huis! Krijg je ook verhuisvergoeding? Daar zou je een verhuisbedrijf voor kunnen inhuren en anders natuurlijk leuke en noodzakelijke spullen voor kunnen kopen.En Joop de buschauffeur! Zie ik helemaal voor me Zo'n bakbeest rijden lijkt me ook heerlijk.Gelijk vuurdoop in deze sneeuw, prima ervaring.Blondie, je hebt de golf laten wegrollen, heel goed want het is allemaal veel maar toch geen excuus en nu ben je er gelukkig ook blij om.Borretje, ik zat destijds in Portugal, via Solutions maar dat vind ik geen aanrader. Over het waarom zal ik beter maar zwijgen. En weet je, je kunt nog zoveel moois/luxe om je heen hebben, het maakt niet uit want van de alcohol afkomen en een ander levenspatroon beginnen is keihard werken. Wat wel prettig is, is als je een goed bed hebt, dat wel Gezellig Sinterklaasfeest maken met je kinderen!, hebben ze een fijne herinnering aan je tijdens de 4 weken.Je hebt zooo lang gewacht, die 4 weken zijn om voor je het weet, je wordt wel beziggehouden.Hier zakt de griep een beetje en geniet van de sneeuw. Zo er doorheen met de honden, leuk! (als ik niet wéér op mn giechel ga) M'n sjaalmuts is bijna klaar, bijna.....heb ik nu niks aan. Ben ook nog niet gestopt omdat ik "hoe af te hechten" ben vergeten hahahaYoutube!Straks ga ik 'iets' met cranberries maken. Misschien een soort strudel.Yammie, krijg nu wel trek.Fijne dag en voor alle Sintvierders: een geslaagd avondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 borrie maak er een schitterend sinterklasfeest van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 K&B willen steeds de koude neusjes en pootjes aan mij warmen bbbbbrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronald41 Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Een hele goedemiddag allemaal in deze witte wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Heb net je verhaal gelezen Ronald. Ik hoop dat je je hier een beetje thuis zal gaan voelen.Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronald41 Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Dank je wel bolletje, en ik voel me hier al een beetje thuis hoor. Ik hoop hier veel mensen te leren kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Las net nog een stukje van je. Ik weet van mezelf dat ik ook niet gecontroleerd kan drinken Ronald. Als ik dat zou gaan denken zou ik mezelf voor de gek houden. Dat heb ik n.l. jaren gedaan en heb daar nu geen zin meer in.Maar er zullen vast mensen zijn die het wel kunnen maar ik heb ooit gelezen hier dat je dan constant allert moet blijven. Nou dan ben ik blij dat ik voor niet meer drinken gekozen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Mensen, heb net gesproken met collega's van de verkeersdienst die op de weg zitten. Als je niet weg hoeft blijf dan lekker thuis bij de open haard. 't is een puinhoop vooral rondom Utrecht loopt het verkeer vast door de sneeuw. En de vooruitzichten voor vanavond zijn ook niet best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Dank voor de tip Martens. Ik was toch al niet van plan de deur nog uit te gaan. Brrrr.Gefeliciteerd met je woning! Ik mag zeker niet zeggen: ik zei het toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 goeiemiddag allemaal ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden