Spring naar bijdragen

Maandag 6 december

Yvonne

Aanbevolen berichten

goede morgen allemaal. ik was al lang wakker hoor. maar ik moet nu echt oppassen met de nieuwe verslaving.

Blondie heel veel sterkte :sun:

Wil neem tijd om te wennen. en maak er een eigen thuis van.

Bollie succes met de kater ;)

Borrie :heart:

voor wie ik even niks weet te zeggen een bosje :present::present: en

zo en nu eerst douchen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja Bolleke zou in jou streek makkelijk kunnen wennen want kom er vandaan. Toen naar Amsterdam dus was hoteldebotel. Nu zit ik weer helemaal in een andere hoek en met recht een baggerdorp. Dit is niet spotten maar het dorp waar de baggeraars vandaan komen en velen nog wonen. Toevallig vertelde mijn tante dat ze gisteren bij iemand was die meer visite had waarvan er een bij was die uit de stad kwam hier 15 km verderop dus ze vertelde het hele verhaal. De reactie was dat ik dit nooit had moeten doen en hoe ik zo stom kon zijn.

Je hebt groot gelijk om meteen met je dier naar de DA te gaan als je het niet vertrouwd. Ik ging en ga ook altijd meteen en had dan maling aan korting of wat dan ook. Hoop dat het een gewone verkoudheid is maar ik zou meteen denken aan niesziekte want moeder van kind of dier die denkt meteen het ergste; tenminste ik wel hahaha. Sterkte en hoop met je mee dat het met een sisser afloopt maar dat is meestal he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde Blondie heel veel succes wensen en een fijne dag! Afscheid nemen kan ook heel voedend zijn. Hoop en verwacht dat je van de groep veel meekrijgt om je nieuwe leven gesterkt te beginnen. :musicnote:

Heb AL haha, gedoucht en ga ff kafkaf zetten.

Later meer.

Let's be careful out there!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen ik ben weer thuis van mijn manneke. Hoe is het met hem. Ja volgens de verpleging goed maar hijzelf is het daar uiteraard weer niet mee eens. Mopperen over het eten dat niet te pruimen is, bestellingen over het eten kloppen niet, de verpleging die liegt en bedriegt, de h.a. die je bijna nooit ziet en zo voort, maar verder gaat het prima met hem:angry::)
Verder wil hij met alle geweld palleatieve zorg omdat ze dan beter voor hem zorgen en dat veel beter voor hem zou zijn, ze zouden dan veel meer voldoen aan zijn wensen. Maar ze zijn al zo toegeeflijk.
Verder vroeg hij me een glas wijn maar ik heb er al voor gezorgd dat hij nu 3 glazen per dag krijgt, en dat zijn hele joekels. 4 glazen uit een literfles en dan is de fles leeg, dus best al wel veel.
Ja om te vieren dat ik er nu ben. Mmmm m'n zolen zeg hij had al weer een glas op dus genoeg. Stink daar niet meer in. Dus geweigerd.
Nou dadelijk met Kwiebus naar de dierenarts. Ben benieuwd. Er hangen soms hele bellen uit z'n neusje dus is ie flink verkouden.
Ben blij dat ik dadelijk kan gaan want ik maak me altijd erg bezorgd.

Nou waren ze er net, kat in een kooitje gedaan heeft die jongen het deurtje niet goed gesloten. Kat op straat, kat weg. Nu maar hopen dat hij de weg terug vind, hij is nog nooit voor geweest.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee meisie ik weet nog niet wat hij heeft. Ikzelf denk gewoon een fikse verkoudheid, hij eet nog wel gewoon hoor. Maar het is een kerel en o wat is ie zielig hé. :(
Hij glipte er tussenuit toen we het kooitje net in de auto wilde zetten.
Jongen helemaal over de flos. Kereltje heeft ook nog epilesie dus maar hopen dat hij het zich niet al te veel aan trekt. Dat is zo'n zacht lief ventje.
Ja Kwiebus zal vanavond of morgen wel weer voor de achterdeur staan hoor. Hij kent de omgeving hier goed. Is wel eens 5 dagen weg geweest dus daar maak ik me nu nog geen zorgen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie lieverd, hij is gechipt en ja ik kan onze amivedi wel waarschuwen maar als hij gevonden wordt is dat door een dierenasiel wat hier niet goed bekend staat. Maar het is niet het type kat dat zich zo maar door iemand laat aaien als ie buiten loopt. Hier binnen wel. en nee hoor je maakt me niet bang, ik wacht gewoon af. Kijk als hij over een week nog niet terug is dan is het anders maar hij is hier in de buurt bekend.
Lief dat je dit berichtje geschreven hebt. Dank :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Mupke nooit geprobeerd. Als ik bruine bonen met spekjes eet is dat met pickles maar nooit met mosterd gegeten. Klinkt best lekker. Gooi je zo een klodder uit een potje erbij?
Zo te lezen zal de poes van Bolleke wel tuis zijn maar het gaat om haar kater. Nee niet te ver over doordenken want dan lig je net in een stuip als ik.
Naja hoop wel dat het diertje snel weer thuis is want zou beschaafd gezegt peukjes poepen met deze kou en in deze maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk BB. Maar slavinken vind ik wel ernstig. Dat kan ik bijna geen eten noemen :D.

Drup, mosterd uit een potje ja. Ik ken ook geen andere mosterd. :huh: Eigenlijk maak ik 'stopverf'. Dat is gebakken aardappels met br. bonen erdoor, spekjes erover en mosterd. Wel een glas water ernaast zetten anders krijg je het niet weg. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou klinkt best lekker Mupke dus wil het best wel eens proberen. Dacht dat je de mosterd moest aanlengen omdat het anders zo droog zou zijn maja met een glas water kan het ook lijkt me.

Blindevinken zijn nog erger want je kauwt je suf op die brilmonturen en smaken ook niet met ketjup.

Voor de eerste keer een uitnodiging gehad voor borstkankeronderzoek maar heb ze niets te bieden om te kijken. Mijn vader zei altijd draag maar een strikje dan zie je wat de voorkant is. Moeder zei je hoeft geen BH want als je geen voetjes hebt draag je ook geen schoentjes. Vraag me dus af wat ik daar moet doen op mijn 51e hahaha

Zo weer lekker melig hier hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ene goede avond,

Terug van laatste therapiedag.
Afscheid was flink emotioneel, maar dat kan ook niet anders met zo'n emo-typetje als dat ik tegenwoordig ben...
Vele mooie toespraken, waardoor ik natuurlijk sprakeloos was en er geen zinnig woord zonder snik meer uitkwam...

Fijn om weer een paar oud groepsleden te zien, ga ze gelukkig weer vaker zien tijdens de nazorggroep :D

Spruitjes en kippepootjes en aardappels zijn binnen.
Nu eerst lekker languit op de bank met een bakkie thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond en smakelijk eten,

Net thuis en heb het rijk alleen, mijn alles is aan het oppassen.
Kijken wat ik zal happen.
In elk geval geen bruine bonen, geen slavinken en zeker geen spek, het schijnt eetbaar te zijn...

Bor is Kwiebus nu die verkouden kat?
Wijfie, naar dat je een *weekend hebt gehad maar geweldig dat je niet gedronken hebt.

Woman, bloemendroom is onderweg.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...